Kun teillä vietetään lasten synttäreitä mihin
kutsutaan isovanhempia, kummien perheitä ym. aikuisia ja lapsia, niin pitääkö kaikkien olla kutsuilla samalla kellonlyömällä, vai saavatko kutsutut tulla vaikkapa noin tunninkin myöhässä aloitusajasta?
Kommentit (8)
Ensin sukua esim. klo 13 ja ystäväperheitä klo 16. Kummallakin kerralla lapsi saanut puhaltaa kynttilät ja laulettu onnittelulaulut.
Mielestäni mukavampaa juhlia samana päivänä kaksi kertaa, kuin peräkkäisinä päivinä.
on vieraat tulleetkin vähän eri aikoihin. Kiva kun porukka saapuu vähän eri aikoihin, ehtii jutella kaikkien kanssa ja esitellä vieraat toisilleen kunnolla jos eivät ole ennen tavanneet jne...
ovat tulleet milloin ovat. Meillä toiminut hyvin, ja itseasiassa mitään kellonaikoja ei ole ollut muidenkaan juhlissa joissa ollaan oltu. Nyt kyse siis lasten juhlista.
tai sitten parissa erässä. Iso suku kun on, olisi ihan katastrofi jos kaikki tulisivat kerralla. Yleensä kutsun vieraat esim. Tervetuloa klo 14 ja 20 välillä.
ilmotan kutsussa aikavälin (esim 14-19 = lapsen päiväunien ja iltaunien välinen aika) jona aikana sopii tulla. Kukin on sit tullu itselleen sopivana ajankohtana.
tulee just kuten heille sopii. Yleensä pitää laittaa heille pötyä pöytään parinakin eri päivänä, kun vaan ei voi tulla sinä päivänä kun juhlat järjestetään. Saati sitten että klo 14-18 välillä.. no ei todella onnistu.
Pienemmällä stressillä nykyään jo pääsee kun antaa ihmisten liikkua kuten tykkäävät. Aikasemmin vitutti hirveesti, mutta minkäs teet..
mikäli kaikki eivät tule samalla oven avauksella. Ehtii edes pikaiset kuulumiset vaihtamaan kaikkien kanssa. Oon pyrkinyt kutsumaan vieraat parin tunnin liukumalla ja itse oon pitänyt tästä tavasta.