Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei-toivottu lapsi - avioliitto hajoaa

Vierailija
26.01.2010 |

Meille on tulossa kolmas lapsi, miehen itsekkyyden ja mukavuudenhalun takia. Minulla oli ennen joulua aika aborttiin, mutta liian kevyen miettimisen perusteella jätettiin tekemättä. Olen siitä lähtien katunut tuota päätöstä ja ollut katkera miehelleni.

Vituttaa, että annoin taas sen taivaanrannanmaalarin puhua minut pois järkipäätöksestä. Vituttaa, että olen antanut sen pilata koko mun elämän opiskeluajoista lähtien. Ensin se puhui mut hakeutumaan sellaisiin töihin, jotka ei todella mua kiinnosta, mutta joista (ehkä) saa vähän parempaa liksaa kuin siitä, missä todella olisin ollut hyvä ja mistä olisin ollut kiinnostunut. Nyt on jo liian myöhäistä palata siihen, koska työkokemus on karttunut väärältä alalta. Olen muuttanut miehen perässä, olen ottanut opintolainaa miehen takia (koska hänen mielestään ei pidä kituuttaa). Miehen yrityshaaveiden takia jätin vakityöni, miehen ansiosta yhteisen asunnon myyntivoitot valuivat kankkulan kaivoon. Ja nyt, miehen ansiosta meidän perhe menettää ainoan säännöllisten tulojen tuojan ja laskujen maksajan. Minä menetän työni, uutta tuskin tulee näköpiiriin, eikä taida edes kannattaa kolmen lapsen hoitoonvienti nykypalkoilla.

Perseelleen siis kaikki menee. En tajua, miten mies edelleen jaksaa suunnitella uuden auton ostoa. Miten sillä on rahaa ostaa uusia vaatteita, kun laskupino kasvaa. Minulla ei ole ollut vuoteen yhtään ylimääräistä, olen maksanut laskut ja asuntolainan, en ole nukkunut puoleen vuoteen kokonaisia yöunia ja nyt saatanasoikoon se äijä järjesti mut vielä paksuksikin.

Mä en pysty antamaan anteeksi ja olen päivä päivältä katkerampi miehelle ja vihainen itselleni, että olen uskonut sen positiivisuuteen. Jos saisin lottovoiton, ottaisin eron siinä paikassa. Tämä lapsi aiheuttaa meidän avioeron. Onko se sitten hieno kohtalo? Olisi pitänyt tehdä se abortti.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sinä jos annat miehen peniksen liukua sisääsi ilman kondomia vaikket halua lapsia. Jos mies teki sen vastoin tahtoasi, oli kyseessä raiskaus. Jos sinua taas ei kiinnostanut katsoa millätavoin varustettu penis sinne sisääsi luikahti, oli kyseessä sinun tyhmyytesi.

Ja tämä opetetaan tosiaan jo yläkoulussa...

vastuullasi katsoa, ettei paljas penis pääse SINUN sisääsi ikinä missään olosuhteissa jos et lasta halua. Mistä näitä uusavuttomia oikein sikiää? Tiedot ovat lapsen tasolla.

Kyllä se on mun käsittääkseni parisuhteessa ihan yhteinen vastuu, ettei pelleillä ehkäisyn kanssa, jos niitä lapsia ei haluta!! Mistä sun kaltaisia lukutaidottomia besserwissereitä oikein sikiää? Ymmärrys on idiootin tasolla.

Vierailija
42/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä abortti, vai onko jo mennyt yli rv20?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat miehen vedellä sinua ensin paljaalla ja nyt ihmettelet että olet raskaana :D

PITÄIS TIETÄÄ JOS HALUAA ALKUUN PALJAALLA!

ap

Vierailija
44/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos en päästä, olen pihtari. Ja sehän ei myöskään av:n mammoille kelpaa, koska aviomiehelle pitää antaa, muuten niiden pallit räjähtää se on vysiolokinen vakta.

Mies tiesi ja tietää tasan tarkkaan, miksi meillä on kortsut ehkäisyvälineenä. Tämä on yhdessä puhuttu ja pohdittu. Kun minä en sitä kortsua itseeni laita, niin kyllä vaan vastuu sen käytöstä on enemmän miehellä. Mutta käytännössä kun seksi on tarkoittanut sitä, että mua vähän kouritaan, otetaan housut pois ja yritetään puskea suoraan sisään. Sitten mä alan länkyttää "laitakortsulaitakortsulaitakortsu" ja yritän kiemurrella pois. Kun niitä tunkemisyirtyksiä on kestänyt niin kauan, että olen jo menettänyt kaiken huvituksen, jos sitä oli alkuunkaan, ja olen valmis suuttumaan miehelle, niin sitten se tuhahtaa "höh" ja nousee värkkäämään sen kortsun kanssa. Ja sitten se jo minuutin kahden sisällä tuleekin. Näin ne hommat hoituu. Minun roolini on siis nalkuttaa, suuttua ja pettyä. Ja nythän se nähtiin, mitä seuraa, kun en nalkuta ja suutu.

Mutta mitäpä tästä enää. Nythän mies saa rauhassa paneskella paljaalla ja Vastuu kasvaa, joten kaikki hyvin kaikilla muilla.

Vierailija
45/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt abortin. Ai niin, miehesi vika sekin ettet sinä osannut hoitaa sitäKÄÄN asiaa. Hohhoijaa!

Vierailija
46/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt abortin. Ai niin, miehesi vika sekin ettet sinä osannut hoitaa sitäKÄÄN asiaa. Hohhoijaa!

Se oli mun ja miehen yhteinen vika. Olin niin vihainen miehelle, etten pystynyt aloittaa puhumista asiasta. Mies nyt ei muuten vaan osaa alkaa puhua mistään asiasta. Odotushuoneessa istuessa mä sit kysyin siltä, että onko tämä asia sen mielestä nyt käsitelty. Keskustelu alkoi siinä, mutta päättyi kesken kaiken, kun jo huudettiin vastaanotolle. Se jäi sitten siihen, kun todettiin, ettei olla vielä mietitty asiaa loppuun tai oikeastaan ollenkaan yhdessä.

Mutta eipä siitä sitten sen jälkeenkään olla puhuttu. Eipä olla puhuttu juuri muusta kuin siitä, kumpi hakee lapset ja mitä ruokaa tänään. Mies suuttui, kun sanoin kerran, että kadun päätöstä. Sen jälkeen en ole viitsinyt asiasta puhua, enkä mistään muustakaan.

Tiedän kyllä, että fiksumpaa ois nostaa kissa kotona pöydälle kuin vuodattaa täällä. Ei vaan yhtään huvita enää edes yrittää mitään ja turhapa tästä periaatteessa on länkättää, mitäänhän ei ole enää tehtävissä. Ja enhän mä miehelle voi sanoa, että vihaan ja inhoan sitä, inhoan seksiä sen kanssa, vituttaa sen naaman katteleminen. Ei sellaista sanota kellekään.

Ja sitäkään mä en voi tarkkaan tietää, kuinka paljon tästä kaunasta on todellista ja kuinka paljon hormoneja. Musta siis tulee erittäin aggressiivinen pillereiden vaikutuksen alaisena, lievemmin hirviö pms-aikaan. Tää on nyt jostain siitä välistä. Jos mä nyt purkaisin tän kaiken miehelleni päin naamaa, niin loukkaisin sitä aivan kauheasti ja entäs jos sitten yhtenä päivänä huomaisinkin, että ne oli taas hormonit, jotka puhui.

Mä olen siis oikeasti hyvinkin sopuisa ja kiltti ihminen, vaikka sitä tuskin pystyy näistä viesteistä päättelemään. Nyt musta on vaan tuntunut jo pidemmän aikaa, että yli läikkyy. Unettomuus ja stressi on vaivanneet jo pidemmän aikaa, siihen päälle tämä raskaus oli ihan viimeinen pisara. Ihan kuin mun harkiten rakentamani korttitorni ois tönäisty viime hetkellä nurin ja käsketty aloittaa alusta.

Vierailija
47/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin näin raskaana ollessa minä _taas_ about joka toinen viikko karjun, kuinka potkasen miehen pihalle ja etsin itselleni ja lapsille uutta asuntoa.

Vierailija
48/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehellä olisi esim. ADD tai maanisdepressiivinen häiriö? Siis jos hän suunnittelee koko ajan uusia ostoksia, vaikkei entisiinkään ole varaa, perustaa (tuottamattomia) yrityksiä hetken mielijohteesta, ei pysy aloillaan, aloittaa koko ajan jotain uutta, mutta ei tee mitään loppuun? Siihen sopii myös se, ettei hän osaa ajatella pitemmälle eikä ottaa vastuuta arkipäivän asioista. Noita ei voi nalkuttamalla parantaa, pitäisi mennä psykiatrille ensialkuun.

Vierailija
49/57 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa hauska tietää millaisiin ihmissuhteisiin ylipäätään pystytte tuolla täydellisellä kotrollielämällänne ja myötätunnon puutteella. Ensinnäkin jos ihmistä harmittaa kun huomaa että asiat menee pieleen niin hyvähän se on valittaa sen sijaan että yksin ahdistuu- muillako koko elämä on yhtä täydellisesti onnistunutta valintaa ja tunteiden hallintaa? Toisekseen, jokaisella on käytössään tietylaiset ihmissuhdetaidot ja moni pettyy juuri siksi että ei ole osannut ajatella omaa parastaan- ja myös siksi että luottaa- sehän on parisuhteen perusta.

Hyvässä suhteessa tingitään myös omasta toisen hyväksi- ei kahdesta vain omaa tietään omien valintojensa ehdoilla kulkevasta mitään perhettä tule.

Mulla tuli tosi paha mieli siitä että maailmassa on näin paljon syvästi v****maisia akkoja. Hyi ja yök.

Vierailija
50/57 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ole mikään itsestäänselvä onni ja autuus. Ei vauva muuta huonoja asioita hyväksi vaan päinvastoin kuormittaa entisestään. Ihme uskonlahko tämäkin.

Juuri näin terveyskeskuksen vastaanotolla äidin, joka oli järkyttävä masennusläjä, vierellään kaksi äitiään pelokkaasti pälyilevää lasta. Tuli paha mieli lasten puolesta kun mietti millaista heidän elämänsä on äitinsä armoilla.. Jos se äityliiniäitykkä pamahtasi paksuksi rukoilisin kyllä abortin puolesta, ihan sen syntymättömän tähden.

Vierailija
51/57 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ole mikään itsestäänselvä onni ja autuus. Ei vauva muuta huonoja asioita hyväksi vaan päinvastoin kuormittaa entisestään. Ihme uskonlahko tämäkin. Juuri näin terveyskeskuksen vastaanotolla äidin, joka oli järkyttävä masennusläjä, vierellään kaksi äitiään pelokkaasti pälyilevää lasta. Tuli paha mieli lasten puolesta kun mietti millaista heidän elämänsä on äitinsä armoilla.. Jos se äityliiniäitykkä pamahtasi paksuksi rukoilisin kyllä abortin puolesta, ihan sen syntymättömän tähden.

Onnettomia ihmiskohtaloita maailma vääränään ja todellakin se abortti on inhimillisesti hyvin usein ainoa ja oikea ratkaisu!

Naisella ei ole velvollisuutta aina ja ikuisesti kantaa vastuuta. Nainen kuitenkin kantaa vastuun: muslimimaissa ja useissa muissakin kulttuureissa naisen ruumin on miehen omaisuutta ja ympärileikkaus on osa tätä tragediaa. Mutta loppupelissä, miehellä se vastuu on! Vaikka te kamalat haahkat, pahoinvoivat tai fundamentalistit täällä vouhotatte, nainen on aina alakynnessä.

Fyysinen läheisyys on tärkeätä ihmissuhteessa ja ei se ole kivittämisen syy, että kondomi ei ole kokoaikaa päällä! Me olemme ihmisiä! Iso osa ajaa päin punaisia päivittäin, varastaa työnantajalta tavaraa, puhuu pahaa lähimmäisestä, huijaa Kelaa tai verottajaa, käy vieraissa, ahnehtii, mässäilee, kadehtii...kaikkea mahdollista kuolemansynneistä kymmenen käskyn rikkomiseen.

Kuka voi oikeasti heittää ensimmäisen kiven? Nosta käsi pystyyn ja ilmottaudu tänne Jumalan edessä!

Tee abortti, kun vielä pystyt ja hae sairaalan henkilökunnan kautta terapiaa. Ota vaikka lastensuojeluun yhteyttä! Ei sinun tarvitse jaksaa ylimääräistä lasta, koska se miehesikään ei jaksa! Hänellä vastuu myös ja sitä ei voi pyyhkiä pois!!!

Olen ihhimillinen ja empaattinen nainen. Autan ihmisiä työssäni, joilla vaikeata. AP, autan sua, jos jaksat!

Vierailija
52/57 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viikot ovat ylittyneet abortin tekoon ja edelleen olet vakaasti sitä mieltä, että syntyvä lapsi tulee pilaamaan teidän elämän, kannattanee vielä miettiä tuo adoptio vaihtoehtona. Lapsi saisi varmasti rakastavat vanhemmat, jotka oikeasti sydämensä pohjasta toivoisivat lasta. Hirvittää oikein kuinkakohan pystyt ehdoitta rakastamaan tätä lasta jota nyt kannat...tunnut olevan niin täynnä katkeruutta ja vihaa (mikä valitettavasti kulminoituu vauvaan).

Vierailija
53/57 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellisten korppikotkien hyökkäys vaan vanhan tutun provoilijan tervehtiminen tuttuun tapaan! Keltanokat voivat katsoa sivusta jos meno huimaa päätä, tai sitten sortua provoon ;)

I'm your biggest fan ap!

Vierailija
54/57 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tää katkera vihan tunne? mulla ainakin tän raskauden aikana on pari juttua miehessä ruvennu vituttaa aivan uudella tasolla. tossa pari iltaa sitten suutuin niin että pakkasin sen vaatteet valmiiks ja käskin ottaa ne ja häipyä.

no eihän se lähteny, enkä ois oikeesti niin halunukaan. noita kun lueskelin niin aattelin vaan että ootappa pari päivää/viikkoo, ja kato onko samat asiat mielessä, vai pitikö se patoutuma saada vaan purettua jotenki.

ite raivoan nykyisin parin viikon välein - mutta ne asiat on silti ihan oikeita, ja viha ihan aiheellista. se asian esille tuominen on vaan hankaloitunu...

niin että oottele että rauhotut hetken (jos mahd). koita päästä hetkeks karkuun arkea - esim.viikonlopuks - niin että saat nukuttua kunnolla, ajatukset kulkee levänneenä paremmin.

voimia sulle!

t.rv36

Vierailija
55/57 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen aina alkuraskaudesta ollut vietävän vihainen ja katkera miehelle ihan kaikesta mahdollisesta.

Kuten täällä on sanottukin, niin ratkaisut ovat oikeasti kuitenkin myös sinun ratkaisujasi. Sulla on nyt vaan paniikki että LAPSI pilaa sun tulevaisuudensuunnitelmasi ja syytät siitä miestäsi.

Mies kuitenkin mitä ilmeisimmin haluaisi sen lapsen kun suunnittelee itkuhälytintä ja autoa :) Et ole ottanut kantaa siihen että miehesi jäisi vanhempainvapaalle. Eli olisit itse kotona siihen asti että vauva olisi noin kolmikuinen ja sitten vaihtaisitte. Luultavasti olosi olisi parempi: nyt mieskin ottaa vastuuta.

Joka tapauksessa rauhoitu ja yritä ajatella että asioilla on taipumus järjestyä.

Vierailija
56/57 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ymmärrä. Ymmärrän että laskuja on mitä pitäs maksaa ja nyt oot jäämäs kotiin. Mutta en tosiaan ymmärrä teidän ongelmaa. Mies selkeesti toivoo lasta ja sinä et toivo mutta et tehnyt aborttia joten lapsi tulee. Ja unohda ne työt hetkeksi ja panosta lapsiin. Niin kova hätä ei töihin ole kun niitähän kerkeet vielä kauan tekemään. Mutta lapset on vaan pieniä kerran. Ja ole onnellinen että saat kokea vielä kerran raskauden. Sori mutta en vaan millään ymmärrä miksi et rentoudu ja ajattele että kaikki menee hyvin ja rahat rittää jotenkin.

Vierailija
57/57 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaksi tulemisestasi. SE KORTSU LAITETAAN JO ENNEN YHDYNNÄN ALKAMISTA; EI OLE MUUTA VAIHTOEHTOA!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme