Te jotka petätte , saako teitä pettää ?
onko siinä vaiheessa väliä jos teidän mies / nainen kans pettää, vai loukkaako se ? Onko vaan teidän oikeus pettää ?
Kommentit (16)
taikka sitten eivät halua vastata.. =)
Oman pettämisensä motiivit tietää, mutta toisen ei.
En katso, että mulla on oikeus pettää. Kaikkea muuta.
mutta jos jäisi kiinni niin ottaisin eron. En pidä omaa toimintaani lainkaan hyväksyttävänä.
sitten teet niin jos itsekään et hyväksy tekojasi?
En vain ymmärrä mikä on sellainen motiivi joka saa ihmisen tekemään tuollaista ... ap
En jatkuvasti petä miestäni, 12v aikana olen pettänyt häntä 4 miehen kanssa. 3 kertaa oli yhden yön juttu ja 1 miehen kanssa olin sängyssä kahdesti (eli 5 kertaa pettänyt). Niin hullulta kuin se omiinkiin korviini kuulostaa, rakastan miestäni enkä halua erota. Hän on hyvä isä ja hyvä mies. Syytä käytökselleni en osaa sanoa, asiaan varmasti vaikuttavat lapsena kokemani koulukiusaaminen, vanhempien tietynlainen välinpitämättömyys... Muitakin syitä on. Hyväksynnän ja huomion hakeminen...
Jos saisin tietää mieheni pettäneen minua, olisi se kova paikka. Olisin raivosta sekopäinen todennäköisesti mutta toisaalta minulla ei siihen olisi oikeutta. Miten tuomita toinen kun itse olen tehnyt niin useita kertoja.
sitten teet niin jos itsekään et hyväksy tekojasi?
En vain ymmärrä mikä on sellainen motiivi joka saa ihmisen tekemään tuollaista ... ap
En voi sille mitään. Päivät lasten kanssa ovat niin pitkästyttäviä että kaipaan panoja. Hankin panoseuraa chatin välityksellä.
Mieheni ei tiedä kuinka moni mies on vieraillut asunnossamme. Lapset laitan pihalle siksi aikaa kun äiti ottaa melaa poskeen.
En voi sille mitään. Päivät lasten kanssa ovat niin pitkästyttäviä että kaipaan panoja. Hankin panoseuraa chatin välityksellä.
Mieheni ei tiedä kuinka moni mies on vieraillut asunnossamme. Lapset laitan pihalle siksi aikaa kun äiti ottaa melaa poskeen.
Hän voi myös paneksia pitkin päivää, kun sinä olet töissä.
En ole ollut yhdessäkään suhteessa missä en olisi pettänyt. Ja sama että kaikissa suhteissa minua on petetty.
Nykyiselle miehelle sanoin alusta asti että en pysty enkä oikeastaan haluakaan olla uskollinen joten teimme sopimuksen että saamme käydä vieraissa kunhan vain panot jäävät yhteen kertaan yhden ihmisen kanssa. ( No tässä taas on tullut lipsumisia itselläni, koska minulla on eräs ystävä kenen kanssa harrastamme silloin tällöin kaveriseksiä. ) Ja toinen sääntö on että toiselle ei kerrota näistä hyppimisistä.
Toimii meillä. Itselläni on suuremmat seksihalut ja pidän sillointällöin s/m:stä ja alistamisesta, mutta mieheni ei sitä niin rajuna suostu harrastamaan kuin itse haluaisin..
Pakko kyllä myöntää että en oikeastaan rakasta miestäni kuten "normaalit" ihmiset. Välitän hänestä kyllä ja pidän hänen kanssaan olemisesta, mutta en voi sanoa että rakastaisin häntä.
*snif* "olen koulukiusattu, jaan siksi pildeä..."
ja mieheni on myös käynyt vieraissa, sitä en edes pettämiseksi sano koska ei tunnu oikeastaan missään. Miksi en sallisi miehelleni sitä mitä itsellenikin?
Mielestäni ihmisen ei tarvitse olla uskollinen yhdelle loppuelämäänsä, vaan voi olla myös sivusuhteita, eikä se ole pois siltä varsinaiselta parisuhteelta. Eri asia olis sit jos oma suhde olis huono, ei saisi kotona seksiä ja sit ukko paneskelis vaan muita. Mutta kun näin ei ole, niin mitä pahaa sivusuhteissa, kun se pääsuhde on se tärkein?
Koska olen rakastunut toiseen mieheen.
Yleensä tällaisessa tilanteessa erotaan edellisestä!
koska mies oli kaikista yrityksistäni (yritin puhua, "vietellä" jne) huolimatta välinpitämätön ja pihtasi. Kävi vain töissä ja kotona nukkui aina kun pystyi, jos jostain puhui niin työasioista vaikka yritin vaihtaa puheen aihetta.
Asiasta yritin keskustella, että näin ei voi jatkua eikä niin jatkunutkaan, petin miestäni (pussailin toisen kanssa) eikä sekään hetkauttanut tippaakaan.
Jos mies olisi pettänyt olisin raivostunut, koska Hän olisi kyllä kotonakin saanut (seksiä, juttuseuraa jne) vaikka ja kuin.
jMutta kun näin ei ole, niin mitä pahaa sivusuhteissa, kun se pääsuhde on se tärkein?
Teillä ilmeisesti ei näin ole, mutta käsittääkseni ette myöskään ole asiasta suorasanaisesti sopineet.
En jatkuvasti petä miestäni, 12v aikana olen pettänyt häntä 4 miehen kanssa. 3 kertaa oli yhden yön juttu ja 1 miehen kanssa olin sängyssä kahdesti (eli 5 kertaa pettänyt). Niin hullulta kuin se omiinkiin korviini kuulostaa, rakastan miestäni enkä halua erota. Hän on hyvä isä ja hyvä mies. Syytä käytökselleni en osaa sanoa, asiaan varmasti vaikuttavat lapsena kokemani koulukiusaaminen, vanhempien tietynlainen välinpitämättömyys... Muitakin syitä on. Hyväksynnän ja huomion hakeminen...
Jos saisin tietää mieheni pettäneen minua, olisi se kova paikka. Olisin raivosta sekopäinen todennäköisesti mutta toisaalta minulla ei siihen olisi oikeutta. Miten tuomita toinen kun itse olen tehnyt niin useita kertoja.
voisko joku vastata ? ap