Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälitkö yksilapsisia perheitä?

Vierailija
23.01.2010 |

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä lasta, kun jää niin paljosta paitsi! Ei ole ketään, joka ymmärtää omat perhetaustat jne. Ei sisaruksia voi korvata millään!

Vierailija
22/69 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että revisiitä sitten...

mutta sitä lasta, kun jää niin paljosta paitsi! Ei ole ketään, joka ymmärtää omat perhetaustat jne. Ei sisaruksia voi korvata millään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti että arvaostaa ja kunnioittaa yhdenlapsenpolitiikkaa. Sama täällä!!!

Vierailija
24/69 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempani ymmärtävät minun perhetaustani, mieheni ymmärtää, lisäksi minulla on monta hyvin läheistä ystävää, joita pidän kuin sisarinani. Yksi ystävistä pitää minua paljon lähempänä kuin omia siskojaan. Hyvä, että sinulla on läheiset sisarukset, mutta kaikilla ei ole.

Vierailija
25/69 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälille on monta järkevämpääkin kohdetta....

Vierailija
26/69 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ainokainen on ihana. Koko hänen elinikänsä häntä on esim. koulussa suorastaan kehuttu sosiaaliseksi, kohteliaaksi, hyvätapaiseksi ja muut huomioon ottavaksi. Nyt on 17 vee lukiolainen. Luokkansa priimus. Sanoi, ettei tarvitse sisaruksia. Sanoo tykkäävänsä, kun kotona ei ole jatkuvaa mekastusta.

Vierailija
27/69 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on Jeesus. Kun minulla on Jeesus, minulta ei puutu mitään. Hänessä minulla on kaikki. Seurakunnassa uskovat ovat minun sisariani ja veljiäni Jeesuksessa. Ei vain tämän elämän ajan, vaan iankaikkisesti.

Vierailija
28/69 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se varmaan kamalaa kun kotona on rauhallista, todella laheiset ja lampimat suhteet pikku perheen kesken, enemman rahaa ja energiaa tehda juttuja, matkoja, kayda ulkona syomassa tai leffassa koko perheen kesken, todella KAUHEAA. kylla saalittaa.

Vierailija
29/69 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vetivät toisiaan hiuksista niin että hiukset lähtivät juurineen. Semmoisen keskellä tulee olo että Onneksi meillä on vain yksi lapsi.

Vierailija
30/69 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ainoa lapsi meidän perheessä ja olen 14 vuotias.ei ole ollut mitään ongelmaa eikä tartte säälii kuule!joku kirjotti et säälii lapsii ja vanhemmat tekee näin vain mukavuudenhalustaan.Ei kaikki haluu paljon lapsia eikä jotkut haluu lapsia ollenkaan.entäs sitten....????Minä viihdyn hyvin näin.

Vierailija
31/69 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee myös lapsiin.

Vierailija
32/69 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki halua suurta lapsilaumaa. toivottavasti kukaan ei ainakaan meidan perhetta saali..

Vierailija
33/69 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhempia en arvosta, jos ovat yksilapsisia omasta mukavuudenhalustaan.

Vierailija
34/69 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhempia en arvosta, jos ovat yksilapsisia omasta mukavuudenhalustaan.

Ja tämän tiedät mistä? Kertovatko kaikki sinulle esim. lapsettomuusongelmistaan?

Vierailija
35/69 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita yksilapsisia perheitä. Kivoja ja tasapainoisia perheitä ovatkin. Samoin jaksavat olla sosiaalisia ja ottaa lapsivieraita kylään.

Minusta näyttää, että meidän tuttavapiirissä ne ainoat lapset on huomattavasti onnellisemman oloisia kuin ne, jotka joutuvat oleman kolmi-nelilapsisen pienien ikäerojen "laumassa". Siinä porukassa on ilkeitä märisijöitä moniakin.

Vierailija
36/69 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavuudenhalusta. en jaksa lapsiperheen rumbaa, yhdessä on ihan tarpeeksi meille. jos joku ei arvosta niin ei arvosta, minä en välttämättä arvosta ihmisiä jotka pukkaa paljon lapsia, naimallahan ne lapset tulee. toisaalta mulle on ihan sama monta kukakin tekee.

Vierailija
37/69 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmeen säälimistä siinä on, en ymmärrä. Oli sitten yksi lapsi tai monta, pitäisi olla kiitollinen että niitä lapsia on, kaikilla ei ole, vaikka haluaisivat.

Vierailija
38/69 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavuudenhalusta. en jaksa lapsiperheen rumbaa, yhdessä on ihan tarpeeksi meille. jos joku ei arvosta niin ei arvosta, minä en välttämättä arvosta ihmisiä jotka pukkaa paljon lapsia, naimallahan ne lapset tulee. toisaalta mulle on ihan sama monta kukakin tekee.

Vierailija
39/69 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanottua, että lapsi kärsisi ainoana lapsena olemisesta. Monet tuntemani ihmiset ovat sanoneet, että olivat tyytyväisiä ollessaan ainokaisia, eivätkä kaivanneet sisaruksia. Ainoana lapsena olemisessa on omat etunsa, mm. vanhempien jakamaton huomio.

Vierailija
40/69 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ovat yleensä siitä fiksuimmasta päästä. Tämä on minun kokemukseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi