Miksi et ole miehesi kaveri Facebookissa?
Miksi et ole miehesi kaveri Facebookissa?
Edellyttäen tietysti, että miehesi on siellä. Ja sinä myös.
Kommentit (9)
Kuka siellä sitten olisi...?
Kyllähän siellä näitä pareja näkee jotka eivät ole, ja tietäähän sen että siinä on sitten jotain ongelmia parisuhteessa.
Tiedän, että siellä on pariskuntia kavereina joilla on todellisia ongelmia, se ei siitä asiasta kerro mitään. Minulla on ihan tarkoitus olla mieheni kanssa loppuelämä. Just siksi.
2
Itseasiassa se oli mun eka kaveri siellä :)
En kyllä muista milloin olisin viimeksi käynyt mieheni sivulla, ei se käsittääkseni tai ei käykään siellä itse kun tosi harvoin.
Mut miks mä EN olisi jos se ois?? Ei mulla ole salattavaa...
Meillä minä olen facebookissa, mies ei. Mutta jos hän sinne liittyisi (olen kieltänyt, ettei saa :)), en tiedä olisinko hänen "kaverinsa". Mulla on siellä lähinnä opiskeluajan kavereita ja niiden kanssa pidetään yhteyttä sitä kautta. Ei ne mun miehelle kuulu. Eikä miehen kaverit mulle.
tosin aio itseäni kirjata fb:iin, mutta jos sen tekisin, olisimme tietenkin sielläkin kavereita. Olemmehan oikeassakin elämässä parhaat ystävykset. Mies myös näyttää useinkin asioita fb:stä minulle, kun tokihan meillä on paljon yhteisiä ystäviä.
Ei vaan ole tullut käytyä miehen sivulla. Mun omalla sivulla on maininta että olen naimisissa käyttäjä "matti meikäläisen" kanssa.
sillä olisi tietenkin jotain naljailua aina tarjolla mun tilapäivityksistä tai muusta. En näe muutenkaan meitä ylimpinä ystävyksinä, vaan olemme pariskunta ongelmineen.
mutta se ei tarkoita sitä, ettei minulla voisi olla jotakin yksityisyyttä. Ahdistaa ajatuskin, että pitäisi olla liimaantuneena yhteen joka asiassa.