Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan miehet :(

Vierailija
29.01.2010 |

Olen aloittanut vuodenvaihteen jälkeen uudessa työpaikassa. Esimiehet ovat kivoja (naisia!) ja tosi asiallisia. Ongelmaksi on muodostunut miespuoliset työkaverit, joille olen ilmeisesti joku sovinististen vitsien kohde / pakkomielle.

Nyt on satanut ties minkälaista ehdotusta aika monenkin työkaverin suunnalta ja alan olla aika rikki. Tekee pahaa mennä töihin. Tekee pahaa ajatella, mitä minusta tänään tahdotaan. Meno on aika holtitonta, kun ei ole muita naisia kuin minä viihdyttämässä tämän sikajengin työpäivää. Esimiehillehän eivät uskalla päätään aukoa.

Olen naimisissa, parikymppinen pienen lapsen äiti. Miksi kukaan kuvittelisi, että tahtoisin muka alkaa johonkin sivusuhteeseen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko suustasi nopea, eli etkä saa laitettua jauhoja porukalle suuun vai mitän ne siellä höpisee?

Vierailija
2/27 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ole laittamaan "jauhoja suuhun".

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän ryhtiä nainen! Lopeta se ininä ja pistä äijille jauhot suuhun!

Vierailija
4/27 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vihjailee ja sitten hihittää päälle porukalla?

Vierailija
5/27 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin, etta otat 'harkaa sarvista' ja marssit esimiehesi(naisesi) luo ja kerrot hanelle asiasta. Esimiehena hanen taytyy puuttua tilateeseen.

Voit tietenkin myos sanoa asisata ensin jamakasti tyokavereille, mutta jos et halua heidan kanssaan puhua tai silla ei ole vaikutusta mene esimiehesi juttusille.

Ala vasyta itseasi talla tilanteella yhtaan enempaa!!!

Terveisin, esimies

Vierailija
6/27 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

assistentti vaihtunut moneen kertaan. Työhaastattelussa varmistettiin, että aionhan pysyä pitkään. Enää en ihmettele asiaa :(

ap

Vierailija
7/27 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitettavan totta miesvaltaisella alalla. Itseasiassa, tuskin kukaan sinun kanssasi mihinkään suhteeseen haluaa. Nuorelta tytöltä vain otetaan luulot pois ja katsotaan huumorin kestävyyttä. Paremmin saat yhteistyön toimimaan, jos kestät leikin.

Vierailija
8/27 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiön omalta intti ja poliisilaitos-menneisyydestään. Jos vaan mitenkään pystyt, koita laittaa huumorilla takaisin; ei ne kauan jaksa jäkistä kun huomaa ettet ole moksiskaan ja saat jotain naseva heitettyä takaisin. Ja monesti ne heitoto on oikeasti ihan huumorilla tarkoitettu, vaikka rasvaisiakin ovat.

Vierailija
9/27 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkani kaverit ovat sovinisti paskoja. Eräskin aina ehdottelee anaaliseksiä ja vitsailee ainoastaan kaksimielisiä. Monesti ruokajonossa vetelee takanani "perseeseen". Monesta tämä on hauskaa ja naurun arvoista. Mitäpä siihen voi tehdä kuin itsekin hekotella kuivasti "heh heh "

Muuten ok porukkaa, kunhan kohtelisivat minua kuin jätkää. Puistattaa ajatella että ehkä kohtelevatkin..

Vierailija
10/27 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ihan tosissaan ja vakavissaan yrittäneet saada minusta enemmän kuin työkaverin. Sitten loput porukasta on näitä vitsailijoita, jotka leikin varjolla puhuvat suoraan sanoen ihan törkeitä. Tämä on aika pieni firma, joten samoja naamoja näen päivästä toiseen.

Pitää varmaan uskaltaa puhua esimiehen kanssa. Toivottavasti se ei vaikuta asemaani täällä.

ap

Vierailija
11/27 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkani kaverit ovat sovinisti paskoja. Eräskin aina ehdottelee anaaliseksiä ja vitsailee ainoastaan kaksimielisiä. Monesti ruokajonossa vetelee takanani "perseeseen". Monesta tämä on hauskaa ja naurun arvoista. Mitäpä siihen voi tehdä kuin itsekin hekotella kuivasti "heh heh "

Muuten ok porukkaa, kunhan kohtelisivat minua kuin jätkää. Puistattaa ajatella että ehkä kohtelevatkin..

kommentin sitä luokkaa ettei ihan heti olisi niitä perseeseen vetelijöitä takana :D

Vierailija
12/27 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka mielestä sinun kannattaisi puhua esimiehellesi. Esimiehille maksetaan palkkaa siitä, että hoitavat tuollaisen tilanteen pois päiväjärjestyksestä.

Okei, kaikki esimiehet ei ehkä ole asemansa tasalla, mutta oikeasti sen jälkeen kun puhut esimiehelle tästä asiasta ja kaunistelematta kerrot, että se häiritsee/vaivaa sinua on hänen tai ylemmän johdon asia viheltää peli poikki.

Ihan varmasti ne on jossain määrin selvillä, miksi edeltäjät ei viihtyneet siellä pitempään eli tuskin sinua kummajaiseksi mielletään vaikka tuollaisesta valittaisitkin.

Vierailija
13/27 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni nainen on sita mielta,etta tallainen on tyopaikoilla ihan ok ja naisen taytyy vaan yrittaa jaksaa.

Jos tyontekija tosiaan kokee olonsa muiden kommenttejen takia tukalaksi, asia ei ole ok minun mielestani.

Kaikki me ollaan erilaisia ja se "raja" menee vahan erikohdassa.

KAIKKIEN tyossa olevien taytyy olla joustavia ja osata sopeuttaa kaytostaan jonkin verran.

Luultavasti tassakin tilanteessa seka ap:n ja miesten. Mutta ei missaan nimessa niin etta ap:n taytyy sietaa ihan mita vaan.

Esimiehen teehtaviin kuuluu tallaisiin asioihin puuttuminen.

Ja kylla, olen itse ollut toissa myos miesvaltaisilla aloilla ja jopa esimiesasemassa.

Vierailija
14/27 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus niistä! Onko ne ihan pentuja???

Vierailija
15/27 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis järkyttävää, voiko tuollaista ollakaan?? Tuntuu niin kaukaiselta verrattuna omaan siistiin toimistotyöhön asiantuntijaorganisaatioss, jossa ollaan korrekteja, ja kierrellen ja kaarrellen palavereissa sanotaan asioita.. Heti lähiesimiehen puheille, ja jos se ei auta, niin siitä seuraavalle. Sun EI tarvitse sietää työpaikkakiusaamista sukupuolesi tai ikäsi takia. Sillä silkkaa kiusaamistahan tuo on. Uskomattomia moukkia, hyhhyh!

Vierailija
16/27 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet pomon puheille.

Ei tarvii tota jaksaa!

Vierailija
17/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni nainen antaa ohjeeksi vaan vitsailla takaisin tai olla välittämättä. Nykyään se vaan EI enää mene niin! EI!!!!!!

Voisitko aloittaja kertoa, että millä alalla olet, itse en ole koskaan tällaista kokenut? Työkaverisi ovat kyllä aivan viimeisiä kusipää juntteja.

Vierailija
18/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni nainen antaa ohjeeksi vaan vitsailla takaisin tai olla välittämättä. Nykyään se vaan EI enää mene niin! EI!!!!!!

Voisitko aloittaja kertoa, että millä alalla olet, itse en ole koskaan tällaista kokenut? Työkaverisi ovat kyllä aivan viimeisiä kusipää juntteja.

ensimmäisenä kipitää sinne pomon puheille ja pomo pitää puhuttelun työntekijöille, niin sen jälkeen se oikea dissaaminen vasta alkaakin.

Vierailija
19/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi käydä. Ei pomo työntekijöidensä tyhmyyttä pysty poistamaan. Mutta siitäkään huolimatta, että joku junttieinari sitten ei tykkää siitä, kun pomo sanoo pahasti, niin naisen ei tarvitse milloinkaan tällaisia törkeyksiä sietää.

Olisi todellakin kiinnostavaa tietää, että millä alalla olette te, jotka tällaista toimintaa ymmärrätte ja puolustelette?

Vierailija
20/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi käydä. Ei pomo työntekijöidensä tyhmyyttä pysty poistamaan. Mutta siitäkään huolimatta, että joku junttieinari sitten ei tykkää siitä, kun pomo sanoo pahasti, niin naisen ei tarvitse milloinkaan tällaisia törkeyksiä sietää.

Olisi todellakin kiinnostavaa tietää, että millä alalla olette te, jotka tällaista toimintaa ymmärrätte ja puolustelette?

On vain kerrottu miten sen voisi saada loppumaan, itelläni tosin ei moista ongelmaa ole, mutta tiedän että monella on. Ja suojelu- ja pelastusalalla ollaan.