maitohappobakteerit ja d-vitamiini vauvalle
meillä devitolista vatsavaivoja.. jekovitista tuli myös vanhimmalle lapselle aikoinaan.. onko kokemuksia gefiluksen tipoista mis on yhdistettynä d ja maitohappobakteeri? onko hyötyä jos äiti syö maitohappobakteereja kun imettää? tuleeko maitohappobakteereista vatsavaivoja?
Kommentit (4)
tule vatsavaivoja, eikös tarkoitus ole pikemminkin päinvastoin. Mulle terkka sanoi aikoinaan,että äidin syömät maitohappobakteerit ei vaikuta vauvaan, eli vauvalle pitää antaa omat.
Maitohappobakteereista voi tulla vatsavaivoja myöskin! Ja ei pidä paikkansa, että äidin syömät maitohappobakteerit eivät vaikuta vauvaan, päinvastoin voi olla tehokkaampaaa, että imettävä äiti käyttää eikä vauva
on hyviä. Niissä on D-vitamiini ja maitohappobakteerit samassa. Niitä voi säilyttää huoneenlämmössä. Maitohappobakteerit yleensä helpottaa mahavaivoja. Vatsavaivosta en ole kyllä kuullut ovathan ne ainakin laktoosittomia, maitoproteiinittomia ja gluteenittomia.
Meidän elämän kyllä pelastivat. Ja totta kai jos äiti syö maitohappoja niitä imeytyy myös vauvalle mutta tehokkaampaa on vauvan syödä niitä itse.
pelkkää gefilustippaa + Devitolia. Nyt kun tuli gef+d olen antanut sitä. Meillä ei ole ollut vatsavaivoja ollenkaan, vauva nyt 9 kk. Saanut äidinmaitoa 6 kk asti, mutta koko ajan myös vastiketta.