G: Palkkasi kuukaudessa + ammatti
Kommentit (327)
Mulla ainakin on lähihoitajana tuntimääräisesti vähemmän töitä, kun teen pelkkää yötyötä, mutta palkkaa saan silti enemmän kuin päivävuorolaiset.
Toki jos tekee esim. 5 yötä 5 vapaata tai 7 yötä 7 vapaata täyttyy tuo 50h/vko, mutta sit saa vastaavasti olla kotosalla monta päivää.
Ei mitään tukia siis, lapset yli 3v.
Mies tienaa 4000e, IT-alalla projektipäällikkö, sillä pitää tulla toimeen.
koulusiivoojana, työnantajana kaupunki, palkka 1663e/kk.
Mulla ainakin on lähihoitajana tuntimääräisesti vähemmän töitä, kun teen pelkkää yötyötä, mutta palkkaa saan silti enemmän kuin päivävuorolaiset. Toki jos tekee esim. 5 yötä 5 vapaata tai 7 yötä 7 vapaata täyttyy tuo 50h/vko, mutta sit saa vastaavasti olla kotosalla monta päivää.
viestii työpaikalta. Pari yötä teen minäkin viikossa (24 tuntia yhteensä), mutta palkka hakkaa kyllä mennen tullen päivätyön liksat. Lisäksi lapset voi hoitaa kotona, säästää 500 euroa päivähoitomaksuissa ja saa lähes samanverran kotihoidontukea. Näin tekee tietysti vain tyhmä ja sivistymätön lähihoitaja, eiks niin? :)
millaista on olla tutkijana ammatissa?
sis. kaikki mahdolliset lisät..vuoro/ikä jne. ja verottajan höylän jälkeen jääki jotain 1200e..
puhelimessa voi tienata jopa 5000e/kk. Enkä kuseta. Tiedän tälläsia ihmisiä.
t: toinen puhelinmyyjä
palkat pitäisi olla ilmotettuna peruskk-palkka tai sitten perustuntipalkka. Näin saisimme paljon vertailukelpoisemmat tulokset. Palkkaan tulisi sisältää henk koht, lisät, ikälisät, kielilisät, mutta ilmoitettuun palkkaan ei saisi laittaa, vuorolisiä, ylitöitä, normaalin viikkotyömäärän ylimeneviä tunteja.
Onhan siinä eroa, jos yksi sairaanhoitaja tekee 40h/viikossa päivää ja toinen tekee 50 tuntia/yötä.
Kaikilla aloilla ei ole ns. tuntitaksaa tai edes peruskuukausipalkkaa.
Itse teen keikkatyötä ja saan palkkion mitä pyydän per keikka. Siihen sitten päälle matkakulut ja päivärahat.
Jos nyt ihan viikkotunneissa lasketaan se työaika, niin mulla on n. 1 tunti keikkaa, tai joskus kahdessa viikossa 1 tunti yhteensä.
Tonnosia siitä silti saan. Työni ei kuitenkaan suinkaan ole helppoa. Kuulostaako oudolta? :D
n. 3800 € / kk, 4-päiväinen viikko, avainasiakaspäällikkö (vastuullinen myyntityö)
Epäilen, että ollaan samala alalla:) Mulla silti vaan 3500 ja täydet työviikot. Toki myös auto, puhelin, netti yms.
kuinka pienillä palkoilla monet elää. Kuinka ihmeessä voi- varsinkin eteläsuomessa elää ja elättää perhettään noilla alle kahden tonnin tuloilla. Siis on oltava tosi tarkka rahojensa kanssa...? Nostan hattua- ja hävettää kuinka huono itse olen raha-asioideni kanssa
ovat vaan plussaa :)
ole sen enempää ammatti kuin vaikkapa kasvatustieteiden maisterikaan... Nehän ovat molemmat TUTKINTOJA - ja ammatti (eli mitä teet työksesi) taasen on ihan eri asia.
ns. "hyvissä taloissa", mutta eivät toki välttämättä ihan joka kuukausi.
Mitä myyvät? Ei meillä ainakaan tuollaisin ansiohin päästä.
puhelimessa voi tienata jopa 5000e/kk. Enkä kuseta. Tiedän tälläsia ihmisiä.
t: toinen puhelinmyyjä
ravintolaesimies. Kiinteät lisät työaika noin 1 sunnuntai kuukaudessa ja 1 ilta viikossa
liksa n.1800e/brutto, käteen jäi joku 1200e ja tonkin eteen sai paiskia ihan liikaa tunteja ja työ ajat perseestä. Otin loparit, nyt työtön/hoitovapaalla, hoitovapaan jälkeen menen opiskelemaan lähihoitajaksi jos sais päiväduunin...
Joku naureskeli tuolle työterveyslääkärille että "lehmät lentää"
Miksi? Ei taida olla käsitystä (yksityis)lääkäreiden palkoista.
Naapurikunnassamme terveyskeskuksessa yleislääketieteen erikoislääkäreiden palkka on 7600€/kk. Muilla 7100€/kk.