Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei-toivottu lapsi - avioliitto hajoaa

Vierailija
26.01.2010 |

Meille on tulossa kolmas lapsi, miehen itsekkyyden ja mukavuudenhalun takia. Minulla oli ennen joulua aika aborttiin, mutta liian kevyen miettimisen perusteella jätettiin tekemättä. Olen siitä lähtien katunut tuota päätöstä ja ollut katkera miehelleni.

Vituttaa, että annoin taas sen taivaanrannanmaalarin puhua minut pois järkipäätöksestä. Vituttaa, että olen antanut sen pilata koko mun elämän opiskeluajoista lähtien. Ensin se puhui mut hakeutumaan sellaisiin töihin, jotka ei todella mua kiinnosta, mutta joista (ehkä) saa vähän parempaa liksaa kuin siitä, missä todella olisin ollut hyvä ja mistä olisin ollut kiinnostunut. Nyt on jo liian myöhäistä palata siihen, koska työkokemus on karttunut väärältä alalta. Olen muuttanut miehen perässä, olen ottanut opintolainaa miehen takia (koska hänen mielestään ei pidä kituuttaa). Miehen yrityshaaveiden takia jätin vakityöni, miehen ansiosta yhteisen asunnon myyntivoitot valuivat kankkulan kaivoon. Ja nyt, miehen ansiosta meidän perhe menettää ainoan säännöllisten tulojen tuojan ja laskujen maksajan. Minä menetän työni, uutta tuskin tulee näköpiiriin, eikä taida edes kannattaa kolmen lapsen hoitoonvienti nykypalkoilla.

Perseelleen siis kaikki menee. En tajua, miten mies edelleen jaksaa suunnitella uuden auton ostoa. Miten sillä on rahaa ostaa uusia vaatteita, kun laskupino kasvaa. Minulla ei ole ollut vuoteen yhtään ylimääräistä, olen maksanut laskut ja asuntolainan, en ole nukkunut puoleen vuoteen kokonaisia yöunia ja nyt saatanasoikoon se äijä järjesti mut vielä paksuksikin.

Mä en pysty antamaan anteeksi ja olen päivä päivältä katkerampi miehelle ja vihainen itselleni, että olen uskonut sen positiivisuuteen. Jos saisin lottovoiton, ottaisin eron siinä paikassa. Tämä lapsi aiheuttaa meidän avioeron. Onko se sitten hieno kohtalo? Olisi pitänyt tehdä se abortti.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä levität jalkojas jos ei ehkäsyä ole? Ja mitä annat miehes tehdä sun päätökset! Otappa ny niskasta ittees kii. Et sä invalidi oo vaikka vauvan saatki! Vaikka kolmannenki. Meillä 5 lasta ja ihan itse olen ne halunnut kyllä. Mutta äijä ei kyllä mun tekemisistä määrää. Koska aiot vaihtaa alaa jos et nyt? Koska aiot lopettaa ruikuttamisen jos et nyt? Lapsi tuo taatusti monta ihanaa hetkeä mukanaan. Kai se on näin tarkotettu että sä saat vielä vauvan. Jospa sä opit tästä jotain!?

Vierailija
22/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan tosissasi ajatellut muuttavasi oman elämäsi hänen mukaansa?

Oletteko koskaan keskustelleet yhdessä siitä, miten sovittaa molempien yhteiset halut yhteen?

Sori vaan, mutta sä kuulostat just sellaiselta tyypiltä, joka kuvittelee, että toinen ihminen on just kuin hän itse. Samat halut, samat toiveet ja samat tavoitteet. Eikä tajua, mitä joustaminen tarkoittaa. Se ei tarkoita sitä, että riidellään verisesti kumman halu voittaa, vaan sitä, että toinen antaa periksi toiselle jossain ja vastavuoroisesti toinen joustaa jossain muussa. Sä varmaan kuvittelet, että sinun valintasi on yhteisesti hyväksytty. Ehkäpä onkin, mutta oletko itse koskaan joustanut miehesi toiveiden edessä? Oletko ollut valmis uhraamaan jotain sinulle tärkeää sen toisen edestä?

Minä kun olen pilannut hänen elämänsä kun hän on joutunut, vastoin tahtoaan tietysti, tekemään koko elmänsä niinkuin minä olen halunnut, MUTTA mies ei ole koskaan kertaakaan aiemmin puhunut mitään mistään vaan antanut vaan kaiken olla ja näytellyt tyytyväistä!!

nyt sitten onkin yhtäkkiä kaikki niin helvetin huonsti ja minä olen syyllinen ja uhri, joka ei ole voinut tehdä niinkuin olisi oikeasti halunnut!! Joo, eipä todellakaan aikuinen ihminen voi tehdäö mitä haluaa jso on niin idiootti, ettei uskalla ottaa vastuuta omista haluistaan/teoistaan/tekemättä jättämisistään jne!!!

Sopisit varmaan elämään tuon mun ukon kans! harmi vaan kun etten kohdanneet ko yli 20 vuotta sitten kuten me:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa sterilisaatio ja monia hyviä ehkäisymenetelmiä. Jos kondomi on kuitenkin se mihin päädytään niin ei ole pakko harrastaa seksiä jos mies ei sitä suostu käyttämään nalkuttamatta.

Vaikka se mies olisi millanen vastuuton paska hyvänsä niin ihan yhtä lailla sinäkin olet joka kerta vastuussa ehkäisystä kun annat luomakunnan kruunun tunkea peniksensä sisääsi.

Jos lapsia ei haluta niin ei pidä luottaa aikuisen miehen omaan arviointikykyyn koska aikuisen miehen arviointikyky ehkäisee nollaprosenttisesti vaan pitää käyttää luotettavaa ehkäisyä, joka kerta.

Nalkuttanut ehkäisystä viimeiset vuodet joka ikinen kerta, kun seksiä on harrastettu. Niin että eikö olisi yhtään kohtuullista odottaa, että mieskin voisi vähän ottaa sitä vastuuta tästä kokonaisuudesta? Edes sen verran, että nalkuttamatta laittaisi sen kortsun ajoissa, kun hyvin tietää, mitä varten sitä käytetään. Niin, olihan se mun vika, kun en taas kerran jaksanut nalkuttaa, vaan luotin aikuisen miehen omaan arviointikykyyn.

Vierailija
24/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tehnyt omia päätöksiään.

Miten niin vaihtaa alaa??? Miten mä vaihdan alaa. HÄH?! Kun mulla ei ole ketään luotettavaa ihmistä, joka hoitaisi kodin rahat ja talouden sillä aikaa kun mä "vaihdan alaa"!!!! Mä en ole yksin, mulla on kaksi lasta ja kohta kolmas, en mä voi noin vain alkaa liehua oman pääni mukaan.

Mitähän mä tästä opin? Ainakin sen, etten luota enää yhtään mieheeni ja elämässä ei kannata uskoa asioiden menevän hyvin. Hyvä opetus?

Ja huom. ehkäisy oli. Se oli yhteisesti sovittu ehkäisymenetelmä. Valitettavasti vaan mies teki oharit ja laittoi kortsun liian myöhään. Mutta mun vikahan se on, jos laskee, että tähän ehkäisymenetelmään kuuluu myös nalkuttaminen "laitakortsulaitakortsulaitakortsu". Jos sen osaa ottaa esileikkinä, niin hitto että onkin kuuma seksielämä. Ja se seksielämäkin on ollut niin perseestä, että mä olen lähinnä ollut tyytyväinen, kun homma on taas hoidettu ja saa olla hetken rauhassa.

ap

Mitä levität jalkojas jos ei ehkäsyä ole? Ja mitä annat miehes tehdä sun päätökset! Otappa ny niskasta ittees kii. Et sä invalidi oo vaikka vauvan saatki! Vaikka kolmannenki. Meillä 5 lasta ja ihan itse olen ne halunnut kyllä. Mutta äijä ei kyllä mun tekemisistä määrää. Koska aiot vaihtaa alaa jos et nyt? Koska aiot lopettaa ruikuttamisen jos et nyt? Lapsi tuo taatusti monta ihanaa hetkeä mukanaan. Kai se on näin tarkotettu että sä saat vielä vauvan. Jospa sä opit tästä jotain!?

Vierailija
25/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat ap:n puolella. Tiedän tasan tarkkaan minkälaista on kantaa vastuu koko perheen toimeentulosta ja koko elämästä. Erosin.

Alkuraskaus on just tuollaista aikaa. Haluaisi, että olisi turvallinen pesä, jossa vastuullinen aikuinen mies pitäisi sinusta huolta ja saisit olla kerrankin heikko. Jotain tällaisia tuntemuksia mulla on ollut joka krt alkuraskaudesta (3). Ja kauhea kriisi ja masennus, siis raskausaikana. No, sulla ei ole sitä turvallista miestä. Olet rypenyt itsesäälissä jo tarpeeksi - tartu siis toimeen.

Olet analyyttinen ihmine ja tiedät teidän tilanteen parhaiten. Nyt mietit "kaiken valmiiksi", ettet jää enää rypemään siihen tilanteeseen "kaikki on paskasti". Pidät vaan äitiysloman, mies saa jäädä vanhempainvapaalle ja tulla toimeen saamallaan tuella. Pidät palkan itselläsi, suunnittelet sen käytön. Alat suunnitella tulevaisuuden unelmiasi. Muutama vuosi kannattaa miehen kanssa kitkutella, yksin et EHDI unelmia toteuttaa, koska lastenhoito vie kaikki illat. Alat opiskella vaikka iltaisin, mies hoitakoon lapset ja kodin.

Kun lapset ovat vähän isommat, lähellä kouluikää, sulla on ihana uusi duuni ja oma elämä yksinhuoltajana. Potkaset miehen sitten pihalle ja sulla on joka toinen viikonloppu ihan vaan itsellesi aikaa syleskellä kattoon. Lisäksi sulla on ihanat lapset --> saat lopulta kaiken haluamasi, toiset vaan joutuvat odottamaan sitä vähän pidempään =)

Mieti motoksi joku laulu. Eron aikaan hyräilin laulua "Tahdon uuden elämän, vihdoinkin sen tajuan. Tahdon toiseen maailmaan..." Esittäjää en tiedä, mutta mun voima biisi!

Vierailija
26/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon olet noin tyytymätön? On hirveän sitovaa jakaa vanhemmuus jonkun kanssa; kyllä itse olen katsonut tarkkaan millaisen tyypin kanssa lähden lisääntymään.

Vierailija
27/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti hetkiä kun tulee mietittyä elämäänsä taaksepäin. Onko tullut tehtyä oikeita ratkaisuja? Entä jos oisin toiminut toisin? Jne... Mutta niihin on turha jäädä liiaksi kiinni. On vaan saatava ja kerättävä voimia selvitä tästä hetkestä eteenpäin. Tehdä tästä hetkestä alkaen parempia valintoja, ehkä vanhoisa viisatuneena.

Ymmärrän, että taatusti tällä hetkellä ottaa kaikki päähän. Toivonkin sinulle voimia nähdä asioiden valoista puolet, niitä on aina. Niitä ei vaan välttämättä heti näe, eikä itse niin läheltä tarkasteltuna helposti. En osaa sinua muutoinkaan auttaa, muuta kuin toivommalla kaikkea hyvää teille tästä eteenpäin. Toivottavasti saatte asiat järjestymään parhain päin, niin hyvin kuin tässä tilanteessa pystyy.

Älä välitä näistä saivartelijoita, että olisit tehnyt niin ja näin, olisit miettinyt jne... Enää kun niille tapahtuneille ei vaan voi mitään. On vaan tämä hetki ja tuleva.

Vierailija
28/57 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerta vielä kiellon päälle.

Minä taas en ymmärrä, miten joku muka voisi unohtaa työt hetkeksi, jos on vastuussa perheen elättämisestä. Miten voi ilman mitään todellisuuspohjaa luottaa siihen, että "rahat riittää jotenkin"? Mun mies on just tätä tyyppiä, enkä tajua sitäkään. Riittäähän ne rahat vielä äitiysloman ajan, mutta mitäpä sitten? Työhaaveet on nyt haudattava, koska minulla on määräaikainen, joka siis jää nyt kesken ja sitä myöten menevät mahdollisuudet jatkoihin. Niin että varmaan ehtisinkin niitä töitä tekemään, pitäis vaan ensin olla töitä tehtäväksi.

Ja miten mies muka voisi jäädä kotiin? Ensinnäkin vauvoja imetetään, eikä mieheni toistaiseksi ole onnistunut erittämään maitoa. Toiseksi mielestäni on tullut jo selville, että mies on pienyrittäjä. Ei tietenkään se voi noin vain pistää lappua luukulle! Ei se voi edes isyyslomaa pitää.

Mut minäpä alan tässä rentoutua ja valmistautua talon pakkolunastukseen ja sossun luukulle joutumiseen.

Siis en ymmärrä. Ymmärrän että laskuja on mitä pitäs maksaa ja nyt oot jäämäs kotiin. Mutta en tosiaan ymmärrä teidän ongelmaa. Mies selkeesti toivoo lasta ja sinä et toivo mutta et tehnyt aborttia joten lapsi tulee. Ja unohda ne työt hetkeksi ja panosta lapsiin. Niin kova hätä ei töihin ole kun niitähän kerkeet vielä kauan tekemään. Mutta lapset on vaan pieniä kerran. Ja ole onnellinen että saat kokea vielä kerran raskauden. Sori mutta en vaan millään ymmärrä miksi et rentoudu ja ajattele että kaikki menee hyvin ja rahat rittää jotenkin.

Vierailija
29/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se kaamea työ, jota joudut miehesi pakottamana tekemään?

Mitä miehesi tekee työkseen? On siis yrittäjä, mutta minkä alan, kun ei ilmeisesti tienaa mitään..?

Miksi olet tehnyt jo kaksi lasta sellaisen miehen kanssa, jota et arvosta?

Miksi et ole eronnut jo aikoja sitten, jos miehestä ei ole mihinkään?

Miten kaamea voit olla hormoniehkäisyä käyttäessäsi, kun olet nytkin aikamoinen bitch?

Vierailija
30/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tekevät yhdessä päätöksiä ja kantavat niistä myös vastuun.

Antakaa lapsi adoptioon.

Vierailija
31/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin tekemäsi ratkaisut ovat olleet sillä hetkellä niitä oikeita ratkaisuja - siksihän ne teit. Nyt mieti eteenpäin millaisia ratkaisuja haluat alkaa tekemään. Voit pikkuhiljaa alkaa muuttaa elämäsi suuntaa.

Vierailija
32/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se kaamea työ, jota joudut miehesi pakottamana tekemään?

Ei se ole kaamea työ, mutta en vain ole siinä parhaimmillani eikä se herätä minussa intohimoja. Yksinäni olisin valinnut suuntautumiseni toisin. Voihan olla, että sekin olisi osoittautunut virheeksi. Mistäpä sen tietää.

Mitä miehesi tekee työkseen? On siis yrittäjä, mutta minkä alan, kun ei ilmeisesti tienaa mitään..?

Aika monella pienyrittäjällä tulot on epäsäännölliset, eikä sanottua että niitä olisi aina ollenkaan.

Miksi olet tehnyt jo kaksi lasta sellaisen miehen kanssa, jota et arvosta?

Arvostin ennen.

Miksi et ole eronnut jo aikoja sitten, jos miehestä ei ole mihinkään?

Ei ole ollut syytä miettiä eroa aiemmin.

Miten kaamea voit olla hormoniehkäisyä käyttäessäsi, kun olet nytkin aikamoinen bitch?

Sitä onkin vaikea kuvitella. Pistä tää noin kolmanteen potenssiin, niin olet lähellä totuutta.

Vierailija
33/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos päästit miehesi peniksen hetkeksikään sisääsi ilman kondomia. Yläkoululaisetkin tämän jo tietävät.

Ja huom. ehkäisy oli. Se oli yhteisesti sovittu ehkäisymenetelmä. Valitettavasti vaan mies teki oharit ja laittoi kortsun liian myöhään.

Vierailija
34/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut jälkiehkäisy? Laiskalta ja saamattomalta kuulostaa.

Ja huom. ehkäisy oli. Se oli yhteisesti sovittu ehkäisymenetelmä. Valitettavasti vaan mies teki oharit ja laittoi kortsun liian myöhään. Mutta mun vikahan se on, jos laskee, että tähän ehkäisymenetelmään kuuluu myös nalkuttaminen "laitakortsulaitakortsulaitakortsu". Jos sen osaa ottaa esileikkinä, niin hitto että onkin kuuma seksielämä. Ja se seksielämäkin on ollut niin perseestä, että mä olen lähinnä ollut tyytyväinen, kun homma on taas hoidettu ja saa olla hetken rauhassa.

ap

Vierailija
35/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos päästit miehesi peniksen hetkeksikään sisääsi ilman kondomia. Yläkoululaisetkin tämän jo tietävät.

Ja huom. ehkäisy oli. Se oli yhteisesti sovittu ehkäisymenetelmä. Valitettavasti vaan mies teki oharit ja laittoi kortsun liian myöhään.

Jos mulla ois ollu pillerit, ja olisin välinpitämättömyyttäni jättänyt ottamatta, niin totta kai vika ois yksin mun. Mutta sitä en sulata, että vika on yksin mun, jos mies ei laita kortsua. Ja yläkoululaisenkin luulis ymmärtävän, että jos haluaa ehkäistä, pitää laittaa se kortsu. Vaan mun mies ei tätä tunnu ymmärtävän, kun sille pitää nalkuttaa ja olla tympiä akka, ennen kuin se sen tekee.

Vierailija
36/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei mies sanallakaan maininnut, että olisi jotain päässyt tirahtamaan ennen aikojaan. Jos kyse olisikin siitä, että spermat ois tulleet sisälle tai kortsu ois hajonnut, niin totta mooses olisin jälkiehkäisyn hommannut. Mutta ei, kun kyse on ilmeisesti siitä kuuluisasta touhutipasta. Minä en voi sen tulemista tietää enkä säädellä. Mutta älä huoli, mä tässä nyt kannan tätä vastuutani. Siinäpä onkin hyvä tekonimi masuasukille.

Vierailija
37/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuullasi katsoa, ettei paljas penis pääse SINUN sisääsi ikinä missään olosuhteissa jos et lasta halua. Mistä näitä uusavuttomia oikein sikiää? Tiedot ovat lapsen tasolla.

Jos mulla ois ollu pillerit, ja olisin välinpitämättömyyttäni jättänyt ottamatta, niin totta kai vika ois yksin mun. Mutta sitä en sulata, että vika on yksin mun, jos mies ei laita kortsua. Ja yläkoululaisenkin luulis ymmärtävän, että jos haluaa ehkäistä, pitää laittaa se kortsu. Vaan mun mies ei tätä tunnu ymmärtävän, kun sille pitää nalkuttaa ja olla tympiä akka, ennen kuin se sen tekee.

Vierailija
38/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hölmö että päästät miehen sisällesi edes käväisemään ilman kumia? Ja nyt ihmettelet täällä että touhutipasta tulit raskaaksi? HÖLÖMÖ NAINEN =D

Kun ei mies sanallakaan maininnut, että olisi jotain päässyt tirahtamaan ennen aikojaan. Jos kyse olisikin siitä, että spermat ois tulleet sisälle tai kortsu ois hajonnut, niin totta mooses olisin jälkiehkäisyn hommannut. Mutta ei, kun kyse on ilmeisesti siitä kuuluisasta touhutipasta. Minä en voi sen tulemista tietää enkä säädellä. Mutta älä huoli, mä tässä nyt kannan tätä vastuutani. Siinäpä onkin hyvä tekonimi masuasukille.

Vierailija
39/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuullasi katsoa, ettei paljas penis pääse SINUN sisääsi ikinä missään olosuhteissa jos et lasta halua. Mistä näitä uusavuttomia oikein sikiää? Tiedot ovat lapsen tasolla.

Kyllä se on mun käsittääkseni parisuhteessa ihan yhteinen vastuu, ettei pelleillä ehkäisyn kanssa, jos niitä lapsia ei haluta!! Mistä sun kaltaisia lukutaidottomia besserwissereitä oikein sikiää? Ymmärrys on idiootin tasolla.

Vierailija
40/57 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo on jotenkin oksettavaa että toivoo omasta lapsestaan että olisi tehnyt abortin! Voi kuule, ei se vauva mitään pahaa ole tehnyt. Kun on noin kamalaa, ota ero ukosta ja anna lapsi adoptioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan