Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sikainfluenssarokote+suunnitteilla raskaus

Vierailija
29.01.2010 |

meillä ois aikeissa alkaa toukokuussa yrittää lasta (joo tiedän että ei lasta välttämättä helposti saa mutta yritys alkaa).

Joten olisiko minun nyt hyvä ottaa sikainfluenssarokote tässä talvella? vai olla ottamatta?

mielipiteitä??

onko rokotteen annosa joku aika mikä olisi ns. hyvä odottaa ennen kuin tulee raskaaksi??

eikö jossain rokotteessa ole esim 3 kk??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti kymmeniätuhansia raskaanaOLEVIA.

Vierailija
2/11 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä raskaana OLEVIA on rokotettu pilvin pimein, joten eipä siinä piikissä mitään odotusaikaa ole. :)

Mutta jos kerran suunnittelet raskautta, niin ota ihmeessä rokote nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäisin vielä,että imetän tällä hetkellä. vaikuttaako rokotus vauvaan(siis jo syntyneeseen tietenkin) maidon käutta mitenkään? hyvä vai paha?

joo,tiedänhän minä että raskaana olevia on rokotettu mutta en ole viime aikoina seurannut on kenties jotain uutta tietoa tullut??

entä tarvitseeko rokotetta enää? onko uusi epidemia vielä todennäköinen ja milloin se mahdollisesti tulisi?

Vierailija
4/11 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hysteria alkaa olla pikkuhiljaa jo ohi ?

Vierailija
5/11 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää vastauksia kiitos saisinko

Vierailija
6/11 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin itse juuri tästä syystä, että yritys käynnissä. Ei tartte sitten raskaana ollessa pistellä, jos se toinen aalto tulee. ikävä rokotehan se on, mutta siitä selviää (oma mielipide rokotuksen jälkeen)

Vierailija
7/11 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmanne yritys alkoi jo, ensi viikolla pitäisi mennä piikille. Tai siis kyllä aion piikin ottaa, vähän vaan mietityttää, että mitenkä rokotus vaikuttaa, jos olenkin jo ihan alkuvaiheessa raskaana. Mutta eikös alkiolla ole oma erillinen verenkierto joitain viikkoja? Jos saan kovia oireita rokotteesta (esim. korkea kuume), niin mitenkähän se vaikuttaa jo kiinnittyneeseen alkioon?

En nyt vastannut ap:n kysymyksiin, mutta joku viisaampi voisi vastata.

Vierailija
8/11 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis joka tapauksessa aiot rokotuksen ottaa.

Itse olen raskaana vk 17 ja ainakaan vielä en ole uskaltanut rokotetta ottaa, tuskin otan ollenkaan raskauden aikana.

Syksyksihän uutta epidemiaa on ennustettu, joten tarvittaessa otan sitten kesällä(on tosin muuttumassa maksulliseksi jossain vaiheessa).

Vierailija
9/11 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

minä otin kun imetin, vauva tuolloin 5kk, sanoivat, että imettävän äidin rokote saattaa jopa suojata rokottamatonta vauvaa jonkin verran.

Minä menisin ehdottomasti ottamaan.

Uusi epidemia voi tulla, loppukeväästä hyvinkin. Ja sairastuneita on edelleen, ei tauti ole hävinnyt. KTL vaan ei enää tiedota/uutisoi uusista tapauksista, ei ole enää kahteen kuukauteen ainakaan. Nyt vain kaikki luulevat, ettei tautiakaan ole enää, että sellaista mediariippuvuutta!

Vierailija
10/11 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin juuri sitä että otanko nyt vai en ollenkaan?

raskaana ollessa en missään vaiheessa aikoisi ottaa vaikka turvalliseksi väitetäänkin.

myös tuo mietityttää kun imetän nyt että meneekö kuitenkin jotain ns. haitallisia aineita maidon kautta vauvaan vaikka joo tiedän rokote pitäisi olla täysin turvallinen.

????

Vierailija
11/11 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja lisäisin vielä että jos raskautta ei olisi suunnitteilla niin en ainakaan ottaisi koko rokotetta.

mieskään ei ole ottanut ,eikä jo syntynyttä vauvaakaan ole rokotettu.

terveenä ollaan ainakin tähän asti oltu täysin kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme