Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Huhtikuun helmet 2009 helmikuu***

01.02.2010 |

Helmikuu on ja listoja en osaa laittaa

Kommentit (208)

Vierailija
81/208 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin tänään siellä ruottalaisessa. Yritettiin saada leluille koria, minkä voisi sijoittaa olkkarin lattialle. Ei ollut hyvää. Ei ollut hyvää myöskään viereisessä Kodin Ykkösessä. Sinikeltaiseen kassiin tarttui vain pöydänkulmaan laitettavia pyöristyksiä, vai miten niitä kutsuisi. Meillä kun tuo olkkarin pöytä on aiheuttanut jo riittävän monta otsanaarmua. Ja mun äidin luo vietävä perusmallinen syöttötuoli, à 15e.

Mullakin tuppaa jonkinsortin ulkonäkökriisiä. Otsatukkaa oon leikannut ite ja senkin huomasin menneen vinoon. Silmäkulmia kaunistaa nätit rypyt. Nyt niitä on alkanut tulla ihan oikeasti. Mihin se nuori ja kimmoisa iho meni? Mahaa on vaikka parille muullekin jakaa. Selkärankaa ei riitä tälle yhdellekään. Jottain tartteis tehdä. Mä haluaisin urheilemaan, mutta jumppaan en ikinä pääse, thanks to miehen työvuorot. Ja yksikseen kävely/juokseminen ei nappaa. Jälkimmäinen jää jo tän rintavarustuksenkin takia. Oikeasti mä haluaisin juosta, mutta en oo vielä löytänyt niin tukevia urheiluliivejä, että sais nää megatissit pysymään aloillaan. Ja sit sattuu. Vähemmän pomppunen jumppa on just parasta vain.

Aina on paita sotkussa. Normikotipäivänä ei jaksa edes meikata, kun matka käy korkeintaan Alepaan. Muskaripäivänä sentään sudin naaman kuntoon. Ja jos käydään jossain, nyt vaikka ruottalaisessa tänään. Kädet on rutikuivat ja halkeilevat jatkuvasta tiskaamisesta, pyykkäämisestä, pyllynpesusta, pöydän pyyhkimisestä. Mikään rasva ei tunnu auttavan.

Nyt loppuu ruikutus, alkaa ihan itseäänkin ahdistaa.

Noroa tuntuu pyörivän ihan kamalasti joka puolella. Toivottavasti Smoothien perhe on jo toipunut.

Tompasta niin pramea juhlapukukuva. Pikkuäitikös se sitä vaatebisnestä suunnitteli. Hommiin vaan!

Paikillekin piti jotain vielä sanoa ja kenelle vielä, mutten enää muista.

Lyyti

Vierailija
82/208 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyytin teksti oli kuin mun naputtelema. Paitsi että sinne ruotsalaiseen lähtö on vasta tekeillä, mut varmaan päädytään samaan lopputulokseen. Lelulaatikko pitäs tännekin saada pitämään muovikaaosta kurissa.

Ryppyihin en jaksa reagoida. Varmaan viiden vuoden päästä harmittaa, et jos nyt iskis ne tehoseerumit naamaan, niin toivoa ehkä olisi. Jotenkin elämässä on vaan tärkeämpiä asioita kuin ryppyjen torjuminen. Urheilla pitäisi ihan henkisen hyvinvoinnin vuoksi, mut mistä se aika siihen? Mun meijerit on onneksi kutistuneet siihen malliin, et oon alkanut treenailemaan juoksumatolla. Sulaisi noi lumet vielä pois et pääsis ulos kirmailemaan. Kampaajalla pitäs käydä, mut se pitäs sovittaa miehen työaikatauluihin, joten menee ylivoimaisen vaikeaksi.

Sylvi seikkailee ympäri kämppää ja käy tarkistamassa et johdot on paikoillaan niissä paikoissa, joihin pääsee. Vessassa viemäri on todella jännä, pienet sormet menee just sopivasti kannen reikiin. =( Neiti on ottanut pari harha-askelta taperokärryn kanssa, mut pääasiassa työntäisi itsensä naamalleen, jos ei pidä kiinni.

Koko ajan kova höpötys, uudet sanat on "joo" ja "toi", mutta niiden merkitys on aikalailla hakusessa.

Ai niin, kävin muuten eilen baarissa! Tissitin kuudelta, neiti oli nukahtanut kasilta ilman itkuja ja veti unta putkeen 12h ilman heräilyjä! Eilinen oli varmasti poikkeus, mutta ainakin uskallan jatkossa lähteä aikaisemmin kotoa! Oli kivaa käydä kaljalla, mutta tätä kolmen kaljan krapulaa en kyllä kaivannut tippaakaan!

Mua kiinnostas kans varjomiitti, milloin Lyyti ja muut sopisi?

Onhan kaikki nyt terveenä, onhan? Nauttikaa viikonlopusta!

t. Tsili & Höpövauva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/208 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuun vauvamiitti on hoplopissa 24.02.2010 kello 15.30. Tervetuloa mukaan!

http://www.hoplop.fi/turku/index.shtml

Ja jos jottai tullee niin mulle voi laittaa mailia: lakrou@gmail.com ku mua ei niin häiritte jos mun mailiossu on täällä näkyvillä niin saapi postailla :)

Vierailija
84/208 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt siis lyhyesti kun tää kännykkä muuten katkoo.

Muuttotilanne suht siedettävä. Pari autolastia tulossa vielä. Voinnit: isäntä kankkunen, minä suunnittelen lekurikäyntiä poskionteloiden takia, sakulla enää räkää ja pari kuhmua. Oma äitini kävi puolestaan sairaalan päivystyksessä ambulanssilla tiputtuaan jakkaralta.

Maanantaina ja tiistaina täyden päivän kokoukset ja keskiviikkona ulkomaan työmatka.

Ei tule aika pitkäksi!

Vierailija
85/208 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillekin rantautui, tomppa sekä isoveljensä aivastelee ja räkää tulee. Äh itselläkin pää hiukan kipeä. Kuumetta ei onneksi ole kellään ja Tomppakin nukkui kohtalaisen hyvin.

Toivon, että päkkänä saisi sairauslomaa ja voisi huilia jos mahdollista. Onneksi ei äidilleen pahemmin käynyt. Mietin usein, että jos pitää jotain sattua niin kunhan ei mitään kovin isoa.

Komean näköistä tuolla pihalla kun lumipeitteet valtavat. Kuuset hienoja rouvia lumipuvuissaan. Meen tästä poikiani hoitamaan.

Vierailija
86/208 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi tässä aamun aikana vielä tännekin kirjoiteltua.. Nea ei oikein tykkää, että kukaan on koneella.. Sillon on hirveen kiva kitistä koko ajan ja haluta syliin ja lattialle ja syliin ja lattialle..

Nealla ei muutenkaan ollut kyllä tänään paras mahdollinen aamu.. Teki huutamisen aloittamisen ennätyksen.. Vajaa 2min siitä, kun olin sen sängystä nostanut aloitti huutamisen mikä loppui vasta, kun sai puuroa naamaansa ja jatkui kun oli saanut syötyä sen vähän mikä edes kelpasi.. Yleensä meillä alkaa siis 9.30 huutaminen eli puoli tuntia - tunti heräämisen jälkeen..

Muutenki tässä yks päivä oli ihan tuskainen päivä Nean kanssa.. Fb:hen tulikin pieni vuodatus siitä, noloa.. Mut oikeesti järki loppui multa kyllä siinä vaiheessa, että mitä teen sen lapsen kanssa.. Se oli viime perjantai itseasiassa, koska rakas kissani haettiin sillon pois.. Nea huusi koko päivän ja mikään ei auttanut.. Eikä syönyt, juonut, nukkunut.. Se oli ihan tuskaa.. Mutta loppui sitten jossain vaiheessa.. Ei jaksa ees muistella sitä päivää enää.. Hyvä jos tästä päivästä selviää..

Nea teki taas eilen yhden ihmeen. Nukkui jälleen kerran vaan yhdet päikyt, jeiiii!! Toteutuisipa sama tänäänkin, kun mun pitäis väsätä kaikenmaailman kortteja, mutta tuskinpa.. Yleensä sillon ku ei oo yksinkertaisesti mitään tekemistä niin se nukkuu hyvin ja sit ku olis tekemistä niin sit se nukkuu jonkku puoli tuntia vain.. Voiko se oikeesti aavistaa sen, että äidillään on jotain tekemistä nyt niin enpä nukukkaan..

Yksi kissoistani tosiaan haettiin perjantaina pois. Ja mulla on niin hirveä ikävä sitä ettei tosikaan. Joka aamu katon sohvalle et makoilisko se Cilla siellä, mutta ei.. Ja joka kerta tulee ulkoa vain kaksi kissa.. No onneksi minulla on vielä ne kaksi kissaa tosiaan. Piti antaa yksi pois, koska nämä kaksi muuta kiusasi sitä ihan täpöllä ja toinen stressaantui siitä tosi pahasti niin ei sellainen ole kissan elämää. Onneksi sille löytyi hyvä koti johon ainakin alkuraportin kuulemisen mukaan sopeutuminen on alkanut hyvin. Ja toivottavasti jatkuukin yhtä hyvin.. En ole mitään nyt kuullut.. Jeps, juuri kuulin ja hyvin mennyt. Cilla on kuin oma itsensä ennen kuin mun kisut alkanu kiusaa sitä..

Häistä.. Niin siis ei oo joo kirkossa meneminen yhtään sen kalliimpaa! Mut ehkä se on siin, et ihmiset mieltää kirkossa vihkimisen niin et siel sit pittää olla vieraitaki ja niille pittää olla sit tarjoiluakin jne..

Ja laivalla kapteenilla on oikeus vihkiä sitten kun on kansainvälisillä vesillä, mut se kannattaa toteuttaa esim helsinki-tukholma risteilyl paremmin kuin turku-tukholma, koska joku ainaki sanoi et helsingist mennes ollaan kauemmin kansainvälisil vesil ja turust mennes vaan pari minuuttia.. En sit tie..

Toivottavasti Päkkänä olisi jo terveemmässä kunnossa!

Illan viimiset maidot.. Meil tehää ihan ensin iltapesut ja kerätään lelut. Sitten syödään puuro ja sen jälkeen mennään omaan huoneeseen, hämärässä juodaan maito ja siit nostetaa sänkyyn suoraan..

Urheilu.. Mulla olis hirvee hinku men salille ja uimaan ja vaik minne, mut ehkä pittää vaan levätä.. Ja odottaa et muksu on saatu ulos ja sitten.. Sitten kun ei taas kiinnosta yhtään siis :D

Joo pittääpi mennä, ei tästä kitinästä tuu yhtää mittää..

Verticia

87/208 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä vähän myöhässä, mutta ei se täälläpäin ole niin justiinsa. Sitä paitsi oon kyllä sitä mieltä, että joka päivä on ystävänpäivä. Olis elo ilman ystäviä melko nihkeetä.

Urho vetää maratonunia. On jo nukkunut 12 tuntia. Meillä oli hulinaviikonloppu, miehen puolen koko kööri oli kylässä, 6 aikuista ja 5 lasta. Urho raasu oli hyvä isäntä, ei suostunut nukkumaan, niin kauan kun oli vieraita.

Lauantain veti 8 tunnin yöunien jälkeen yksillä tunnin päikyillä puoleenyöhön, sitten nukku taas 8 tuntia ja tunnin päikyt. Kun eilen ovi kolahti viimeisten yövieraiden lähdettyä klo 16.00, Urho simahti heti ja nukkui kaksi tuntia, illalla nukahti jo ysiltä, heräsi tunniksi ja sitten nukkumaan yhdeltätoista.

Lyytihän melkein kirjoitti mun ajatukset...etenkin se selkärankajuttu kolahti. Lyyti, Tsili ja muut, me voitas varmaan tulla myös miittiin. Mua kiinnostas kyllä se valokuvanäyttelykin...ehdottakaa aikaa ja paikkaa, niin katellaan.

"Lelulaatikosta" Miquessa Kluuvissa oli myynnissä semmosia hauskoja pusseja, joissa luki My Toys tms. Meinasin Urholle ostaa semmosen, mutta sit löysin kodin ykkösestä liikuteltavan rottinkikorin.

Ihanaa aurinko paistaa. Kohta lähetään ulkoilemaan, ehkä kierrätyskeskukseen.

Erikoistsempit vielä Päkkänälle!!!! Koita jaksaa - ja lepäät sitten heti kun on mahdollisuus. Oon muuten huomannut, että jos muuttolaatikoita ei pura heti, niin ei ne tavarat mihinkään katoa.

Verticialle myös voimia. Mulla kanssa välillä hermo kiristyy, kun on lähetykset sekaisin, unihiekan sijaan ollaan monesti saatu narinapulveria.

Nyt aamupalalle,

Sande

Vierailija
88/208 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen isäntä tuo Urho, ihana! Varmasti vieraat viihtyivät!

Lyyti, Sande ja muut seurankipeät pääkaupunkiseutulaiset, meille kävis tällä viikolla keskiviikko miittipäiväksi, ensi viikolla ihan mikä päivä vaan.

Onhan Päkkänä jo tervehtynyt, eikä paiski töitä sairaana?

Ruotsalaisesta oli loppu ne lelulaatikot, mitä olin netistä kattellut. Sen sijaan Sylvi rakastui Nänninenähiireen! Ehti jo imuttaa pehmohiiren nännin muotoista nenää sen verran, että se oli pakko lunastaa. Nänninenähiiri on jo syrjäyttänyt Lehmän unileluna, vaikka Lehmä on ollut kehissä huhtikuusta lähtien. Ehkä huonot unet johtuivat väärästä unilelusta? Nänninenähiiri korvaa vihdoin äidin nännin tuttina!

t. Tsili & Sylvi ihan kohta 11 kk

Vierailija
89/208 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut, että sellainen olisi hyvä. Tuo sitten reissussakin turvallisuutta. Meillä ei ole. Syy: Inka ei malta nukkua, kun sen kanssa on niin kiva leikkiä. Tai siis tämä oli tilanne muutama kk sitten, en oo sen jälkeen testannut. Ehkä pitäs? Onko kaikilla muilla unilelut? Onko se jotenkin "hyödyllinen" vai vain sympaattinen ja vanhemmille stressiä aiheuttava (olen kuullut näitä nalle jäi mummolaan, lapsi ei suostu nukkumaan -tarinoita..)?

Keskiviikko, eli huominen käy meillekin. Ei ku käykö?? Pitää siis aamulla viedä auto huoltoon ja ehkä hakea se sieltä sitten kun se on valmis, jos se valmistuu huomenna. Mutta ehkä siinä välissä voi käydäkin jossain? Ensi vk meille käy ma, ti ja pe.

Nyt mä oon lukenut teidän jutut niin huonosti, etten muuta osaa sanoa.

Lyyti

Vierailija
90/208 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nänninenähiiri :-)

Tunnustan olevani luuseri. Ihan virallisesti. Olen töissä vaikka on sairaslomaa ja antibitottikuuri.

Saku kiipeilee ylös nykyään vaikka suoraa seinää vasten. Positiivista on se, että osan aikaa se osaa laskeutua myös alas. Välillä ei onnistu ja sitten onkin jalat spagettia.

Päällepukeminen on nykyään jotain kauheeta. Etenkin jos pitää saada päälle talvitamineet. Huoh! Siinä tulee jo äidillekin kuuma!

Yöt on alkanut mennä paremmin. Heräilee kyllä, viimekin yönä ehkä 4 kertaa, mutta nukahtaa hyvin uudestaa ilman huutoja. Se on ihanaa. yö maitoa ei ole tarvittu varmaan kolmeen viikkoon.

Minäkin nukun paremmin kun hylättiin meidän nariseva sänky ja nukutaan pelkillä patjoilla lattialla. Ihanaa sanon minä.

Muuttolaatikot vielä pyörii vähän jaloissa koska eilen saatiin vasta kirjahyllyt pultattua seinää. Nyt voi laittaa kirjat paikalleen. Eihän niitä periaatteessa tarvitsisi laittaa esille, mutta kun ei ole tilaa pitää nurkissa noita laatikoitakaan. Toisaalta kirjat on helppo pakata parin kuukauden päästä uudestaan.

Ruoka maistuu jostain syytä nyt taas huonosti. Kaipa tuo sitten syö kunnolla kun on nälkä. Itsekseen leikkiminen ei vieläkään ota oikein onnistuakseen. Sylissä pitäisi kekkuloida tai ainakin olla ihan vieressä kiipeilytelineenä. Jos jotain tosi kiinnostavaa löytyy niin sitten sen kimpussa saatetaan joku aika viettää. Ne kiinnostavast on yleensä aina tietysti jotain muuta kuin leluja.

Nyt pitää mennä. Työt kutsuu.

Ai niin, elisa hukkasi internet siirtopyynnön joten netti toimii kotona vasta ensi maanantaina. Argh!

Vierailija
91/208 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt päkkänä kotiin sieltä! Saat keuhkokuumeen tai jotain. Tiedän kyllä että työt voi koukuttaa... :)

Meillä ei ole vielä löytynyt virallista unilelua, tällä hetkellä se on äidin paita. Isoveljillä on kahdet, se virallinen ja se varalelu, jos oma jää mummolaan yökylään. Molemmat on siis normaalisti sängyssä, että tulee tutuksi.

Meilläkin on uusi sänky, ikeassa on aika halpoja tällä hetkellä :)

Pitäisköhän ryhdistäytyä...

tuuti

Vierailija
92/208 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tompan nuha muuttumassa yskäksi, sitä kurkunpääntulehdusta? Täytynee seurata huomiseen jos veisi lääkäriin.

Voi päkkänää. Tunnollisuuden huipentuma on kun saikulla lähtee töihin.

Unilelu meilläkään ei pojilla ole mitään unilelua ollut kun eivät sellaisia käytä (on sellaisia nukkurättejä, mutta leikkii Tomppa niillä vain) Joku esine kädessä kuitenkin rauhoittaa, Tompalla oli eilen illalla toisessa kädessä bebanthen putkilo ja toisessa jalkarasva oli kuin kosmetiikka esittelija kun niistä höpötti.

Meidän netti muuten toimii nyt hyvin kun vaihdettiin F-security (mikä F-sekoilu lie) netistä saatavaan ilmaiseen viruksentorjuntaan. Esikoinen haluaa puristaa appelsiinimehua.

Vierailija
93/208 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisestä tuskaisesta huutopäivästä on jälleen herätty ja ihme ja kumma sen päivän jälkeen jaksaa vielä tänä aamuna hymyillä!

Blogitkin sai eilen uudet sivupohjat ja jaksoin väkerrellä varmaan 5 korttia ja tänään pitäisi vielä tziljoona kutsukorttia väsäillä.. ..siitä se synttärien järjesteleminen lähtee..

Unilelu.. Meillä on unirätti käytössä, semmonen ihana lehmä mikä ostettii laivalta ennen ku Nea oli edes syntynyt. Ei Nea sitä vaadi sillai, et osaa kyllä nukkua ilmankin sitä, mutta aina se sille annetaan ja se on muutenkin mukana päivän menoissa, et ei vain nukkuessa. Nyttenki se on tuolla lelujen joukossa. Ja iltaisin Nea kyllä hakee sen lelujensa seasta ku alkaa väsyttämään, et kait se sen jotenkin uneen yhdistää..

Päkkänä heti kotiin lepäämään!! Oot oikeesti pian jossain keuhkokuumeessa ja sitten ei oo kellään kivaa :D .. No mutta, etköhän itse tiedä millon voi mitäkin tehdä..

Mitähän sitten, ai hitto, piti miehelle viestiä laittaa joo ja lopettelenki tähän..

Verticia

Vierailija
94/208 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppa oli syönyt isoveljen voileipää kun äskön napputtelin netissä, siinä meni oivariinit ja naudanpaistit..

Tomppa söi mun kännykänkin. Se sekosi täysin se mun känny. Nyt on sellainen vanha perusmalli käytössä (ei kameraa, ei mitään). Ehkä saan kännykän? Kiitos Tomppa. Nyt hän odottaa puuroaan jos vielä leivän jälkeen tarvii.

Vierailija
95/208 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen söi aikoinaan mun kännykän. nam

Vierailija
96/208 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päkkänä kotiin sieltä! Kyllä ne työt siellä pärjäävät ilman suakin, usko pois!

Mahtavaa miten sporttinen herra Sakusta on tullut! Muistatteko kun se ei meinannut kääntyä eikä liikkua mihinkään vielä muutama kuukausi sitten?

Sylvikin seikkailee ympäri kämppää hurjaa vauhtia. Juttua tulee: hejaa, hojaa, loiloi, joo joo.

Mun kännyä käytetään (Sylvin suussa) kun halutaan leikata neidiltä kynnet, niistää nenä tms. On se onnistunut jo merkkaamaan siihen pari koloa kahdella hampaallaan. Ihan hyvä, että on tuollainen halpismalli.

Unileluista vielä, Lehmä oli palannut kainaloon aamuksi. Sylvi nukkuu aina unilelu kainaloissa, illalla vähän viskelee sitä, mutta yöllä saattaa tulla itku vain siksi, että lelu on joutunut kauemmaksi. Ehkä on hyvä olla niitä kaksi. =) Mut ne on aina sängyssä, eikä niillä leikitä päivällä.

Nyt tyttö tahtoo syliin, heippa!

97/208 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pureskelee Urho innoissaan. Mies aina hakee pois... mä en tykkää tosta mallista yhtään, jotenkin onneton, ettei niin väliksi vaikka hajoaisi. Vaikka ei se nyt tietenkään. Kerran pimeni, katoin sitten, että jotain pölyä menny sinne koloihin. jostain syystä imaisin ne pois, ja tulikin Urhon yrjön maku suuhun...

Meillä ei huolita unileluja, isi ja äiti on parhaita, huoh. Ihan oikeasti olen ajatellut, että pitäs joku juttu olla helpottamaan nukahtamista - ja ennen kaikkea rauhoittumista. vaikka sitten nänninenähiiri :)

Meille kävis miitti ensi viikon alussa, vaikka tiistaina? Oliskos hyvä päivä? Käy myös ma, ke ja pe.

Kukas se haluaisi hyvältä näyttää? Mulla ihan samanmoisia aatoksia, mutta ei. Oon ihan turvoksissa erityisesti iltaisin ja sitten ton Urhon suojeleminen tuo vuosia ja huoliryppyjä naamariin hurjaa vauhtia.

Meidän vieraat vähän ihmetteli sen leluja: muovinen lääkeruisku, tietokoneen näppis, taskulaskin...mutta niillä saa vähän hämättyä. Eilen sain sydämentykytyksiä, kun Urho rupes harjoittelemaan käsilläkävelyä. Ihan yhtäkkiä laittoi molemmat kädet maahan ja ponkaisi jalat ilmaan. Toivon kyllä suojelusenkeleiltä extratarkkailua kaverille. Luulen, että joku sen neljästä etuhampaasta on katki vielä puolen vuoden sisällä.

Huolestunut Sande

Vierailija
98/208 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt saarnaa enempää. mutta IHAN OIKEASTI :)

Unilelu

Oon Lahjalle koittanu lanseerata tuota Ainun unipupua. Teepparia meinasin siinä vaihees ku meen töihin.

niin noista ulkonäköjutuista vielä.

En suinkaan kotona meikkaa. en myöskään lähikauppaan -tosin syy myös se et on ulkoilua samalla tuo kaupassa käynti.Mut vaatteeet vaihtuu tiuhaan.En kestä likaisia vaatteita.

Hämärästi muistan vielä 6v sitten kun en mennyt mihinkään ilman meikkiä. Täällä maalla ei oo niin tarkkaa. mut kun lähden autolla johonkin täytyy olla meikit, kivat vaatteet ja tukka kammattu.Myös lapset täytyy olla siistimmissä vaatteissa. Tosin en nyt ihan fanaattinen ole- voin lähteä extempore varsinkin talvella, pipo vaan syvälle päähän. Mut noin pääsääntöisesti.

vielä puhtaita vaatteitakin tärkeämpää on ulkoilu ja liikkuminen yleensä. siitä tulee hyvä olo. ja silti siitä laistaa ja kiroaa täällä sisällä että kun pää räjähtää ihan just (jos jollekkin termi tuttu ;)

Verticia -Emminen

Empäs muistanut että meillä koko perheen lomaviikko ens viikolla. ei me siis varmaankaan päästä miittiin. jos muuttuu tilanne laitan e-mailia sulle Verticia.

Meillä tapahtui ihmeellinen juttu Lahja nukkui edellisyön omassa sängyssä kertaakaan heräämättä klo 21-08. Ok heräs kerran 00.30mut en ollut nukkumassa vielä silloin. Antaa toivoa paremmasta. Tuo oli niin mahtavaa 5kk takkuamisen jälkeen-ja ilman mitään keinoja. Viime yö oli taas normaali, vieressä ja herätyksiä x?

Mäpäs lähden jatkamaan tätä kesäLOMA päivää.

Paik ja Lahja 9kk 3vkoa

Vierailija
99/208 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaraa hämätään samoilla kikoilla Urhon kanssa, näppis on kyllä ihan ykkönen. :D Vau Urhoa, ompas hän taitava, kun käsillä kävelee.

Tsilin nänninenähiiri kuulostaa huipulta, meille kanssa semmonen. :D Meillä iltatissi viiminen asia ja siihen sittn nukahtaa. Herää enää yhden kerran tissille yössä ja n. 10-12h nukkuu öisin. Päivällä nukkuu enää yhdet, mutta pitkät 2-3h päiväunet. :) Iltaisin nukahtaa sitten aikaisemmin n. 20.30.

Tuuti luulen, että ymmärrän just mitä tarkoitat. Kotona, leikkipuistossa, lähimarketissa voi ihan hyvin olla collegeissa ja meikittä, mutta sitten kun jonnekin lähtee niin on mukava näyttää naiselta äidin lisäksi ;)

Pitäisi noita 1-v. synntäreitä miettiä.. Sain kuvauksen varattua maaliskuulle. Mekkoa pitää alkaa metsästää.. :) Hiusongelmaa ei ole, kun niitä ei ole, äiskän pieni kekkonen kun on. :D

Oltiin eilen uimassa ekaa kertaa. Saara tykkäsi kovasti. :) Suihkut meni näppärästi, kun siellä oli pieni allas vauvoille, ni ei tarvinnu lattialle laskea. Kahluu altaassa plutittiin ja lopuksi käytiin porealtaassa, se oli pop. Mukava klooriton uimahalli tuo Kaarinan uimahalli. :) Ensi viikolla voisi kokeilla Caribiaa. :)

Kylläpäs aika kuluu äkkiä, meidän tyttö kävelee jo tukea vasten. Justhan se vasta opetteli konttaamaan. :D Saara on todella varovainen, kun laskeutuu seisomasta niin katsoo ensin mihin istahtaa ja ottaa hiukan käsillä vastaan. :)

Emminen ja Saara 10,5 kk

100/208 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas niin paljon viestejä että menee hetki kahlatessa mutta tärkeimmät päältä : Sandelle megaonnittelut!:)

Terveiset Teneriffan Fañabesta! Oli kiva perhelomapaikka, rauhallinen, siisti ja säätkin suosivat! Lennot meni hyvin vaikka 6h +bussit yms jonotukset ei varmana ollut helppoa pojalle. Sai flirttailla lentoemojen ja kanssamatkustajien kanssa niin kelpasi olla!

Päikkäreitä nukkui matkiksissa palmun alla kun me löhöiltiin auringossa.. aijai, ois kyllä voinut jatkaakin lomailua! Nämä pakkaset on niin out jo! reissussa parani pojan ihottuma ja nyt taas korpulla posket ja jalat :/

Paranemisia kaikille nuhanenille ja mahatautisille, toivottavasti ei enään vaivaa.

Jaa harmi että HKI miitti meni taas ohi mutta jos sitten ensi kerralla taas!

Täällä harjoitellaan kävelyvaunun kanssa ja revitään kirjoja yms tavaroita hyllyistä ja kaapeista.

Nyt täällä heräillään päiksyiltä, jatketaan!

t.iza