Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Huhtikuun helmet 2009 helmikuu***

01.02.2010 |

Helmikuu on ja listoja en osaa laittaa

Kommentit (208)

Vierailija
141/208 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuti ja Satuilija jo myös minun ajatukseni sanoivat. Minä olen tällainen loppuun asti toiveikas, voisiko vielä tiistaina jotain löytyäkin? Olen kuullut tapauksista joissa ultraaja ei ole ollut kovin ammattitaitoinen jolloin esim. täysin vajavaiseksi luokiteltu sikiö onkin toisen tekemässä ultrassa ollut aivan normaali. Olavi pitää kuitenkin lipun korkealla tapahtui sitten mitä tahansa. Jotkut lohduttautuu kohtalon uskolla. Minä ajattelen, että kaikkea voi tapahtua ja aika monenlaisista sitä ihminen vaan selviää ja asiat järjestyy usein kuitenkin parhaitten päin.

Täällä meillä nyt se lumipyräkkä. Kaikki tämän päivän menot on peruttu. Raivaamista löytyisi meiltäkin. Eilen oli leipomuspäivä (pullaa, sämpylöitä, kääretorttua) tänään pitäisi ehkä jotain siivoukseen liittyvää tehdä. Mutta eihän nää sotkut mihinkään karkaa jos vasta huomenna.

pyrykästä sunnuntaita t.laiskotteleva pikkuäiti

Vierailija
142/208 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä uutisia Sailorilla. En osaa sanoa mitään järkevää. Voimia.

Jupen korville paranemisia ja Tsilille hermoja anopin kanssa.

Tein eilen banaanikakkua. Liian hyvää. Mikä lie mullakin, kun viikolla ensin jo paistoin pullaa. Nyt on pakastin turvoksissa. Ja maha.

Nyt kuuluu vikinää vaunuista. Ne jo sisälle toin. Pakkasta melkein se 15 astetta, niin vain nukutin ulkona ja sit 10min jälkeen sisään, kun ei nyt tarvinnut nukkua kuin se puol tuntia, että jaksaa yöunille asti.

Lyyti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/208 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso voimahali Sailorille myös täältä! Ikäviä uutisia. Pikkuäidin ajatukset lohduttivat minuakin, jospa se oli vaan ultraajasta kiinni ja tiistaina kuulet toivottavasti hyviä uutisia. Hurjasti voimia!

Kiitos ymmärryksestä anoppini suhteen. Emminenkös se kirjoitti, että paljon on väärinkäsityksiä, jotka otamme helposti liian tosissamme. Voi olla, että pienikin leikillään sanottu asia saa minut

hyökkäyskannalle kun kyse on lapseni kasvatuksesta tai hoidosta. Ja onhan tuo anoppi saanut kasvatettua maailman ihanimman miehen, vaikka sen kasvatusmetodit muuten kyseenalaistankin.

Anopin piti lähteä tänään, mutta käytiin rautatieasemalla reilun tunnin verran odottamassa junaa, jonka lähdöstä ei ollut mitään tietoa. Toivotaan, että saadaan anoppi kotimatkalle huomenna, eikä vanhan ihmisen tarvi seisoskella asemalla tuntikausia kuitenkaan. Sylvin setä pääsi matkaan tänään, mutta oli kuulemma tunnissa päässyt jopa Pasilaan asti... Ikävältä vaikutti monen hiihtaloman alku, teki pahaa katsoa Hesarin sivuilta kuvaa lapsista, jotka joutuivat nukkumaan rautatieaseman kylmällä lattialla pe-la yönä.

t. Tsili & Höpöttäjä-Sylvi

Vierailija
144/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukset täältäkin Sailorille. Katsotaan nyt tiistaihin. Se tapahtuu mitä on tapahtuakseen, niin mä uskon näissä.Ikävää odottaa monta päivää.

Emminen

Voi hyvää päivää tuo perhepetikommentti...

No kuilu on kuilu.

Mitä vaippoja sait kokeiluun?

Mä hommasin nyt BumGenius-vaippoja ja tykkään kyllä. Plussaa vielä kun ovat koko vaippaiän sopivia.

Samat sanat, niin mielelläni näkisin teitä. Olis kiva nähdä Saarakin livenä. "Lahja" aina ihan huumassa kun näkee muita lapsia. Esikoinen oli huomattavasti pidättyväisempi vauvana-taaperona.Siis ihan uus juttu mulle.

Anoppi

Mieheni rauhallisesti aina kommentoi näihin että antaa heidän elää elämäänsä eletään me omaamme. Hän kun ei ole näin provosoituvaa tyyppiä kuin mä.

Äitiys on herkkä laji. Mä olen varmasti teilannut ja väärinymmärtänyt kaiken mahdollisen. odotukset oli korkealla, liian korkealla, anopin suhteen kun omaa äitiä ei enää ole.

Päivän liikutukset

Epäilisin jo jotain jos ei olis kierukkaa(vaiko se just aiheuttaa tään)

Päivän liikutukset huipentui, kun "puhu äänellä jonka kuulen" biisi Kuorosodassa ja rääyin maskarat poskille.

Ei yhtää ominaista mulle.

Voi hormooni

Jaksamista kaikille alkavaan viikkoon

Paik

Vierailija
145/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvuoro kuittaa nyt.

Tänään pitäisi tulla netti kotiin. Johan sitä onkin kärvistelty jo tovi. Ihanaa!

Voi sailori! Jaksuhalit täältä.

Itselläni oli myös hetken totuttelu siihen, kun Saku ilmoitti tulostaan. Sitten kun ekassa ultrassa ei ultraajan mukaan ollut yhtiskäs mitään, olin suurin piirtein epätoivoisen raivokas. Että onhan noissa ultraajissakin eroa....

Sandelle jaksut ikiliikkujan kanssa. Toivottavasti yöunien kanssa helpottaisi. Voi vähän raottaa valoa tunnelin päähän, sillä meidän poika nukkuin ensimmäistä kertaa heräämättä 21.30 - 05.00! Ei ikuna ole tälläistä tapahtunut.

Hoidossa päiväkodin johtaja kysyi tänään, että onko saku ollut koko ikänsä noin iloinen ja nauravainen. Juu ei - vastasin minä. Huusihan se melkein elämänsä ensi kuukaudet päivät pääksytysten. Ja tempperamenttia kyllä löytyy vieläkin. Kotona aikakin osoitetaan mieltä välillä kunnolla. Eilenkin leikki iskän kanssa lattialla rauhassa ja kun minä menin ohi ja sanoin moi, niin heti ruvetiin rähisee mulle. Ota syliin, laske alas, mikään ei hyvä ??!!! Meillä näytetään siis ilot ja surut molemmat isoilla tunteilla.

Nyt ei taas pää pelaa kun yritän miettiä mitä piti vielä kommentoida. Pitää laittaa varmaan moodi tähän työasentoon.

Flunssa on jo paljon paremmalla tolalla. Antibiotti kuuri näytti tepsivän. Vain pientä tukkoisuutta ja yskää. Niin, Jupen korville piti toivottaa paranemiset ja Tompan nuhalle.

Isosisko on mummilassa hiihtolomaa viettämässä täysihoidossa. Minä lähden taas parin päivän työreissuun keskiviikkona. Pojat menee silloin mummilaan siskon seuraksi.

Vierailija
146/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tuuti? Miten Jupen korvat ja se yskä? Tompalla näyttäisi nyt menneen räkätauti ohi, mutta illalla piti korvaansa ja johan ajattelin, että se on nyt korvissa, mutta yön nukkui erinomaisesti. Seiskalta vaihdettiin vaippa ja annoin aamumaidot sitten mentiin takaisin nukkumaan. Tai minä nukuin. Kuulin kyllä kun Tomppa piti pientä sepustustaan, onneksi ei tippunut sängystä, leikki pienellä talouspaperinpalasella (onko yhdyssana?), voi raukkaa.

Mulla itellä nyt kipeä olo. Kurkku on kipeä ja lihaksia särkee olisikohan tämä siitä sikapiikistä? Esikoinen onkin taasen mummolassa joten ehkä tässä nukutaan vielä päiväuniakin Tompan kanssa. Toiveissa aikaiset päiväunet.

Lyytipäs sen sanoi minkä takia ei kannata leipoa. Tulee syötyä itsensä kipeäksi. En ole edes pariin päivään lenkillä käynyt, että enpä uskalla vaakaakaan tutkia. Ehkä tämä kipeä olo johtuu ulkoilunkin puutteesta. Eilen ja toissapäivänä vain pistäydyin pihalla. Esikoisen kanssa pullataikina tehtiin, mutta hän ei onneksi syönyt taikinaa juuri lainkaan.

Paikille en voi mitään, mutta pakko kait sanoa, että eikös kierukasta huolimatta saata tulla raskaaksi? Noh noh en halua pelotella, mutta en ole hirveästi perehtynyt asiaan. Tomppa on nyt vihainen katsotaanpas mikä on hätänä.

oli joku ajatelma vielä, mutta nyt ei ehdi

Vierailija
147/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppa tuli hiukan onnellisemmaksi kun haettiin esikoisen huoneesta pikkuauto ja muovinen pantteri. Mun hiuslenkki jouti jo kädestä pois. Jos Tomppa itki sitä kun hällä ei ole hiuksia? Mun äiti kerran kysyi ettei mitään vikaa ole kun ei ole tukkaa. Jep kaikilla muilla lapsenlapsillaan kun on ollut tukkaa syntymästä asti. Peruukkia ollaan hommaamassa, paitsi eiköhän se miehillä tuo kalju ole vähän muotiakin?

Vierailija
148/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko alkoi mahtavalla riidalla miehen kanssa, blaah. Ei olla nukuttu moneen päivään kunnolla, että pannaan sen piikkiin. Jupen korvat on paremmat, ilmeisesti antibiootin saa puklata puolen tunnin kuluttua ulos ja silti se vaikuttaa. Fiilis on kuin 4 kk:n ikäisen kanssa, mun on koko ajan puklu jossain odottamassa. Maitohappoja olen antanut, ei paljoa tunnu tehoavan. Plussana kakat joka vaipassa, eilen tuli kuudet... Mutta yö meni pinnasängyssä, muutamalla silittelyllä.

Niin, nyt on keskimmäinen kuumeessa, ja hän kun on meilla muutenkin huonoin nukkuja niin yöt sen mukaisia. Ehkä sit loppuviikosta. Lohduttelen itseäni, että onneksi mies ei suostunut siihen lomamatkaan, olis meinaan kuitenkin sattunut tälle viikolle ja sit vasta olis ottanut päähän. Heh, pienet on ilot. Niin ja kerhot on tän viikon lomalla, ettei edes menetetä mitään kivaa.

Joo, nyt sit tarvis ryhdistäytyä

Olipas omanapaista, muuhun en tänään pysty, sori

tuuti

149/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutille voimia ja naaperoille pikaista paranemista.

Sailorille ISO halaus minulta ja pieni halaus oikealle jalalle Urholta. Niin, kyllä mun kaverilla oli ultrattu ihan pieleen myös. Toisaalta taas, turha toivo on tosiaan turhaa. Katsotte nyt huomenna, mikä meininki.

Mä oon käynyt läpi taas noita keskenmenon pelkoja ja oon miettinyt, että kenelle tahansa voi käydä milloin tahansa mitä tahansa. Jos menee kesken, ei ehkä ollut valmis tähän maailmaan. Ja en tiedä, riittäisikö resurssit pahasti vammaisen lapsen hoitoon. Eihän niitä tunteita tiedä kun sitten kun sattuu omalle kohdalle.

Jos huomenna edelleen ikäviä uutisia, käytte hakemassa koko perheelle hyvää ruokaa ja juomaa ja nautitte toistenne seurasta. Surra saa, mutta pitää muistaa iloita myös jo olevista lapsista. No, ehkä turhaa, vaikutat kuitenkin niin vahvalta ja tasapainoiselta ja perhe kiinteältä, että kyllä te selviätte, kävi kuinka kävi.

Me taidetaan skipata huominen miitti, jollei mitään ihmeparanemisia tapahdu. Ollaan nyt kaikki lenssussa. Käytin Urhon perjantaina Mehiläisessäkin, kun yski niin, että yrjö lentää mukana. Ei saa raasu kunnolla henkeä vieläkään ja yskä on ihan karmea (jo viikon). Parempi vissiin parannella kotona. Lyytiä, Tsiliä, Inkaa ja Sylviä olis kyllä mukava nähdä ;)

Sain tehtyä päivähoitohakemuksenkin. Paree hakea, vaikka ei tiedetä, miten noi järjestelyt syksyllä tehdään. Urhokin on kuitenkin aina ihan liekeissä, kun saa leikkiseuraa.

Nyt väliin vähän töitä.

Sande

Vierailija
150/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkäreitä takana jo 2h 25min.. Luulis pian heräävän :).. Kamala vieläkin todeta, että pitkien unien salaisuus on vaan se ettei huomioi lasta aamulla.. Nyt tosin otin pariin kertaan syliin rauhottumaan pahimman itkun keskellä, että jaksoi jatkaa leikkejään.. Mut se ei haitannut näemmä. Mistä tietää vaikka kolme kertaa oliskin ollu jo virhe :D

PikkuKeiju ei halua ylimääräisiä hormoneja kehoonsa.. Mä jo toivoin, et olisin osan raskaushormoneista voinut lahjoittaa jollekulle ;D

Maidosta.. Nea juo nyt vallan lehmistä, kun korvikkeet sitten loppui.. Ja auta armias tuota maidon määrän kotiin laahaamista! Litran vetää päivässä plus mitä ruokaan menee.. Aiemmin olin sitä mieltä, että hyvä alkaa juomaan lehmistä niin ei tarvii korvikkeita kantaa kotiin, mut jotenki tuntuu, et tuota lehmistä saa raahata enemmän :/

Sailorille haliruttaukset tätäkin kautta! Ikävää! Jaksuja!

Onneksi en ole tuollaista juttua nähnyt hedelmäpilteistä niin jatkan huoletta niiden antoa :/ .. Jos näkisin itse jutun niin en antais.. Älkää laittako linkkiä jos se löytyy netistäkin :D

Paik sanoi tuosta, että bumgeniukset ovat koko vaippaiän kestäviä, niinhän ne ovat ja meilläkin niitä on sen takia.. Mutta uskotko Paik oikeasti että ne on koko vaippaiän vaippoja? Jos miettii, että lapsi käyttää 2 vuotiaaksikin vaippoja vaikka, niin onkos.. Tästä on paljon keskustelua eri palstoilla.. Mä en tahdo uskoa, koska Nea käyttää jo isointa kokoa, niin jotenki tuntuu mahottomalta, että tuota viimistä kokoa nyt käytettäisi koko loppuaika.. Lisäimua jouduttu myös nyt käyttää 24h, kun ei ne omat riitä enää isommassa koko vaiheessa.. Ei se pissa sit levittäydy vissiin kauttaalleen..

2h 35min, jeiii.. Taidan nyt mennä lekkimään ihanan lapsoseni kanssa joka ennen uniaan oli kyllä hirviö, mutta on muuttunut näemmä prinsessaksi :D

Verticia ja Nea 10kk 3pvä ja Rv 26+5, hui!

Vierailija
151/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laivalta tammikuulta..

Vierailija
152/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli moneksi päiväksi kurkku ja lihakset kipeäksi sikapiikistä. Tämä siis Pikkuäitille.

Kuulostaa, että Urholla on sama, kuin mitä Inkalla jo oli. Kamala tauti. Se yskänpuuskassa oksentaminen on niin ikävää, mutta ei noilla pienillä ole muuta tapaa saada sitä limaa ulos. Eli hyväksi se on, vaikka karua silti.

Jupekin pulauttelee lääkettä pois. Pienet raukat. Toivottavasti Tuutin ja miehen aamuriita on jo unohtunut. Väsyriitoja täälläkin ilmassa vähän väliä. Onneks sulavatkin pian, jos nyt sitten räjähtää pikkuisen helpommin.

Mites se huominen miitti? Onko ketään tulossa? Miten Tsili? Muita? Mietin vaan, että tointaako tuota tulla, jos ketään muita ei tule, kun tuon lapsen kanssa mä miittailen ihan kotonakin! :)

Mä muuten aloitin tänään sellaisen 13pv kurimuskuurin http://www.kauneusjaterveys.fi/node/10810. Tuolla aihe vapaalla joku sitä käy läpi ja minä sitten ajattelin vanavedessä myös. Jos tuon kuurin avulla saisi sokeririippuvuutta helpotettua ja ruokavaliota kevennettyä ihan pidemmäksi aikaa. Mä oon ihminen joka tarttee shokkialkuja, muuten ei tuu mitään kun aina voi lipsua kerran. Ja toisenkin kun eihän se nyt haittaa jos kahdesti. Ja oon jo lipsunut kahdesti, niin mitä sitten jos kolmannenkin kerran. Äh, nyt oon lipsunut jo kolme kertaa, niin sama se, koko yritys romukoppaan.

Eli huomenna miitissä kuivin suin. Mitäköhän kahvilayrittäjä tuumaa? :D Ei kerrota sille. Mä luikin nurkissa, istun vain puolella pakaralla.

Vielä että onpa Nea ison tytön näköinen. Tuo kävely tekee ihmeitä olemukselle.

Lyyti

Vierailija
153/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen räkisyskä meillä ettei tuo tyttö meinaa syödä kun kurkkuun sattuu, kuullostaa ainakin siltä ääni.

Voi jessus, poistan ton lapsen lelusta kohta patterin. Se sai joululahjaks semmonen kivan pimputtelujutun, johon tikulla paukutellaan niin tulee ääntä, mutta lisänä siinä on nappulat mistä saa soimaan ihan ittekseen masiinan. On jopa kaks vaihtoehtoo, toisessa soi biisejä ja toisessa pelkkä rytmi. No meillä Aamu valitsee pelkän rytmin, pirun pitkän ja lähtee leikkimään jollain muulla lelulla... Sama on uusittu moneen kertaan ja monena päivänä. Mutta eipä sitä raaski ottaa poiskaan kun toinen on ihan intoa täynnä.

Mutta tämä äiti intoilee, meillä on nyt uusi keittiön lattia! Ja kaikki paikat täynnä pölyä, ettei vaan aika tulis pitkäks.

Ja tyttö käy jupisemassa posliinikoiralle, joka muistuttaa sitä meijän vanhaa koiraa... ei onneks vielä uskalla kovasti käsitellä, vähän sormenpäällä koskea... Täytyy mennä kattoo ettei ala painimaan sen kanssa.

Satuilija ja jupisija Aamu yli 10 kk

Vierailija
154/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolimatta siitä, että minä tätä varjomiittiä hinguin, niin pitäsköhän meidänkin jättää huominen väliin.

Katson nimittäin uutisia samalla ja siellä haastateltu mies sanoi, että lähiliikenteessäkin hän oli matkannut tunnin ylimääräistä normaaliin aikaan verrattuna. Jotenkin ei innosta ajatus 20 minuutin junamatkaa viettää puolitoista tuntisena kiemurtelevan lapsen kanssa. Jos siis alunalkaenkaan juna tulisi asemalle meitä noukkimaan, sekään ei näinä päivinä ole ihan varmaa.

Voi p*ska.

Kuihtuuko meidän miitti nyt pois? Ilmeisesti. Taudit ja VR kuoletti sen. Toivottavasti Tsili oot siellä jossain lukemassa tätä..... Tai siis tietty Tsili ja jos joku muu haluaa tavata, niin totta kai saa, mutta meidänkin pitää ilmeisesti jättää väliin, kun ei noista junista tiedä. :(

Lyyti

Vierailija
155/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy vauva-puolelta

ja kirjoittelee huhtikuun helmissä. Voi jeesus sitä elämänhallinnan puutetta...

Tuolla aihe vapaalla oli gallup otsikolla Turhin palstalainen. Joku oli vastannut ylläolevalla tavalla...

Lyyti

Vierailija
156/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaa aloin pohtia että mitähän sitä on tullu kirjoteltua... No taitaa meijän jutut kiinnostaa muitakin kuin meitä jotka täällä kirjotellaan.

Täytyy mennä...

Satuilija ja Itku-Aamu

Vierailija
157/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauan ollut palstapimennossa.. joskus kyllä lukemassa käynyt mutta kirjoitettua en ole saanut..

Meillä elämä sujuu siten että olen palannut töihin ja mies pääosin hoitaa lapset ja kodin.. joitakin keikkoja tekee itsekin mutta pääsoin vastaa tästä arjen pyörityksestä.. Hyvin tämä on sujunut pääosin, kiitos loistavan miehen..

Paljon onnea vauvan odotukseen monille ja sailorille voimia surun keskelle..

Verticia on kautta aikojen tällä palstalla saanut minut ajattelemaan asioita monissa yhteyksissä ja en taas voi olla kommentoimatta tuota Nean päikkäriasiaa.. Ehkä et ole ihan tosissasi mutta mikäli nyt kuitenkin olet niin etkai sentään alle vuoden ikäistä yksin jätä pitkäksi aikaa ilman äidin tai isin huomiota..? Mielestäni aika surullisen ja pelottavan kuuloista peliä pitkien päiväunien toivossa.. Ne ovat nämä meidän aarteet vielä niin pieniä ja tankkaavat läheisyyttä ja luovat koko ajan perusturvaa ja rakentavat omaa minuuttansa meitä vanhempia peilaten.. Ei ne Verticia pärjää mitenkään vielä omillaan itsekseen leikkien pitkiä aikoja.. Ei nuo meidän perheen 2 ja 5 veekään vielä kovin pitkään omillaan pärjää saati sitten Saga 10kk.

Menipä taas saarnaten mutta pakko oli kommentoida kun en saanut rauhaa kun tuli niin paha mieli Nean puolesta. T Orvokki

Vierailija
158/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä se varmaan minä olen jota siellä av:llä moitittiin sovitaan niin. Mielenkiintoista, että meidän jutut "ulkopuolisiakin" kiinnostaa.

Orvokistakin oli mukava kuulla olenkin orvokkiakin miettinyt. Töihin paluuhan se monella on ollut.

Tuutillekin voimia ja parempia yöunia perheeseen. Meilläkin ollut tässä isoäänisiä keskusteluja joten tiedän tunteen.

Nea on kuin Urho yhtä isontytön näköinen, tietysti Urho siis pojan. Äkkiä odottaa tosiaan enemmän lapselta kun on vanhemman oloinen. Hakeekos Urho vaippansa?

Sailorille voimia vielä huomiseen Sanden ehdotusta kannatan myös.

Nyt on mulla jo parempi olo eli sikapiikistä johtuvaa täytyy olla. Onneksi kukaan ei täällä oio kirjoitusvirheitä niitä kun mulle tulee enemmän kuin laki sallii.

hyvää yötä

Vierailija
159/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaista parantumista myös. Sitä on liikenteessä, mutta kyllä se parantuu sanoo meidän esikoinenkin aina.

Vierailija
160/208 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo linjoilla ollaan! =) Ehkä helpompi perua huominen. Aamulla pitäis kai tulla taas 10 cm valkoista rähmää kulkemista vaikeuttamaan, joten pysyttelen mielellään sisätiloissa. Voidaan yrittää uusiksi ensi viikolla, jos Urho, Aamu ja VR ovat toimintakuntoisia. Ja kahden viikon päästä olis vakimiitti anyway. =) Paranemista kaikille pikkuisille ja isoillekin!

VR:stä puheenollen: anoppi saatiin tänään junaan, joka oli vain 50 min myöhässä. Sylvi nukkui jo toistamiseen pitkät päikkärit rautatieaseman metelissä, joten täytyy ruveta hengaamaan siellä päivittäin ;)

Mä lopetin av-palstan lukemisen, sillä siellä vaan puretaan omaa pahaa oloa toisia haukkumalla. Kai se oma paha olo pitää johonkin purkaa, mieluummin virtuaalisesti kuin livenä, mutta oikeasti monet tekstit siellä saa vaan pahalle päälle. On siellä hyviäkin juttuja, mut jotenkin onnistun jumiutumaan niihin inhottaviin.

Pitäisköhän meidän kuuluttaa meidän miitit av-puolella, jotta muut voisivat tulla salakuuntelemaan meidän elämänhallintaa? ;D

Olette minulle tärkeitä ja rakkaita, kaikkien ongelmienne kanssa!