Miksi ette siisti itseänne uimahalliin mennessänne?
Kommentit (81)
Liian helppoa on elämä jos tällainen asia näin paljon kismittää. Ja helppo elämä taas on toisaalta ihan kiva juttu vaikka se ei kaikille henkistä pääomaa kerrytä yhtä tehokkaasti kuin kivikkoisempi tie.
pitkä ketju naisia sanoo että on ihan ok eikä yhtään nolota kulkea vieraiden ihmisten edessä persekarvat uikkareidenlahkeista tursuten... : )))
Jotain rajaa tohon luonnollisuuteenkin! Eikä ap tainnu mistään posliineista puhua vaan ihan normaalista siistimisestä. Ette taida muutenkaan kovin naisellisia olla...
kiva mamma jonka tuherokarvat alkoivat tosta puolesta välistä reisiä ja jatkuivat simmareiden alle......todella oksettavan näköistä. Oli muuten ihan supisuomalainen nainen, tummahiuksinen kuitenkin. Mua ei kiinnosta ajaako jengi itsensä posliiniksi vai ei, mutta vähän voisi katsoa kun uimaan tulee.
pitkä ketju naisia sanoo että on ihan ok eikä yhtään nolota kulkea vieraiden ihmisten edessä persekarvat uikkareidenlahkeista tursuten... : )))
Jotain rajaa tohon luonnollisuuteenkin! Eikä ap tainnu mistään posliineista puhua vaan ihan normaalista siistimisestä. Ette taida muutenkaan kovin naisellisia olla...
No jo on sulla vallattoman pitkät persekarvat, jos ne uikkarin lahkeista tursuaa :O
En ymmärrä edes tuota "ihan normaalia siistimistä". Mitä se haittaa jos kaksi karvaa näkyy sisäreidellä? Miesten uikkareista tursuaa karvaa joka puolelta, niin lahkeista kuin vyötärö-osastakin napaa kohti. Jopa alaselässä voi olla tursottavia karvoja. Miksi naiset karvat ovat niin hirveä asia?
Kävin vasta uimassa ihan ilman mitään nolosteluja, vaikka kaikki karvat oli ajelematta. Haarovälikarvojani en ole katkonut koskaan, sääri- ja kainalokarvoja leikkaan satunnaisesti. Kesällä enemmän.
Jaa, että en ole kovin naisellinen _muutenkaan_ (niin kuin naisellisuus olisi karvoista kiinni...)? Mitä on naisellisuus? Jos se mielestäsi on Aitolehti-Tukiais-BB-Henna-osastoa, en todella ole naisellinen. Enkä välitäkään olla, jos naisellisuus sitä tarkoittaa.
Olen normaalipainoinen, normaalivartaloinen, puhdas ja suoraselkäinen nainen. Koruja käytän jonkin verran, meikkaan, vaikkakin aika luonnolliseen tyyliin. En rettase kylillä verkkareissa ja likainen tukka hätänutturalla naama finnejä puskien.
Kerro sinäkin ap vuorostasi itsestäsi jotakin. Käytätkö GUESSin laukkuja? Onko sinulla miehiä SPONSOREINA? Onko kaikki tyylikäs TOSI lähellä sun sydäntä?
44
tursuaa uikkarinlahkeista, ei kannata alkaan pilkkua viilaileen. Tukiainen on varmaan jonkun mielestä huippunaisellinen, omasta mielestä kyllä vähän hutsahtava.
Naisellisuuteen kuuluu kyllä mun mielestä huolehtia bikinirajoista ja säärikarvoista, lisäks moni muukin juttu, joita en millään nyt tässä jaksa listata. Näkyyhän miehillä noita karvoja, muttei me kai tässä miehiksi haluta muuttua...?
Vai onko tasa-arvo menny liian pitkälle joillakin yksilöillä...?
varsinkin varttuneemmalla väellä näkee uima-asuja joissa ei ole enää mitään ominaisuuksia jälkellä. Kankaan jousto on loppunut jo 15 vuotta sitten ja puku lötköttää päällä. Miehillä uikkareiden haara on polvissa kun altaasta nousevat märällä uikkarilla.... kivekset vaan vilkkuu
Tai sitten uikkari oli sopiva 25 kg sitten... nyt on niin pinkeellä
Miksi aina naisen pitäisi vahata ja viilata itseään kun saman naisen mies on ihan tyytyväinen itseensä kaikkine karvoineen?? Minä en ajele itseäni muiden takia enkä oleta muidenkaan tekevän samoin.
Ei herranjumala miten tyhmää porukkaa tällä palstalla liikkuu!! Tasa-arvohan kannustaa juuri siihen että nainen ITSE päättää asioistaan, myös siitä että onko posliini vai karvainen tuhero ;). Jotenkin surullista myös että joku ihan totta luulee naisen muuttuvan mieheksi sillä ettei nainen ajele karvojaan...;(
Haha, 50-luvun mammat vauhdissa. Olenkin joskus miettinyt miltä tuntuisi olla miesten käsitysten vankina ja tehdä asioita koska "naisen pitää tehdä niin ja näin".
Terv. isän kasvattama hupakko
Anteeksi epäesteettinen ulkomuotoni, toivottavasti herkkä mielesi ei pahasti järkkynyt. Suosittelen terapiaa varmuuden vuoksi.
Mitä te siitä hyödytte? Annettaisiin kaikkien olla sellaisia kuin ovat. Tunnustan että itse en käynyt yli 10vuoteen uimahallissa vain sen takia kun häpesin kroppaani ja ajattelin muiden vain arvostelevan(enkä tainnut olla edes kovin väärässä)! Itsellä on aina ollut "tule sellaisena kuin olet" mentaliteetti. Mä en ole koskaan voinut ymmärtää ihmisiä jotka haukkuu muiden ulkonäköä. Minusta kaikissa on jotain kaunista ei läskit tai "ruma" naama sai mua irvistelemän ihmisille!!!!!!!!!
Tän ajan aikuiset ihmiset vois kasvaa!!!!!!!!
kun tajusin mihinkä helvetinmoiseen syyniin sitä joutuu toisten naisten taholta.
kuka tai mikä taho on määritellyt naisellisen naisen ja sen että naisellisen naisen kuuluu ajella karvojaan? Normaalilla terveellä naisella kasvaa jonkun verran karvoja. Miksi niitä pitäisi ajella? Yleisen mielipiteen ja asenteiden takiako? No kuka ne asenteet ja mielipiteet on luonut? Miksi te naiselliset höyläävät naiset ajattelette, että täytyy höylätä? Olisiko käynyt niin, että olette koko ikänne altistuneet mainonnan ja median vaikutukselle. Lukeneet tuhansia naisten lehtiä ja nähneet kymmeniä tuhansia kuvia joissa esiintyy hoikkia, hyvännäköisiä, huoliteltuja malleja. Ja sitten kuin yhdisestä päätöksestä naiset luulevat että naisellinen nainen on yhtäkuin malli, joka on kuvattu ja valaistu suunnitelluissa olosuhteissa ja kuvaa jälkikäteen vielä mahdollisesti käsitelty. Ja kuinka ollakkaan normaali nainen kaikista ponnisteluistaan huolimatta ei kykene näyttämään samalta, kuin nuo mainosten ja lehtien nuoret mallit.
Sitten masennutaan ja tullaan märmättämään av palstalle toiset naisten karvoista. Katsokaas kaikkia ei kiinnosta se kuva naisesta, jota eniten mediassa meille naisille tyrkytetään. Se kuva on kovin kapea siihen miten rikasta ja monipuolista on olla nainen.
Kaikki näkyi niissä kuvissa, karvoineen päivineen. Noh, en tiedä oliko niitä "sentään" vähän trimmattu.
Mutta joo. Uimahalliin pitäisi mennä rentoutumaan/urheilemaan eli uimaan, ei missikisojen uimapukukierrokselle.
Mulle ainakin tulee bikinirajan siistimisestä niin hirveet punaset näpyt, ja on kuule kokeilut konstit jos toisetkin. Eli en tiedä kumpi pahempi, rehottava bikiniraja vai näpyt...
mutta tähän aiheeseen liittyen.. En nyt yleensä mitenkään erityisen tarkkaan katsele mitä ihmiset siellä uimahallissa tekee, mutta viereisessä siuhkussa yksi täti sheivasi alapäätään oikeen hartaudella, että kyllä meinasi multa pokka pettää. Eikä kyseessä ollut mikään bikinirajan siistiminen... :-D
Minä myös lopetin uimahallilla käynnin kun tajusin mihinkä helvetinmoiseen syyniin sitä joutuu toisten naisten taholta.
Tässäkin ketjussa on useita, jotka ovat ilmoittaneet saman asian, eivät käy enää uimassa kun muut arvostelevat. Voi hyvää käsipäivää sentään, kuinka heikkonahkaista porukkaa te olette? Miten ylipäätään voi elää elämäänsä jos muiden arvostelevat katseet heilauttavat noin kovasti?
Koettakaa rakkaat naiset ymmärtää tämä:
Tyhmät ovat kapeakatseisia, musta-valkoisia, herkästi tuomitsevia pikkunipottajia.
Viisaat ovat avarakatseisia, monenlaista nähneitä, suvaitsevaisia.
Kumpikohan porukka näistä teitä siellä uimahallissa kyttää? Kumpikohan porukka on se, jonka mielipiteet kannattaa ottaa vakavasti? Ja kumpikohan se porukka, joka on niin säälittävä, että heidän arvosteluillaan ja paheksuvilla katseillaan ei ole minkäänlaista painoarvoa??
44
ei mene mun kaaliini, että aikuisen naisen pimppi pitäisi olla yhtä karvaton kuin näiden kahden ääripään. Miten se voi olla miehestä eroottista, että alapää on kuin 80-vuotiaan mummon??
Ymmärrän täysin karvojen siistimisen ym., mutta niiden kokonaan poistaminen on jotenkin luonnotonta.
Leikkaatteko koskaan hiuksianne ulkonäkösyistä?
Värjäättekö hiuksianne?
Meikkaatteko?
Laihdutatteko ulkonäkösyistä?
Valitsetteko vaatteita, jotka korostavat hyviä ja peittävät huonoja puolianne?
Jos vastaatte yhteenkään näistä kysymyksistä KYLLÄ, niin mitä varaa teillä on arvostella karvojaan ajelevia naisia?
Ajatteko itsenne aina kaljuiksi?
Ettekö kehtaa käydä viemässä roskia ulos ilman paksua meikkiä?
Siis miksi karvattomuus on "hyvä puoli"?
Miksi arvostelette luonnollisuutta?
Mä en jaksa tajuta tätä joidenkin naisten karvakammoa. Suorastaan sairasta.