Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni pyytää minua lopettamaan harrastukseni appivanhempien takia.

Vierailija
12.01.2009 |

Olen harrastanut tanssia vuosia ja viime vuodet olen treenannut kisoihin ja näytöksiin. Nyt media on ollut kiinnostunut myös minusta ja olen jonkun lehtijutun antanut. Tähän asti tanssiharrastukseni on ollut miehelleni ok, mutta sen tuoma "julkisuus" on hänelle vaikea, koska ei halua vanhempiensa tietävän mun harrastuksesta. Hän pelkää, että ei pelkästään se tanssi vaan myös se, että minulla on tanssipartneri, loukkaa hänen vanhempiaan.

Olen ollut ehdoton siinä, etten luovu harrastuksestani. Se tuottaa elämääni niin paljon iloa ja merkitsee minulle niin paljon, etten suostu lopettamaan. En myöskään halua jättää kesken tätä kisa- ja näytöspolkua, haluan käydä sen loppuun ja nähdä, mitä on tullakseen.

Mieheni toisaalta ymmärtää, onhan hänelläkin intohimoinen harrastus, jota ei voisi missään nimessä lopettaa. Toisaalta pelkää, että apikset muuttavat suhtautumistansa minuun. Minä olen valmis siihen, ettei minusta tykätä, mutta mieheni haluaisi säilyttää minusta sen puhtoisen(?!?!?) kuvan vanhempiensa silmissä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vl ja minulle henk.koht. ei ole mitään merkitystä, harrastaako joku minun sukulainen tanssia vai ei (minun suvussa melkein kaikki muut meidän perhettä lukuunottamatta eivät ole vl:a). Veikkaan, että moni muukin ajattelee samalla tavalla. Olen samaa mieltä kuin toinen vl aikaisemmin: jatka harrastusta, jos haluat, mutta älä jatka salailua!

Vierailija
22/24 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tähän ratkaisu saada ajan myötä. Sinänsä mun harrastusta ei ole _salailtu_ apiksilta, mutta ei oo puhuttukaan (muutenkin tuntevat mut loppuviimein todella huonosti).

Tuli mieleen sekin, että voihan olla ettei apiksilla ole mitään asiaa vastaan vaan mies vaan skitsoilee lehtijutuista. Toisaalta kyse on melko vanhoista ja vanhoillisista yksilöistä. Eivät pidä näitä "kaupunkilestadiolaisia" ihan tosiuskovaisina ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nou hätä, eivät ne edes muista kuka olet.

Vierailija
24/24 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin asian puheeksi eilen kotona ja mies niiiin huolettomana totesi, että senkus harrastat ja jos hänen vanhemmillaan on siinä jotain, niin he sitten voivat tulla sanomaan. Siis hetkinen... ota noista miehistä selvää ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi