Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran ja/tai kissan omistajat. Mitä ruokamerkkiä suositte?

Vierailija
21.01.2010 |

Varsinkin nappulamerkit kiinnostaa.. Mistä ostatte ja paljonko maksatte ja kuinka iso säkki?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa 20-30 euroa.

Vierailija
2/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa syö Franksin ruokaa, jotain 14 euroa/3kg.

Koira Eukanubaa, reilut 60 euroa/15kg.

Molemmat ostan eläinkaupasta. Kissan ruokapussi kestää kuukauden ja koiran 3,5kk eli kustannukset eivät hurjia ole :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissoille lemmikkieläinkaupasta ja eläinlääkäristä erilaisia laadukkaita ja kissoillemme sopivia kuivaruokamerkkejä ja teemme niistä sekoituksen isoon astiaan ("tynnyri"). Kerralla ostetaan yhteensä noin 6 kg (jossa siis saattaa olla neljääkin erilaista raksua).



Kallista on kyllä mutta kyllähän lemmikkinsä hyvinvoinnista maksaa.

Vierailija
4/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Royal Canin ruokaa.



Toinen säkki on 12kg; hinta noin 60€; riittää noin kuukaudeksi



Toinen säkki 15kg; hinta noin 70€ ja riittää sellasen 1 1/2kk



Ja eläinkaupasta ostetaan

Vierailija
5/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin maistuu ja hyvin on elänyt whiskasilla ja lazilla jo melkein 4 vuotta :)

Vierailija
6/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin maistuu ja hyvin on elänyt whiskasilla ja lazilla jo melkein 4 vuotta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten Latzia. Raksut Sanabelleä.



Koira syö Golden Eaglea.



Itse tilasin kissanraksut Zooplussasta, saa paljon halvemmalla kuin Suomesta.



http://www.zooplus.com/shop/cats/dry_cat_food/sanabelle

Vierailija
8/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elää vielä, mut munuaisvikoja luvassa 8-9v iässä.

Miksi noista munuaisvikoja tulisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elää vielä, mut munuaisvikoja luvassa 8-9v iässä.

Miksi noista munuaisvikoja tulisi?

t: eräs jonka yksikään kissa ei arvostetun yli 15 vuoden iän jälkeen ole kuollut munuaisvikoihin

Vierailija
10/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat maistuneet paremmin kuin Royal Caninin. Niissä on 80% lihaa niin aika laadukkaita noin niinku raksuiksi ilmeisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elää vielä, mut munuaisvikoja luvassa 8-9v iässä.

Miksi noista munuaisvikoja tulisi?


Katso niitä tuoteselosteita. Lihaprossa on ihan naurettava, hehkutusjäänös todella suuri -> munuaisongelmat.

Vierailija
12/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ainakin, joskus eläinkaupan nutra nuggets tai muuta

Hau hau maksaa 15kg/20e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latzilla ruokittu 15-vuotias kissa, joka on kaksi kertaa käynyt eläinlääkärissä. Ekan kerran kastraatiossa ja toisen kerran vuosi sitten leikkauttamassa anturaan kääntyneen kynnen. Saa kyllä Latzin lisäksi järvikalaa (keitettynä), mutta muita ns.märkiä ruokia ei suostu syömään ja kuivaruuista menee vatsa sekaisin.

Vierailija
14/21 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaupan märkäruuissa sitten haitallisia aineita? Kuivaruuat ostetaan kyl eläinkaupasta, mut millään ei riitä rahat märkäruokiin;( kaupasta niitä olen ostellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaupan märkäruuissa sitten haitallisia aineita? Kuivaruuat ostetaan kyl eläinkaupasta, mut millään ei riitä rahat märkäruokiin;( kaupasta niitä olen ostellut.

Jotkut kyllä karsastavat niitä, koska niissä on sokeria, mutta itse en jaksa välittää. Halvat kuivaruoat ovat haitallisempia, ne kannattaa ostaa alan liikkeestä.

Vierailija
16/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinkaupasta. Ne on milloin mitäkin.



Nuo Applawsin raksut on meillä herkkua, kuten myös niiden märkäruuat. Ne saa katin viikset vipattamaan :D



Mä olen kerran tilannut isomman satsin ruokaa zooplus.com ja voin suositella sitä. Tosin tilauksen pitää olla 69 € jotta se tulee ilmaiseksi kotiovelle.

Vierailija
17/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten Latzia. Raksut Sanabelleä.

Koira syö Golden Eaglea.

Itse tilasin kissanraksut Zooplussasta, saa paljon halvemmalla kuin Suomesta.

<a href="http://www.zooplus.com/shop/cats/dry_cat_food/sanabelle" alt="http://www.zooplus.com/shop/cats/dry_cat_food/sanabelle">http://www.zooplus.com/shop/cats/dry_cat_food/sanabelle</a&gt;

Kuivamuona ostetaan Mustista ja Mirristä:

Royal Canin Sterilised tai Indoor kuivamuonana.

Paljonko hei tuo Zooplus laskuttaa rahdista?

Vierailija
18/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko hei tuo Zooplus laskuttaa rahdista?

jos tilaus on alle 69€ ja yli 69 € tilaukset tulee postikuluitta.

Vierailija
19/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös RC märkäruokaa sekä mmmm märkäruokaa.

Vierailija
20/21 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko hei tuo Zooplus laskuttaa rahdista?

jos tilaus on alle 69€ ja yli 69 € tilaukset tulee postikuluitta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan