Pysyykö teillä langattomat nappikuulokkeet korvissa?
Minulta nappikuulokkeet putoilivat tosihelposti, vaikka olwn yrttänyt asetella niitä korviin eri tavoin. Onko muilla samaa ongelmaa, ja mitä ratkaisuja ilette keksinwwt?
Kommentit (27)
Kokeilin kerran ja palasin takaisin langallisiin. Malli saattoi olla väärä mutta myös stressaa ajatus siitä että toinen putoaa ja katoaa. Ennemmin ostan halpoja langallisia joiden käyttöaika on 6-24kk kuin stressaan kalliiden ja hyvien käyttämistä, säilyttämistä saati lataamista. Töissä JBL kaiutin.
Toki käytän kuulokkeita vain metromatkoilla, en pysty kulkemaan "ihmisten ilmoilla" tai tekemään töitä ilman että tiedän mitä ympärillä tapahtuu. Jos tulee kuulutus tai jollain on mulle asiaa, on tosi noloa jos en sitä kuule.
Pysyy, mutta nuo onkin vaan jotkut halvat denverit.
Yleensä käytän myssyä tai pantaa jotta pysyvät.
Pysyy kun ne kiepsauttaa paikoilleen
AirPods Pro pysyy. Mukana tulee 3 eri kokoiset tulpat, joista voi valita itselleen sopivat.
Pyöreät kuulokkeet ei pysy, mutta sellaiset soikeat, pisaran malliset pysyy.
Mulla pysyy parhaiten nappikuulokkeet ilman millään lärpäkkeillä. Powerista joskus ostin hyvät langattomat kuulokkeet vähän päälle 30 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
AirPods Pro pysyy. Mukana tulee 3 eri kokoiset tulpat, joista voi valita itselleen sopivat.
Sama, koskaan ei ole ollut lähelläkään pudota pois korvasta.
Pysyy sellaiset, jotka saa tungettua kunnolla korviin. Sellaiset kovat lättänät ei pysy.
Useita tuli kokeiltua kunnes löysin joyactorin pikkukuulokkeet. Ne pysyy korvissa.
Alkoivat pysyä sen jälkeen, kun tajusin vaihtaa pienimmän koon tulpat niihin.
Mulla pysyy vain air plugs- merkkiset mutta ei nekään kovin hyvin.
Korvan mallin pitää sopia yhteen kuulokkeiden kanssa. Itselläni on pienet korvat.
Jotkin pysyy paremmin, jotkin huonommin. Kaikki kuulokkeet eivät ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkin pysyy paremmin, jotkin huonommin. Kaikki kuulokkeet eivät ole samanlaisia.
Eivätkä korvar. Kaikille ei löydy korvan mallin takia sellaisia, jotka pysyisivät. Eikä noita kalliimpia viitsi monia ostaa kokeiltavaksi, kun palauttaakaan niitä ei voi.
Minä elän jabra elite 75t -kuulokkeet korvassa. Tai ainakin toinen. Pysyvät vaikka liikkuisi eivätkä tunnu miltään. Pysyvät myös vaikka ei laittaisi erityisen tiiviisti tai syvälle korvaan. Nuo ovat jo vanha malli, mutta vastaavia uudempia on tullut. Minulla nuo olleet käytössä vissiin 3 v. ainakin ja edelleen toimivat. Ja ovat ihme kyllä tallellakin.
Pysyy kun valitsee sellaiset missä on sellainen pehmeä tulppa päässä, ei pelkkää kovaa kuuloketta. Nyt minulla on Huaweit ja niihin olen tosi tyytyväinen.
Mun korvissa ei pysy minkäänlaiset kuulokkeet, ei langalliset eikä langattomat. Jotenkin epämuodostuneet korvat ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pysyy kun valitsee sellaiset missä on sellainen pehmeä tulppa päässä, ei pelkkää kovaa kuuloketta. Nyt minulla on Huaweit ja niihin olen tosi tyytyväinen.
Joku tuossa väitti, että "kaikille ei löydy korvan mallin takia sellaisia, jotka pysyisivät". Mahdollista tuokin, mutta kyllä nuo silikonitulppaiset aika hyvin muotoutuvat erimallisiin ja -kokoisiin korviin. Mutta eivät nekään silti kaikki sovi yhtä hyvin. Minulla yhdet tulpat jatkuvasti pyrkivät irtoamaan korvasta vaikka jotkin näennäisesti samanlaiset pysyvät hyvin.
Ei pysy tai aiheuttaa kipua. Pitää valita perinteiset nappikuulokkeet tai kupukuulokkeet.