Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat treffit ja heti seurustelemaan.

Vierailija
13.04.2023 |

Asiat etenevät vauhdilla. 😀

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinko sovitte seurustelusta? Mitä tarkalleen ottaen se piti sisällään? En itse ole vieläkään sopinut puolisoni kanssa seurustelusta, vaikka yhdessä on oltu yhdeksän vuotta ja niistä avoliitossa viisi.

Vierailija
2/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeinko sovitte seurustelusta? Mitä tarkalleen ottaen se piti sisällään? En itse ole vieläkään sopinut puolisoni kanssa seurustelusta, vaikka yhdessä on oltu yhdeksän vuotta ja niistä avoliitossa viisi.

Tällainen ajatus joo. Kihlat varmaan kesällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhöhö

Vierailija
4/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patukkaa peräsimeen vaan!

Vierailija
5/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tuoreelle parille!

Vierailija
6/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kiintyä kumppaniin, kun koko elämä tarjolle samalla sekunnilla, niin tulee mahdollinen erokin nopeammin ja sitten vain jatkamaan uuden kumppanin etsintää mikäli tarve.

Vierailija
7/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kiintyä kumppaniin, kun koko elämä tarjolle samalla sekunnilla, niin tulee mahdollinen erokin nopeammin ja sitten vain jatkamaan uuden kumppanin etsintää mikäli tarve.

Horoskooppi ohjasi mut oikean luokse.

Vierailija
8/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenee vauhdilla kohti bänksejä

Vierailija
9/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja puolen vuoden jälkeen ihmetellään että mikä meni pieleen.

Vierailija
10/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olikin ennen ihan normaalia. Ei ollut semmoista, että paneskellaan kaikkea muutakin ja kattellaan, mitä tästä nyt tulis.

Vierailija
11/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai se yhdessä asuminen on jotenkin sovittu? Tai mistäs mä tiedän. Toinen luulee et ollaan avoliitossa, toinen luulee et kämppiksiä eduilla.

Vierailija
12/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää enemmän rahaa kun muuttaa toisen luo. Ei tarvitse maksaa mistään.

Vierailija
13/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja puolen vuoden jälkeen ihmetellään että mikä meni pieleen.

Tehkää nyt ensin jotain yhhdessä. Esimerkiksi ulkomaanmatka tai ainakin joku tunturivaellus.

Vierailija
14/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ke hari.

Vierailija
15/22 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me sovittiin seurustelusta. Mies kysyi minulta, että haluanko seurustella hänen kanssaan. Tottakai tälläisestäkin pitäisi sopia. Ei tule kummallekaan yllätyksenä ja saatiin heti aloitettua keskustelu tulevaisuudesta ja yhteisistä säännöistä. Olen esimerkiksi oppinut elämässä, että toiselle pettäminen on jotain muuta kuin toiselle. Lisäksi saatiin samantien puhuttua läpi, että mitkä on kummankin tulevaisuuden jutut. Ihmeellistä, jos tälläisestä ei edes puhuta.

Vierailija
16/22 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo pumpsineet, hhihihi.

Vierailija
17/22 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaapa, pamputtiko mies sinua jo ensimmäisillä treffeillä. Kenties molempiin reikiin :s

Vierailija
18/22 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut jo anuspanoa?

Vierailija
19/22 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies roikottaa sinua löysässä hirressä?

Vierailija
20/22 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patukkaa peräsimeen vaan!

Nykyajan herrasmies panee pyllyyn vain seurustelukumppaniaan. On kohteliasta jättää se koskemattomaksi vähemmän tunnepitoisissa seksuaalikontakteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi