Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaamon hiustenhoitotuotteet...

Vierailija
14.03.2010 |

Olen tähän asti pessyt hiukseni markettien shampoilla ja hyvinä ovat hiukset pysyneet. Nyt pesin ensimmäistä kertaa hiukset kampaamon tuotteilla (Graham Webb) ja juma mikä kutina tuli päänahkaan ja alkoi hilseilemään. Pesin kaksi kertaa. Hiusetkin meni ihan kuiviksi ja sähköisiksi. Nyt on sitten päänahka ihan hellänä :( Ei taida minulle nuo merkkituotteet sopia.

Aika uskomatonta. Onko jollain käynyt vastaavaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ollut ongelmia.aikoinaan päätin kokeilla kampaamotuotteita ja käytinkin niitä sitten noin vuoden verran mutta en huomannut mitään eroa tavisshamoisiin joten siirryin sitten takasin ihan kaupan lorealin, schwartzkopf jne tavistuotteisiin ja hyvin menee.

Vierailija
2/3 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen käyttänyt kymmeniä eri merkkejä ja pari niistä on aineuttanut kutinaa päänahkaan. Vaihda merkkiä, jos yksi ei sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käytin shampoota, missä on sodium laureth sulfate -ainetta. Ei siis ollut väliä oliko kallista kampaamosta vai markettikamaa. Kannattaa googlettaa, syynä kutinaan saattaa olla tuo aine. Minulla vuosien kutina loppui kuin seinään kun aloin käyttämään Santen luonnonshampoota ilman ylimääräisiä aineksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä