Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesäkeijut vk 3

12.01.2009 |

Heippa kaikille

ajattelimpa tässä aloittaa uutta viikkoa. Tuli tänään käytyä neuvolassa aamulla ja eipähän tuolla mitään uutta ollut. Sf mitta oli huikeat 21..eli ylikäyrien mennää. No tuo tulee tasoittumaan. On kyllä huomannutkin että masu paisuu valtavasti. Ihmetteli vahvoja potkuja kun olivat jo niin selkeät..eli jalkapalloilija tulossa. Painokin oli nyt noussut lähtölukemiin että eiköhän tämä tästä.

Meevi kysyi hammaslääkäristä: minulta kysyttiin ekassa neuvolassa että tarviinko hammastarkastusta. Eli kannattaa soitella vaikka hammashoitolaan niin pääset jonon ohi. Raskauden aikana joillakin on hammasvaivoja. Työkaverinikin kertoi ettei ikinä aiemmin ollut reikiä hampaissa ja raskauden aikana niitä tuli kymmenen..johtuu kuulemma hormooneista.

Ruu muistaakseni kyseli esittelypinoa..juu sellainen on mutta taisi olla sivulla 6 jos en ihan väärin muista. Se olisi varmaan hyvä nostaa sieltä jotta ei ihan unohtuisi.

mukavaa viikonalkua!

t. Tr02 19+6

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea teidän kaikkien kuulumisia..

Meillä mennyt mukavasti, rusina potkii mahassa ja on sitten niin siistiä aina tuntee ne potkut. Eilen ekaa kertaa mieskin sai kädellä tuntee :)

Koulussa alkaa aina hymyilyttää ku vauva potkasee ja ilmoittaa itsestään.

Viikon päästä puolivälissä, menny kyll niin nopeesti.Kohta on oikeesti kesäkuu -- ihanaa!

Me käytiin katsomas vaunuja ja muita tarvikkeita mitä pitää ostaa..valinnanvaikeus tulee kyllä vastaan. Loppujenlopuks mä varmaan ostan kahdet vaunut kun en osaa päättää :) Ootteks te muut jo ostaneet vai oonko mä ihan hölmö ja ylietuajassa :D

Ollaan mietitty myös auton vaihtamista farmariin...vois olla kätevämpi kaikin puolin. Minkälaisia kokemuksia teillä on normaalista "porrasperäisestä" autosta esim. vaunujen kanssa?

Mulla masu kasvanut ihan tosi paljon ja kiloja kertynyt lähemmäs 5.

Lähtöpaino oli 50.7...ihmettelin vain kun lueskelin muiden kirjoituksia et miten monelle muulle ei oo vielä tullut painoa lisää yhtään--?

Kirjotellaan taas :)

Hyviä vointeja kaikille.

Toivottaa hilehile + rusina 19+1

Vierailija
22/27 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole huolissani, tiedän kyllä miten se lähtee ;o) toista muksua oottaessa onnistuin haalimaan itselleni 25 kiloa painoa, ja pienen työn kanssa ne suht nopeesti hävis. Kehtaanpa kehuakin: muutamaa päivää ennen tytön syntymää menin vaakalle puukengät jalassa turvonneine nilkkoineni ja onnistuin hetkellisesti saamaan rikki satasen haamurajan (tosin vain 200grammalla) :-D

Meillä oli porrasperänen auto vielä kahdenkin muksun kanssa, ihan hyvin mahduttiin vaikkei auto ollu toyota carinaa kummempi. Vauvauintiin mennessä aina hykerreltiin et on farmariautojen kokoontumisajo ; meiän porrasperänen oli ainoa laatuaan uimahallin pihalla eli kyllähän se aika tavallinen veto on vaihtaa autoo kun lapsi tulee -mutta se ei oo välttämätöntä....kantsii mallailla vaunuja ostaessa miten vaunut menee peräloosteriin ja tehä oleelliset valinnat vasta sitten :o)

Oonko vainoharhanen vai mikä lie, mutta en luottanu kätilön tekemään rakenneultraukseen.... tiistaisessa ultrassa kätilö puhui mm kystasta vauvan päässä ja jätti muutaman muunkin ikävän kuulloisen jutun "roikkumaan ilmaan". Mä kävin torstaina yksityisellä uusimassa rakenneultran ja nyt on paljon parempi mieli -kysta ei ollu varsinainen kysta ja lääkäri sanoi ettei olisi ite ees noteerannu ultratessaan koko löytöä. Kuulemma parantunut tekniikka paljastaa paljon turhiakin yksityiskohtia joiden oikeaan tulkintaan tarttee enemmän koulutusta....

Nyt nukuttamaan kakaroita, kylläpä nukuttais minnuukin *zzzzzz*

t. tonttis ja papu 20+ (ai niin ja papu osoittautui tytöksi, vai jokohan sen ehdin aiemmin paljastaa....jeeee, melkein neljän tytön onnellinen äiti :o))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/27 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks kommentteja muille...

myy09: Me aiotaan varmaankin kysellä sukupuolta, kun mies haluais tietää ja mä suostun hänen mieliksi. Voi olla kylläkin, että pidetään muilta salassa sitten jos itse saadaan se tietää ;)) Kaksi jakoisia kokemuksia olen kuullut ainakin pk-seudulta...toisille on kerrottu ja toisille ei, et saa nähä kuin meille käy!! Kotkassa taas tutut olivat saaneet tietää...

jara69 Tervetuloa mukaan kesäkeijuihin:) Kiva et oot tullut mukaan juttelemaan=)

hilehile: Mä olen tähän asti katsellut vaunuja vielä netistä, mutta tahtoisin jo kovasti mennä katselemaan liikkeisiin, varsinkin kun lempparit on ollut yhdet viime vuoden mallit...mutta saa nähä onko niitä enää lainkaan kun me lähdetään kierroksille... Mä olen kyllä sellanen hätähousu, että haluisin ostaa jo kaikkea... ;) Meillä farmariauto jo ennestään, niin sinne sopii vaunut hyvin=)

Niin ja siitä painosta vielä, että tosissaan viime neuvolassa niin 2kk:n aikana oli lähtenyt -300g, mutta eiköhän sitä ehi tulla....ja oli kyllä jo ennestääkin kiloja, että hyvä vaan jos ei niin paljon tän raskauden aikana tulekaan:) (tosin en hirveesti aio nipottaa syömisist sun muista...)

tonttis: Mäkään en ois kyllä ehkä luottan sit siihen ultraukseen hirveesti....onneksi kävit yksityisellä, niin helpotti varmasti sun mieltä!!!=) Niin ja onnea tyttö-uutisesta<3

OMAAAAA....tänne ei mitään kummallisempaa kuulu, sitä samaa olemista ja vointia. Onneksi loppuviikosta ei enää supistellut, kun oli tossa alkuviikosta kovia/kipeitä supistuksia. Onko muuten muita supistellut?!

Liikkeet tuntuu silloin tällöin hentoina hipaisuina ja odottelenkin kovasti vahvistumista...jospa se huomenna äidin synttärilahjaksi sitten liikahtaisi oikein kunnolla=))

Oikein mukavaa viikonloppua teille kaikille ja voikaahan hyvin=)

Anneh kera pikkuinen 16+6 <3

24/27 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittelin ton esittelypinon, poistin ne, jotka ovat tippuneet matkasta...toivottavasti ois siis nyt suht ajan tasalla!!!=) Ilmotelkaa jos on muutoksia niin korjaillaan (jos osataan) :)

Vierailija
25/27 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee taas kuulumisia päivittää,eli täällä vaan ootellaan tuota keskiviikon rakenneultraa ja jos sielt näkyis kumpi on masussa tuloillaan.

Meinasin et sais jo valmiiksi sitten laittaa tyttöjen vauvavaatteet pienet pois tai vastaavasti pojan. Kun meillä ennestään on poika ja kaksi tyttöä,ja vaatteita pursuaa joka paikka täynnä, niin sais myyntiin jo sitten jommankumman sukupuolen pieneksi käyneet.

Tämä on nimittäin meidän iltatähti, joten enään meille ei vauvoja tämän jälkeen tule,on tosin tuota ikääkin jo sen verran että ei välttiksenä jaksakkaan.

Tänään saavutettiin viimein se ihana puolenvälin raja :D

Nyt täytyy mennä taas,lapset ovat varsin vallattomalla tuulella huoh.

Tari rv 20+0

Vierailija
26/27 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai huomennahan sitä lienee vois pykätä uutta pinoakin :o)

Vierailija
27/27 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että mikä ihmeen oire tää on kun sattuu oikeanpuoleiseen kylkeen!? Muutenkin on tainnut pikkuinen kasvaa siellä mukavasti ku saa jo hieman puuskuttaa, ja kiristää niin penteleesti mahaa.. :D Mietin vaan tuota kipua kun on aika kova, ettei mitään vakavaa ole...

Jea, ensi viikkoon ja uuteen ketjuun sitten! :)

-Meevi ja pikkuinen 20+6-