Onko tuosta 2-vuotiaan tappamisella uhkaajasta tehty
ilmoitus ylläpidolle? Poliisi saisi ottaa jutun tutkiakseen. Lapset sijoitukseen.
Kommentit (30)
kysymys ei ole nyt alkoholistista, joka vahingoittaa vain itseään, taikka edes ko. äidin "pahasta tuulesta". Tässä on nyt kysymys viattomista pienistä lapsista ja heidän pahasta olostaan ja mahdollisesta väkivallan uhasta.
mutta etkö sinä huomannut äidin mielentilaa? Hän tuskin suostuisi ottamaan apua vastaan vaikka se väkisin työnnettäisiin hänen ovesta sisään! Onko sinulla ollenkaan lukutaitoa tai osaatko hahmottaa ihmisen mielentilasta mitään? Tuo ihminen olisi voinut olla minun paras ystäväni - sen tyyppistä oli teksti, ja tiedän etteivät tuon tyyppiset ihmiset huoli elämäänsä yhtään mitään sellaista mitä eivät itse halua. Kaikkein vähiten käkättäviä sossuntanttoja tai neuvolan ihmisiä paasaamaan miten lasten kanssa tulisi olla ja elää.
Jos se äiti ei olut provo, niin hän elää vitutuksensa kanssa jonkin aikaa ja sen jälkeen tulee totaalinen väsyminen. Siinä tilanteessa hän saattaa hakea itse apua. Nyt hän on niin k*rpä otassa ettei halua muuta tehdä kuin provoilla teille. Jos sitä vielä jaksaa tehdä ei ole kovin loppu.
nro 18
että vaikka kyse on lapsista ja heidän mahdollisesta pieksennästä niin siitä huolimatta viranomaisten ensimmäinen "vastus" on äiti. Mikäli hän ei myönnä mitään ongelmaa, koska ei halua mitään showta, niin vaikea on auttaa.
Se äitihän halus, ettei lapsia olis. Jos se hukuttaa lapset kaivoon, se saa haluamansa, mutta toisaalta joutuu ite vankilaan moneksi vuodeksi (ei hauskaa). Jos viranomaiset vievät lapset pois (mikä olis parempi lapsille), se saa rauhassa lukea naistenlehtiä ja käydä vessassa, tai mitä se nyt halusikaan. Eikä joudu vankilaan, koska vielä ei käsittääkseni ole mitään rikollista tapahtunut. = en vieläkään käsitä, miksei tilanteeseen saisi puuttua - nythän kärsii sekä hullu äiti että lapset
että luuletteko että äiti myöntää ongelmansa viranomaisille? Hän ei halunnut hakea apua, koska ei halunnut showta. Tuskimpa hän sitä showta haluaa muidenkaan ihmisten toimesta.
Tilanteeseen saa puuttua, en minä sitä vastaan ole, mutta epäilen ettei äiti puhu suutaan puhtaaksi jos "auttajat" tulee.
kirjoitettu teksti ei ole riittävä huostaanotolle mikäli lapsissa ei näy väkivallan merkkejä, kotiolot ovat hyvät ja äiti kiistää ongelmat.
ilman äidin suostumustakin.
kyseinen tapaus oikeasti haluaisi lapsistaan eroon hän olisi jättänyt lapset miehelleen ja ostanut itselleen lentolipun timbuktuun, hankkinut tukiperheen tai antanut lapset kirjaimellisesti pois.
Mammat ovat nyt haksahtaneet ankarasti provoon mitä lietsottiin ketjun apn toimesta jatkuvasti.
että apua on turha antaa jos kohde ei sitä halua. Sama kuin auttaisi alkoholistia, jos ei itse halua apua ei siitä juurikaan ole hyötyä.
Äiti ei apua halunnut hakea, joten sossutanttojen ilmestyminen oven taakse alkaa vituttamaan häntä entisestään, saa vielä pahemmalle tuulelle jne.