Milloin koet olevasi vapaa?
Mitä vinkkejä annat muille siihen. Pienituloisillekin.
Kommentit (12)
Varmaan tulevaisuudessa eläkkeellä. Vaikka olisin lomalla ja rahoissani, takaraivossa tykyttää paluu arkeen.
Käyn jossain missä en ole aikoihin käynyt tai käyn ensi kertaa. Voi olla pelkkä maisema.
Silloin kun saan rauhassa puuhailla omiani ilman, että puhelin pirisee mistään joutavasta.
Olen taloudellisesti riippumaton, enkä ole arjessani riippuvainen muista ihmisistä - siis vapaa. Toki teen töitä, koska nautin siitä (etänä, voin tehdä koska vaan ja sen verran kun huvittaa). Minulla on myös rakkaita läheisiä ympärillä, mutta nämä suhteet eivät perustu tarvitsevuuteen tai riippuvuuteen.
Matkoilla ollessani tunnen olevani vapaa :)
Olen vapaa haudassa 😃 kuolema kuittaa univelat.
Vierailija kirjoitti:
Olen taloudellisesti riippumaton, enkä ole arjessani riippuvainen muista ihmisistä - siis vapaa. Toki teen töitä, koska nautin siitä (etänä, voin tehdä koska vaan ja sen verran kun huvittaa). Minulla on myös rakkaita läheisiä ympärillä, mutta nämä suhteet eivät perustu tarvitsevuuteen tai riippuvuuteen.
Kuinka kauan meni, että pääsit tuohon tilaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan meni, että pääsit tuohon tilaan?
Ja mitä se on vaatinut
Silloin kuin näen itseni Englannin Kruunu päässäni