Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas koira purrut ihmisiä

Vierailija
12.01.2009 |

Koira puri kahta ihmistä - ja toista koiraa

12.01.2009 09:56



Rovaniemen Ounasrinteellä koira puri kahta henkilöä ja toista koiraa kaupan pihalla viikonvaihteessa. Poliisin saapuessa paikalle myös sairaankuljetus oli tarkistamassa puremien aiheuttamia vammoja.



Omistajansa otteesta riistäytynyt jämtlanninpystykorva oli purrut kaupan pysäköintialueella miestä ja naista sekä heillä mukanaan ollutta pienikokoista koiraa.



Kenenkään vammat eivät vaatineet sairaalahoitoa.



Poliisin saapuessa koira oli edelleen irti, eikä omistaja saanut sitä useista yrityksistä huolimatta hallintaansa.



Sama koira on hyökännyt ihmisten päälle ennenkin ja tällä kertaa omistaja antoi luvan koiran lopettamiselle.



Poliisit huolehtivat koiran kiinniottamisesta ja toimittivat koiran eläinlääkärille.

IS

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tänne kopiopastataan uutisia IS:stä, HS:stä, IL:stä, KSML:sta yms.yms. me kun ei itse osata sivuilta niitä lukea





Uutisista toki voi täällä keskustella, mutta mitä keskusteltavaa tässäkin uutisessa on kun et ole antanut mitään omia mielipiteitä.. plaah..

Vierailija
2/4 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nämä jutut ei ainakaan helpota !



Ja vihaan sitä, kun koiran omistajat aina huomatessaan pelkoni aloittavat sen "ei meidän musti koskaan tekisi mitään pahaa kärpäsellekään". No mistäs sen tietää koska se "heidän musti" pimahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle sanoisin että kyllähän uutisesta voi keskustella vaikka aloittaja olisi laittanut pelkän uutisen..

Vierailija
4/4 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset


Uutisista toki voi täällä keskustella, mutta mitä keskusteltavaa tässäkin uutisessa on kun et ole antanut mitään omia mielipiteitä.. plaah..