Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Kun odotit ensimmäistä lastasi

Vierailija
27.01.2010 |

kumpaa toivoit, entä miehesi? Vai oliko tärkeintä, että lapsi terve vai jopa niin, että kunhan lapsi on elossa? Kumpi syntyi?

Ei riidellä ketjussa, vastataan vain :)

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tervettä lasta, olin varma että lapsi on vammainen, kaikkien tuttujen lapset olivat täydellisiä ja olin varma että meille sitten tulee se lottovoitto väärinpäin. En edes pelännyt että näin tulee käymään vaan olin varma.

Täydellinen pikkuinen tyttö syntyi ja ensimmäisen puoli vuotta ihmettelin miten vauva kehittyy normaalisti ja pelkäsin koska se vammaisuus tulee ilmi.

Kun toinen lapsi osoittautui pojaksi olin iloinen koska isä toivoi poikaa minä olisin ehkä halunnut tytön kun en pieniä poikia montaa ennen tuntenut.

Vierailija
42/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellut, ettei se olisi terve. Mutta mielestäni niin onkin hyvä ajatella. Toista odottaessani yksi ystäväni odotti samaan aikaan esikoistaan ja jotenkin koko minunkin raskauteni sai negatiivisen sävyn, kun koko ajan tämä ystävä kertoi kaikkea mitä voisi tapahtua...

Esikoisesta emme tienneet kumpi on tulossa. Minä odotin tyttöä, salaa toivoinkin tyttöä, vaikka miehen suku etenkin kovasti oli sitä mieltä että poika sen olla pitää. Välillä toivoin poikaakin. Aika ristiriitaista. Oikeastaan en toivonut kumpaakaan, mietin vain eri mahdollisuuksia ja olin molempiin tyytyväinen. :)

Mies ei kai toivonut kumpaakaan, lasta vain, oli niin tohkeissaan yleensä jo siitä että lapsi on tulossa. :)

POika meille sitten tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä toivoi myös poikaa. Tunsin kuitenkin odottavani tyttöä. Ja ultran mukaan tyttö olikin sitten tulossa. Olin todella onnellinen, soitin innoissani kaikille, että meille tulee tyttö!

Ei tainnut lapsen isäkään olla yhtään pettynyt. Lapsi oli vielä terve ja on edelleenkin. :)

Vierailija
44/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitä mies toivoi, ehkä vähän enemmän poikaa? Tyttö tuli.

Vierailija
45/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä yhdyin hänen toiveeseen. Ja poikahan sieltä tuli. Tokaa odottaessani toivoimme molemmat tyttöä ja tulihan sieltä sellainen.

Vierailija
46/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen toivottiin elävää lasta, kun lapsi taisteli elämästään hengityskoneessa.

Saimme elävän terveen tytön.

Vierailija
47/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen pojan äiti

Vierailija
48/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika tuli, seuraavassa toivoin salaa, taaskin,poikaa ja tyttö tuli!

Vierailija
49/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieskin ehkä hieman. Syynä se, että mieheni sisko sai 3 vkoa aiemmin tytön. Ajattelimme ettei eri sukupuolta olevia vertailtaisi niin paljon toisiinsa. Tyttö kuitenkin tuli.

Vierailija
50/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun tuli ongelmia raskauden edetessä, toivoin tervettä lasta. kiireellisessä sektiossa rukoilin, että kunhan se edes eläisi. kaikki toiveet toteutui :)

Vierailija
51/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vain kiusallani, mies toivoi poikaa ja sen sai =)

Vierailija
52/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoin rauhallisen pojan, sain pojan, mutten rauhallista. Sitten toivoin pullukkaa tyttöä, sain tytön,mutten pullukkaa. Kolmanneksi toivoin rauhallista tyttöä, sain rauhallisen, mutten tyttöä!

Vierailija
53/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos se asia unohdetaan niin me toivottiin poikaa ja se saatiin. Toisessa raskaudessa mä toivon tyttö ja miehelle oli taas ihan sama kumpi tulee, tyttö syntyi.

Vierailija
54/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveen ja elävän vauvan =)

Sain pojan.

Vierailija
55/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoin tyttöä, mies poikaa vaikka jotenkin ajattelin odottavani poikaa, niin tyttöhän sieltä tuli.

Vierailija
56/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallakin oli molemmissa lapsen syntymään johtaneissa raskauksissa vahva tunne, että poika tulossa. Ja näin oli molemmilla kerroilla. Ja kyllä me kahden kesken monesti puhuimme, siitä, että kumpi vaan on tietty tervetullut, mutta tavallaan toivomme poikia, kun jotenkin se on meille luontevampaa.

Kaikki sukulaismammat ja työkaverit muuten ennustivat molemmilla kerroilla tyttöä ja etenkin toisella kerralla heidän mielestään sen olisi pitänyt olla tyttö, kun olishan se kauheaa jos kaksi lasta olis samaa sukupuolta...!?!.

Vierailija
57/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolella ei merkitystä eikä terveydellä, elävä lapsi oli mitä haluttiin.

Tuli aivan ihana pieni poika ja olen niin onnellinen.

Vierailija
58/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen kuin olin sanonut sitä miehelle, niin sanoi että toivoo että lapsi olisi tyttö.

Vierailija
59/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma muuten jos äidillä on tunne lapsen sukupuolesta niin 72 % menee oikein!

ja ennen kuin olin sanonut sitä miehelle, niin sanoi että toivoo että lapsi olisi tyttö.

Vierailija
60/62 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme pojan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi