Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karsean näköinen tuo Linda Lampenius; suu kuin kapakalalla...

Vierailija
11.02.2010 |

Tuossa kolmosen aamuohjelmassa näkyy olevan. Katsoin, että sen suu on yhtä järkyttävän/naurettavan näköinen, kuin Martina Aitolehdellä.



Minkä ihmeen takia nuo wannabejulkkikset tunkevat botoxia ylähuuleensa, kun siten pilaavat koko naamansa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi hiukset pitää vuodesta toiseen värjätä tuolla kylmällä vetysuperoksidivärillä. Voisi olla paremman näköinen jollain lämpimällä sävyllä (ja tietty ne akuankkahuulet vex).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi