HOBBY HALL = surkeaa toimintaa
Tapaus 1. Tilaus jaetaan moneksi paketiksi, että saa postissa ravata monena päivänä. Samoin lasku jaetaan , vaikka yhdestä tilauksesta kyse.
Tapaus 2. Netissä lukee, että varastossa on. Sitten ei kun odotellaan tyytyväisenä pakettia. Viikonkuluttua, kun soittaa niin eipä ole paketti lähtenyt. Tavaran saldo näyttää paria kappaletta, mutta eivät osaa sanoa juuta eikä jaata.
Kommentit (10)
eli se , että muutkin ovat samaa mieltä. En siis ihan turhasta valita.
No joskus Klingelin toimitusajat venyy hävyttömän pitkiksi.
t: postimyynnin suurkuluttaja
yleisen nettikaupan jossa tuo 2. pätee toooosiiii hyvin..
mutta PUOLEN VUODEN päästä tuli sitten puhelu, että tässä tämä teidän tilaama tuote olisi
Tapaus 1. Tilaus jaetaan moneksi paketiksi, että saa postissa ravata monena päivänä. Samoin lasku jaetaan , vaikka yhdestä tilauksesta kyse.
Tapaus 2. Netissä lukee, että varastossa on. Sitten ei kun odotellaan tyytyväisenä pakettia. Viikonkuluttua, kun soittaa niin eipä ole paketti lähtenyt. Tavaran saldo näyttää paria kappaletta, mutta eivät osaa sanoa juuta eikä jaata.
Eikö ole ihan hyvä että laskua ei tarvitse maksaa ennenkuin kaikki tavarat ovat tulleet ? Haluaisitko maksaa yhdellä laskulla, jossa olisi jo tulleita tavaroita ja vasta tulossa olevia. Eikä sinne postiin ole pakko heti sännätä...
Tapauksella 1. tarkoitin lähinnä, että miksi tavarat lähtellään yksitellen ja laskukin jaetaan. Edes laksu voitaisiin lähettää yhtenäisenä. Ajatelkaas, jos maksaa pankin luukulla, ei ole halpaa se!
mutta se lyhenne viittaa johonkin ruotsinkieliseen (!) termiin muistaakseni ja se tosiaan on vaan lyhenne. Siitä laitoin palautetta postille, että voisiko sen tehdä näkyvämmäksi ja selkeämmäksi ja vastaus oli, että hyvä idea, mutta en tiedä yhtään onko asialle mitään tehty.
T: turhaan monta kertaa postissa ravannut
Jos lukee MPS 2, lähetys tulee kahdessa osassa, jos MPS 3, kolmessa..
Mutta tämä pitää tietysti itse hoksata, ellei ole näistä postiasioista valmiiksi hyvin perillä.
Ihan kuin kukaan voisi olla perillä jostakin helvetin koodikielistöstä. Tosiaan olisi asiakaspalvelun kehittämisen paikka tässä ketjussa mainituilla firmoilla.
-ei ap eikä postimyynnin vakiasiakas mutta kuluttaja kuitenkin-
Lasku paketin mukana ja kaikki tulee kerralla. Olen kummankin asiakas ja kyllä ärsyttää Hobbarin toiminta. Varsinkin kun yksi lähetys ja neljä pakettikorttia.
Net Anttilasta saa maksuaikaakin enemmän.