G: Millainen on tuntemasi Elina?
Kommentit (24)
toisaalta jostain syystä myös helposti hermonsa menettävä
Tyrmäävä kroppa, klassisen kauniit kasvot, pitkä ja hoikka. Älykäs ja herkkä, tuleva eläinlääkäri.
Sekopää, hullu, mutta tilaisuuden tullen itse pyhyys.. Laiska paska ja pettäjä-pirihuora! Tasapainoton ihminen, sellanen hoitsu se...
ihanan eläväinen, piristävä pieni pippuri, paksut tumma hiukset. Ihana tyyppi!
Opiskelee kasvatustieteitä, mies muualta.
mukava, pohdiskeleva, ajoittain tiukkapipoinen
partiolainen
Terveisin yks Elina (tummatukkainen, tukevasti raskaana)
täällä myös tummatukkainen elina ja raskaana loppusuoralla =)
joista kaksi on sen verran luotaantyöntävää ihmistä, että kun kuulen kyseisen nimen ensimmäisen kerran, nousee ihokarvani pystyyn. Mutta poikkeuksen tekee vanha koulukaverini: ystävällinen, aurinkoinen ja elämäniloinen ihminen.
Toinen on äänekäs, puhelias, nauravainen, iloinen, rempseä, sosiaalinen ja hauska. Ehkä hauskin ihminen, jonka olen koskaan tavannut. Pyöreähkö pitkätukkainen blondi.
Toinenkin on pitkätukkainen blondi (sellaiset piikkisuorat, silkkiset ja ihan vaaleat molemmilla). Ystävällinen ja hymyileväinen, hiljainen ja ujo. Nätti.
Mutta poikkeuksen tekee vanha koulukaverini: ystävällinen, aurinkoinen ja elämäniloinen ihminen.
Terveisin yksi Elina :)
Ilmeisesti olen itseäni täynnä oleva ihminen... :)
Valitettavasti jotkut pilaavat nimiä, ei me muut sille mitään voida. Itse olen aina pitänyt omasta nimestä. Jollekin voin olla se aurinkoinen ja iloinen ja toiselle taas sitten jotain muuta. Aina olen pyrkinyt käyttäytymään niin, etten loukkaisi toisia. Eikö se mene niin, että toiselle kun kumarrat niin toiselle pyllistät. Anteeksi kaikki kirjoitusvihreet. Tällä palstalla ne ovat ihan kauheita :) :)
Uuvuttavaa kuunneltavaa, kun elämänsä on niin kovaa ja stressaavaa - aina. Elinalla on ahkera aviomies ja kiva koira. Lapsia ei ole.
ja toinen erittäin nössö ja yksinkertainen, täysin tossun alla oleva.
Elina nimestä pidän, kauniin soinnukas.
on eräs Elina W.
Ja toinen Elina on salaa anorektikko ja näpistelijä.