Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia kokemuksia teillä on Elixian jäsenyydestä?

Vierailija
28.01.2010 |

Onko se 70 e kuukaudessa järkevä sijoitus itseen?

Oletteko palkanneet itsellenne enemmän personal traineria kuin siinä sopparissa tulevat pari kertaa?

Mistä liikuntamuodosta olette pitäneet?

Onko kaikki siellä hyväkuntoisia ja laihoja? Kehtaako tämmöinen läski, sairas ja huonokuntoinen mennä sinne?

Miten sinne pitää pukeutua?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alkupuolella kävin jumpissa ja silloin mulla oli jumppahousut ja sellainen urheilu-t-paita (ei puuvillainen), mut en mahdu niihin enää. Nyt ostin sitten samalla logiikalla vaatteet eli on sellaiset mustat ohuet jumppahousut (mut 3-4 kokoa isommat!) ja sitten jonkun värinen yläosa, joka siis myös tekninen t-paita. Vanhat mustat jumpan kengät varmaan sopii edelleen.

Kehtaan siis näillä kamppeilla mennä noihin ryhmäliikuntahetkiin? Entä kuntosalille? Pitäisikö sinne olla paksummat verkkarit?

Vierailija
2/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.sportia.fi/files/sportia/miesten_tekstiilit/puma-essential-t…

Mutta minä olen kyllä noin 30 kg lihavampi kuin tuo täti.

Onko nolo mennä noissa jumppaan? Entä salille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alkupuolella kävin jumpissa ja silloin mulla oli jumppahousut ja sellainen urheilu-t-paita (ei puuvillainen), mut en mahdu niihin enää. Nyt ostin sitten samalla logiikalla vaatteet eli on sellaiset mustat ohuet jumppahousut (mut 3-4 kokoa isommat!) ja sitten jonkun värinen yläosa, joka siis myös tekninen t-paita. Vanhat mustat jumpan kengät varmaan sopii edelleen. Kehtaan siis näillä kamppeilla mennä noihin ryhmäliikuntahetkiin? Entä kuntosalille? Pitäisikö sinne olla paksummat verkkarit?

Ostat sitten uuden paidan aina kun entinen alkaa olla liian iso :) Aika hyvä motivaattori on muuten myös hihaton toppi, kun olet jonkin aikaa treenannut, kokeile sellaista ja ihaile upouusia lihaksiasi. Tsemppiä kuntoiluun!

Vierailija
4/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä jumppaan että salille.

Vierailija
5/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat ihmiset. Ostin muuten yhden hihattomankin topin ja kaksi eri väristä jumppat-paitaa ja kahdet jumppahousut, joten ainakaan sitäkään veruketta, että kamppeet on pesemättä ei voi käyttää ;-)

Ainut oikea este jumppaamiselle on vakava sairauteni, mutta sen kanssa pitää vaan nyt oppia elämään, ei tässä muukaan auta. Jokainen lyllertäköön omillaan, joten toivottavasti mun lyllerrykset ei muita haittaa.

Vierailija
6/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista että salilla ja jumpissa on todella paljon entisiä rapakuntoisia ja ylipainoisia ihmisiä. He tietävät täsmälleen miltä sinusta tuntuu ja varmasti mielessään tsemppaavat sinua! Ja myös ne teho-jumpparit ovat yleensä tekemässä vain omaa suoritustaan eivätkä paljon muiden touhuja seuraile.

Vierailija
7/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kun erään jumpan alussa eräs himoliikkuja (kävi usein samoilla tunneilla) näytti toiselle kuvaa lihavasta naisesta ja sanoi "tässä olen vuosi sitten". Ja tämä siis tapahtui elixiassa. Joukkoon vaan!

Vierailija
8/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"paremmilla" saleilla. Pääasia, että vaatteet ovat siistit ja sopivankokoiset (kaameita makkarankuoria näkee). Vaatteilla on turha koreilla, jos se ei ole "se juttu". Iloa liikuntaan!

Vierailija
9/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös.

Vierailija
10/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähipiirilläni pääsääntöisesti huonoja. Ovat ilmeisen joustamatonta porukkaa loukkaantumis-, sairastumis- ym. vastaavissa tilanteissa (suhteutettuna aika hintavaan ja pitkäaikaisesti sitovaan jäsenmaksuun). Näin olen siis kuullut.

Vierailija
11/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini, reippaasti ylipainoinen kuusvitonen käy siellä ahkerasti kaverinsa kanssa! :)

Vierailija
12/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerroin, että yleensä olen 3kk vuodesta sairaslomalla, niin he olivat kyllä hyvin ymmärtäväisiä ja keksivät keinoja, että miten tuota aikaa jäädytetään tai siirretään jollekin muulle. Varmaan voi olla, että tarvitsen lääkärintodistuksen asiasta, mutta sehän ei ole ongelma, jos on oikeasti kipeä. Loukkaantumistilanteessakinhan tuollainen voi olla hyväkin kuntouttava juttu.

Onko sinun lähipiirilläsi siis ollut ihan lääkärintodistukset ja eivät ole suostuneet jäädyttämään korttia?

ap

Vierailija
13/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti täytyy maksaa jäädytysmaksu, joka on 10-20e kuukaudessa - tätä ei siellä korosteta kun jäädytyksistä kerrotaan tutustumisen yhteydessä. Itse sain asian tietooni vasta kun katkaisin jalkani ja toimitin lääkärintodistuksen. Suorastaan sikamaista mielestäni veloittaa jäädytysmaksua.

Muuten olen ollut ihan tyytyväinen ja elixiassa tosiaan käy ihmisiä laidasta laitaan eikä ketään katsota pitkään. Eli vanhat ja lihavat ovat ihan tuttu näky siellä.

Itse olen käyttänyt vain hintaan kuuluneet personal trainer-kerrat ja ovat mielestäni riittävät. Tehtiin punttiohjelma, mutta useimmiten käyn ihan ohjatuilla tunneilla.

Vierailija
14/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kän vain rhmäliikuntatunneilla. on kaikenlaisia ihmisiä, tosin ehkä kirjo on kirjavimmillaan juuri näin vuoden alussa. tavalliset jumppavaattee, trikoot ja toppi tai t-paita, aika kaikenlaista pukeutumista näkee. suosittelen!

Vierailija
15/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis laadukas meininki, mutta liian tungosta eli ei pääse mukaan läheskään aina, vaikka tuolla hinnalla tosiaan luulisi pääsevän. Itse pääsin jäsenyydestä helposti eroon, kun muutin.

Vierailija
16/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin ole koskaan jäädyttänyt jäsennyyttä tms. joten niistä en tiedä. Kivan monipuolinen ryhmäliikuntavalikoima ja ainakin meillä ihanat ammattitaioiset ohjaajat. Ilmainen lapsiparkki, mikä on minulle ollut aivan pelastus. Käsittääkseni ketään ei katsota nenänvartta pitkin, ihan kaikenikäistä ja -kokoista näkee. Minä pikemminkin ihanillen olen seurannut sivusta joidenkin kuntoilu ja laihtumisurakkaa. Olen saanut myös ystäviä sieltä, mm. 60-v tädin :) Kannattaa kyllä ostaa kunnon liikuntavaattet jos innostut, on miellyttävämpää pitää päällä hengittävää urheilupaitaa kuin märkää puuvillateepaitaa. Samaten hyvät kengät, etenkin jos teet vauhdikkaampaa jumppaa.

Vierailija
17/25 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis laadukas meininki, mutta liian tungosta eli ei pääse mukaan läheskään aina, vaikka tuolla hinnalla tosiaan luulisi pääsevän. Itse pääsin jäsenyydestä helposti eroon, kun muutin.

käytössä on nykyään online-ajanvaraus eli paikan tunnille voi varata etukäteen netin kautta.

Vierailija
18/25 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä te puhutte? Siitä miten kehtaa mennä salille? Itse ex-SM tason urheilijana en voisi vähempää välittää vaatteistani salilla, muuten kyllä olen erittäin tarkka. Sinne on menty TREENAAMAAN ja yhtä suuren hyödyn saa myös makkarankuoripaidassa, kulahtaneissa housuissa ja kainalot hikisinä. Kummaa porukkaa täällä. Itse käyn siis elixiassa.

Vierailija
19/25 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerroin, että yleensä olen 3kk vuodesta sairaslomalla, niin he olivat kyllä hyvin ymmärtäväisiä ja keksivät keinoja, että miten tuota aikaa jäädytetään tai siirretään jollekin muulle. Varmaan voi olla, että tarvitsen lääkärintodistuksen asiasta, mutta sehän ei ole ongelma, jos on oikeasti kipeä. Loukkaantumistilanteessakinhan tuollainen voi olla hyväkin kuntouttava juttu.

Onko sinun lähipiirilläsi siis ollut ihan lääkärintodistukset ja eivät ole suostuneet jäädyttämään korttia?

ap

Vierailija
20/25 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain mene sinne! Tulet orjaksi. Ja laskut tulee perään vaikka ulkomaille muutatkin.

Olin Helsingin Itäkeskuksen jäsen. Personal treenit oli laskuttanut tuntia oman mieltymyksen mukaan. Välillä unohti minun tunnit eikä tullut paikalle, mutta laskutti kuitenkin.

Hyvin ystävällinen laskutusosaston ihminen, kun sain hänet kiinni monen soittopyynnön jälkeen, ilmoitti tyylisi ettei Elixia voi joustaa laskutuksessa, vaikka asuin ulkomailla enkä käynyt salilla.

Elixia on epätoivoinen toimija! Erityiset terveiset Sofialle Asiakaspalvelusta.

(Mikäli haluaisit tuhota kilpailijan, palkka heille Sofian)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän