Unohdetut asiakkaat
Miksi matkanjärjestäjät (m.l. Finnmatkat) ovat unohtaneet suurimman osan asiakkaista? Kaikki satsaavat kilpaa lapsiperheisiin. Ketään ei kiinnosta vaikka yli 50 vuotiaat asiakkaat tai eläkeläiset. Suuri joukko ihmisiä joilla on aikaa ja rahaa kuluttaa. Sama juttu muillakin aloilla. Autokauppiaat haluaa myydä autoja nuorille ja suuntaa mainokset nuorille mutta alle 5 kymppiset ei uusia autoja osta.
Toinen unohdettu ryhmä on sinkut eli liki 1.2 miljoonaa asiakasta.
Koska olette nähneet matkanjärjestäjän satsanneen sinkkuihin tai eläkeläisiin? Ei koskaan.
Kommentit (4)
Hei!
Pyrimme huomioimaan kaikki asiakasryhmät monipuolisella hotellitarjonnalla ja muun muassa uutiskirjeissä otamme säännöllisesti huomioon eri asiakasryhmät.
Monipuolisen hotellitarjonnan löydät nettisivuiltamme: http://www.finnmatkat.fi/Hotellit/.
Toivottavasti löydät valikoimastamme sinulle soveltuvan matkan!
Ystävällisin terveisin
Pihla/Finnmatkat
No en tosiaan löydä. Mikset teillä ole K-18 lentoja joihin ei oteta kirkuvia kakaroita? Ärsyttää jo alkumatkasta kun matkatoimistoille perhe jolla on tenavia on kuningas mutta suurimmalle osalle suomalaisia pyllistetään.
Miksei ole sinkkumatkoja? Koneessa vain aikuisia sinkkuja, hotellit vain sinkuille eli kaikille 1HH ja lisäksi aiheeseen liittyvää ohjelmaa ja sinkkutapaamisia.
HEI HALOO!!! 1,2 miljoonaa suomalaista on sinkkuja.
Koko matkailuscene on suunniteltu lapsiperheille ja nyt uutena on pikkasen aikuisille (blue couples) pariskunnillekin jotain muttei yhtään mitään sinkuille ja eläkeläisille.
Täytyy sitten taas itse järkätä matka reittikoneella kun ei halua lapsiperhematkalle.
Kyllä me olemme hyvin löytäneet Finnmatkoilta matkat. Ja monella erilaisella kokoonpanolla on menty.
2 aikuista
3 aikuista
2 aikuista + teini
2 aikuista + alle kouluikäinen
1 aikuinen
4 aikuista + teini + taapero
IKäjakaumaa löytyy siis. Me olemme olleet erittäin tyytyväisiä Finnmatkojen tarjontaan, hintaa, asiakaspalveluun, oppaisiin, kohteisiin, hotelleihin. Lennot olleet ajallaan. Myöhästyneitä lentoja 1 (yli 1h).
Minä, joka vastaan meidän perheen matkoista löytää hyvin tiedot nettisaitilta. Olen siellä paljon aikaa viettänytkin ja ehkä löydän siksi helpolla ne mitä aina haen. Ja jos en löydä niin aina ole saanut avun asiakaspalvelusta.
Se lapseton lento olisi toisinaan kiva, mutta kyllä sen 4-7h kestää lennolla, kun tietää et lomalla saa sitten hotellissa olla rauhassa ja lapsettomasti :)
Toki eihän mikään estä räätälöimästä itse lomiaan ja lentojaan. Onneksi on jokaiselle mistä valita.
Älä huoli Traveler Willem ottaa huomioon myös sinkut ja varttuneemmat. Eräs jäsenemme jopa kaupittelee omaa tietotaitoaan puoli ilman huuto.netissä. ;)
TravelerWillem -project
http://willemontraveling.blogspot.com/