Suhteesi kerrostalonaapureihin?
Luikitko mykkänä pälyillen vai jutteletko ihmisten kanssa pihalla?
Kommentit (27)
Luikitaan ja osa pälyilee. Yhden naisen kanssa juttelin viimeksi ja hän pelkäsi että joku murtautuu kellariin.
En pakoile, mutta en enää halua olla tekemisissäkään ja jutella. Alkoi tulla niin röyhkeitä kahvin ja rahan lainailua ja kyydin pummaamista.
Meidän tervehenkisessä talossamme oli yksi mykkä pälyilijä. Onneksi muutti pois!
Tervehdin. Muutamien kanssa jutustelen ja yhden kanssa kahvitellaan toisinaan.
Nykyisessä asunnossa tervehdin, jos joku tulee samaan hissiin. Edellisessä olin hallituksen puheenjohtaja, joten olin paljonkin naapureiden kanssa tekemisissä.
Ei minkäänlainen. Lähimpään kerrostaloon on 10 kilometriä.
Ei onneksi ole naapureita omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, se naapurisi onkin siellä pellolla levittämässä lietelantaa tai sirkkelöimässä su-aamuna klo 6.
Hymyilen ja moikkaan jos näen pihalla. Enpä niitä kauheasti näe, luimistelevat kukin omissa asunnoissaan. Olisi kyllä vähän kysyttävää pariltakin naapurilta kun hampaankolossa asioita joita pitäisi selvittää.
Sillon kuin asuin kerrostalossa,välit oli "keskari"tasolla kun nähtiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se naapurisi onkin siellä pellolla levittämässä lietelantaa tai sirkkelöimässä su-aamuna klo 6.
Sori vaan mutta ei ole lähellä edes sellaistakaan hahaha.
Joten voit puhua omasta puolestasi.
Tervehdin niitä, jotka ottavat kontaktia ja muiden annan olla rauhassa. Harvemmin täällä keneenkään törmää.
Tervehdin kaikkia asuu tässä tai ei. Jokusen kanssa vaihdetaan pintapuolisia kuulumisia.
Miten voi jutella pihalla kun ei siellä ole ketään? Harvoin tulee ketään rapussa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilen ja moikkaan jos näen pihalla. Enpä niitä kauheasti näe, luimistelevat kukin omissa asunnoissaan. Olisi kyllä vähän kysyttävää pariltakin naapurilta kun hampaankolossa asioita joita pitäisi selvittää.
"Olisi kyllä vähän kysyttävää pariltakin naapurilta kun hampaankolossa asioita joita pitäisi selvittää."
Juuri sinunlaistesi takia välttelen naapureita. Kammoan ihmisiä, jotka haluavat "selvitellä asioita" kanssani. Saisinpa jo omakotitalon. Saan kyllä lähitulevaisuudessa, en vain tiedä tarkkaa ajankohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olisi kyllä vähän kysyttävää pariltakin naapurilta kun hampaankolossa asioita joita pitäisi selvittää."
Juuri sinunlaistesi takia välttelen naapureita. Kammoan ihmisiä, jotka haluavat "selvitellä asioita" kanssani. Saisinpa jo omakotitalon. Saan kyllä lähitulevaisuudessa, en vain tiedä tarkkaa ajankohtaa.
Epäilen heitä laittomista toimista mua vastaan, että en nyt ole se syyllinen tässä keississä.
Minä olen mukava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes lähellä ole muita omakotitaloja, joissa asuvia voisi kutsua naapureiksi?
Jos en kuule, näe tai haista niin ihan ok naapureita.