Äitiyspakkauksesta
Silmiini on osunut useita kertoja äitiyspakkauksen parjaajia: haukutaan laatua huonoksi ja morkataan sitä, että pakkaus sisältää kestovaippoja. Siis mitä ihmettä? Olen itse hyvin toimeentuleva, esikoista odottava nainen ja arvostan tätä etua hyvin suuresti. Kun pakkaus saapui, äimistelimme yhdessä miehen kanssa, miten paljon kaikkea hyödyllistä ja ennenkaikkea hyvälaatuista se sisältääkään. Tässä maassa siis saa arvokkaan "starttipaketin" ilmaiseksi ja porukka vaan nillittää. Mitä ihmeen kermaperseitä nämä valittajat oikein ovat? Mitä siellä sitten pitäisi olla, jotta kelpaa? Guccin suunnittelemia vauvan vaatteitako ja äidille siinä sivussa kanssa? Pitäisi pitää mielessä, että tämä todella on ilmainen, hyödyllisiä asioita sisältävä paketti. Kiittämättömiä pentuja, sanon minä. Aargh!
Kommentit (8)
Ja juuri joku toisessa ketjussakin valittaa, että sisältää rumia rättejä? TÄH?? Nehän ovat kaikki täysin neutraaleja ja tosi nättejä vaateita, joihin on helppo yhdistellä vaikka mitä. En ymmärrä.
Ja kermaperse valittajille tiedoksi, ei pakkausta ole pakko ottaa. Eikä teille kuuluisi myöskään se raha.
t. Kolmelle lapselle pakkauksen ottanut tyytyväinen äiti.
kuin että laadun suhteen olen hitusen eri mieltä näin useamman lapsen äitinä. Esim. vuonna 2004 oli vielä paljon parempilaatuisia ja paremmin mitoitettuja vaatteita kuin nykyään. Ja kuulemma sitä aikaisemmat ovat olleet vielä parempia. Nykyään kaikki tulee ulkomailta, kun ennemmin oli lähes kokonaan kotimaista.
ja loput vauvatarvikkeet voi ostattaa sukulaisilla rotinalahjoina. Mitä vittua mä teen laatikollisella rumia ja käyttökelvottomia vaatteita?
ja loput vauvatarvikkeet voi ostattaa sukulaisilla rotinalahjoina. Mitä vittua mä teen laatikollisella rumia ja käyttökelvottomia vaatteita?
Mutta mitä sä teet lapsella????
Mielestäni ihania vaatteita ja tavaroita. Olen kiitollinen jokaisesta asiasta mitä siellä on. Ainoastaan uutta makuupussia ei enää tarvittaisi, kun kolmatta lasta suunnitellaan...
kuin ne rumat äitiyspakkauksessa olevat rutkut.
t. ap