Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette siisti itseänne uimahalliin mennessänne?

Vierailija
12.01.2009 |

.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän säärien, kainaloiden ja - herra paratkoon - bikinrajan ajeluun mene kuin pari minuuttia.

Siisti nainen on paljon miellyttävämpää katseltavaa kuin karvaa rehottava.

Vierailija
2/81 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kiinnosta, älä katso!

Uimahalliin mennään yleensä uimaan, ei katselemaan muita.

Ja kaikki eivät välttämättä elä toisten tuijottamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi kytätä toisia, eläisi omaa elämää ja pitäisi huoli omista asioistaan.

Vierailija
4/81 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hauska nähdä kunnon pirttihirmun pensaita välillä, on kiva kun ollaan erilaisia ja voi sitten itsekseen naureskella mahtaville haaratupeeille , hahhahha!

Vierailija
5/81 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa naurettava ajatus. MINUA eivät karvat haittaa, miksi siis ajaisin niitä?

Vierailija
6/81 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin ällöttää, mutta omapahan on asiansa.

Vierailija
7/81 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi tulla kiirettä ja sheivailut unohtuvat, etenkin jos on lapsia mukana.

Viime tingassa ei enää ehdi ajella itseään.

Ja joitakin se ei oikeasti edes kiinnostakaan - ja miksi oikeastaan pitäisi?

Ei uimahalleissa vielä onneksi ole virallisia kauneuspoliiseja. Pitäisiköhän ennen uintia myös laihduttaa?

Vierailija
8/81 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huolehdinkin muutenkin ulkonäöstäni.

Vierailija
9/81 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vain tuijottelee uimahallissa toisten tuheroita.

Vierailija
10/81 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut näitä naisia, jotka menevät jokaisen uuden kauneusihanteen perässä. Vielä joitakin vuosikymmeniä sitten pyöreys oli ihailtavaa ja nyt monet kuitenkin pitävät sitä faktana että kulttuuriimme "kuuluu" hoikkuuden ihannointi? Miksi uskotte kaiken, mitä media tai toinen kulttuuri teille näyttää/syöttää?

Opetelkaa ajattelemaan milla aivoillanne.

Vierailija
11/81 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo koskaan ajanu säärikarvojani, enkä aja :) Kainalokarvat ajan kesällä, ihan itseni takia, talvella en.... En oo tullu ees aatelleeks, että pitäis hallissa vahtia, kuinka ruma tai kaunis jalkoväli ihmisillä on.

Vierailija
12/81 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on krooninen hikirauhasten tulehdus, tulee mielettömän kipeät patit kainaloihin ja nivusiin silloin tällöin..Ja nämä patit vuotavat vihreää märkää jos en haen heti niihin lääkekuuria(tetrasykliiniä)..Kaikkea on yritetty ja seuraavaksi hikirauhaset sädetetään pois...Ja jos menen ajamaan karvat niin iho ärtyy niin paljon että patit on seuraavana päivänä...Ei ole kivaa olla puska jalkojen välissä mutta en valitettavasti voi muuta..

Seuraavan kerran kun arvostelet mielessäsi, muista että takana saattaa olla jokin syy miksi karvoja ei voi ajaa.

Ja voin kertoa, että patit mitkä tulee ovat sen verran kipeitä että meinaa itku tulla.

Vierailija
13/81 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne KUULUVAT olla siellä. Mikä karvoissa on niin kamalaa? Minulla on kainalokarvoja, säärikarvoja, silmäripset, kulmakarvat, varsin pitkät hiukset, karvoja alapäässä.

Karvoilla on oma tarkoituksensa. Ei niitä kuulu automaattisesti kaikkia poistaa tai siistiä.

Vierailija
14/81 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne KUULUVAT olla siellä. Mikä karvoissa on niin kamalaa? Minulla on kainalokarvoja, säärikarvoja, silmäripset, kulmakarvat, varsin pitkät hiukset, karvoja alapäässä.

Karvoilla on oma tarkoituksensa. Ei niitä kuulu automaattisesti kaikkia poistaa tai siistiä.

Jos en tykkää kainalokarvoista niin poistan ne. Sama pätee punertaviin häpykarvoihini. Yök!

Vierailija
15/81 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ymmärrä näitä DDR-tyyppisiä karvanaisia?? Ei välttämättä tarvii olla paikat posliinina, mutta siistiä täytyy kuitenkin. Omalla kohdalla muut karvat poistan säännöllisesti, mutta häpykummulle jää nykyään (olin mota-monta vuotta ihan posliini) pikku tupsu.

Vierailija
16/81 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi vuodelta tällaiset asiat haittaa aina vaan vähemmän, siis karvat, karvattomuus tai tällainen nuorten naisten vänkääminen. Ette uskokaan kuinka vapauttavaa on tulla tällaisen ikään, jolloin voi mennä satunnaisesti vaikka säkki päällä kauppaan, ei oikeasti haittaa ne muiden mielipiteet.

minä olen myös melkein nelikymppinen, mutta sentään vielä jaksan huolehtia itsestäni. Kyllä "lähes nelikymppisen" pitäisi vielä jaksaa huolehtia olemukstaan.

Mitä vapauttavaa on laiskuudessa?

Vierailija
17/81 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi vuodelta tällaiset asiat haittaa aina vaan vähemmän, siis karvat, karvattomuus tai tällainen nuorten naisten vänkääminen. Ette uskokaan kuinka vapauttavaa on tulla tällaisen ikään, jolloin voi mennä satunnaisesti vaikka säkki päällä kauppaan, ei oikeasti haittaa ne muiden mielipiteet.

minä olen myös melkein nelikymppinen, mutta sentään vielä jaksan huolehtia itsestäni. Kyllä "lähes nelikymppisen" pitäisi vielä jaksaa huolehtia olemukstaan.

Mitä vapauttavaa on laiskuudessa?

Samoin ajatuksi myös 40+ja karvoistakin huolehtiva, vaikka tällä hetkellä posliini 3:n mukelon äippä

Vierailija
18/81 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä peseyden ennen uimahalliin menoa. Peseydyttekö te?

Ihan sama onko siellä jollakin karvoja missäkin vai ei. Mieluummin karvat ja ehjä iho kuitenkin kuin rikkinäinen , näppyinen ja ajeltu iho.

En mä uimahalliin mene itseäni esittelemään, menen uimaan. Jos joku ei tykkää mun tukasta, niin voi voi, jos joku ei tykkää mun naamastani, niin voi voi, jos joku ei tykkää mun karvoistani niin voi voi. Tukkaani en leikkaa muiden mieliksi, enkä peitä naamani pussilla, enkä aja karvojanikaan jos en itse halua.

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, ettei kaikki halua paniikinomaisesti tehdä sitä mitä luulevat muiden vaativan?

Vierailija
19/81 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset asetatte itsenne muotteihin? Eikö riitä, että media tekee niin. Melkoisia laumasieluja huonoine makuineen...

Minusta karvoitus on vaan kauniinpi ja kiihottavampi kuin karvaton. Muutenkin riittää että nainen hymyilee, niin heti näyttää kauniilta!

- Mies

Vierailija
20/81 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin varttuneemmalla väellä näkee uima-asuja joissa ei ole enää mitään ominaisuuksia jälkellä. Kankaan jousto on loppunut jo 15 vuotta sitten ja puku lötköttää päällä. Miehillä uikkareiden haara on polvissa kun altaasta nousevat märällä uikkarilla.... kivekset vaan vilkkuu

Tai sitten uikkari oli sopiva 25 kg sitten... nyt on niin pinkeellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi