Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko se lähtö tulisi kohta??

Vierailija
23.01.2010 |

Ei paljon kärsi kotihommia tehdä niin heti vetää mahan kovaksi ja pitää puuskuttaa oikein.

Huh huh no on noita viikkojakin jo yli 37, että tulisiko se lähtö kohta synnyttämään jos tässä vielä siivoilisi ihan urakalla :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kärsinyt tuollaisesta jo kolme viikkoa ja vielä olen yhtenä kappaleena. Voi olla, että åian pääset mutta voi olla, että menee useampi viikko. Itellä huomenna laskettuaika.

Vierailija
2/5 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä väsytä itseäsi turhaan, ei rehkiminen välttämättä kuitenkaan saa synnytystä käyntiin jos paikat ei ole kypsät. Suosittelen ennemmin seksiä ja nännihierontaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä yksi kärvistelijä myös, tasan 36 viikolla vasta mutta supisteluista ollut marraskuusta saikulla, vaikka voihan tässä mennä vielä 6 viikkoa.

Kipeitä suppareita ilman rehkintää ollut viikon niistä tosin ei ole ollut muuta iloa kuin lievää pehmenemistä. Sormelle auki.

Tänään aamu alkoi kipeillä suppareilla, puuskuttelin ne läpi. Muutaman minuutin tiheydellä ja kesto reilu puoli minuuttia. Loppui parin tunnin jälkeen. Harkitsin silloin soittaa aamupäivällä lastenvahdiksi lupautuneelle että olisi mennyt näytille, mutta katson mitä ilta tuo mukanaan.

Suoli tyhjeni molemmista päistä aamulla ja ollut pieniä kramppeja välillä mahassa. Uusi oksennus tuli jonkun aikaa sitten. Onkohan jollain synnytys alkanut näin tyhjentämällä?

Kiva jos vatsatautia kuitenkin? Ei ole tosin lapsissa.

Vierailija
4/5 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärvistelin viimeisen kuukauden ja yliajalle meni jatkuvasta supistelusta huolimatta.

Joten hyvät naistet - elkää riehuko liikaa vaan levätkää myös.

Vierailija
5/5 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin täällä mennään viikoilla 40+5. Muut neljä syntyneet hyvissä ajoin ennen laskettua aikaa ja samaan olin asennoitunut nytkin. Mutta kun ei! Kaikki S:t kokeiltu moneen kertaan. Se vaan ei halua syntyä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän