Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perskules, minustahan tulee ekonomi :O Jotenkin sisäistin asian vasta nyt. Ja mihinkä

Vierailija
20.01.2010 |

muuten kannattaisi opinnoissa erikoistua/syventyä että kiinnostavia töitä tai töitä ylipäätään löytyisi?

Enpä olisi vielä pari vuotta sitten uskonut että löytäisin itseni opiskelemasta tätä alaa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä, käsittääkseni.

Vierailija
2/4 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kommentteja tai kokemusta asiasta?

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritykset ulkoistavat tällä hetkellä laskentatoimensa tilitoimistoille. Alalta jää paljon ihmisiä eläkkeelle. Työvoimahallinon joltain sivulta tuossa syksyllä luin, millä aloilla tullaan näkemään työvoimapulaa niin tuo ala oli mainittu. Tilinpito ja taloussuunnittelu ovat pakolliset jokaisessa suomalaisessa yrityksessä. Itse en valinnut aikoinaan laskentatointa, valitettavasti vaan ihan muuta. Työtön KTM olen. Harkitsen kuitenkin laskentatoimen opintojen päivittämistä. Huonona puolena koen, että sen alan työajat ovat aika rassaavat. Tilinpäätökset on tehtävä prikulleen ajallaan ja muut viranomaisilmoitukset sun muut. Kolmen pienen lapsen äitinä en ole valmis tekemään pitkää iltaa säännöllisesti jopa joka kuukausi. Tsemppiä opintoihin!

Vierailija
4/4 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskenta ei kyllä todella sovi kaikille ihmistyypeille, että se töiden kiinnostavuus täytyy itse miettiä. Toki laskenta on hyvä pohja monenlaisiin tehtäviin. Itse olen huomannut että olisi kannattanut ehdottomasti lukea mm projektijohtamista sekä tietojenkäsittelyä. Pääaine oli siis laskentatoimi.

Ja tosiaan, laskentahommissa raskasta on kuukauden- ja tilikauden vaihteet, silloin ei voi lomia pitää eikä sairastaa ja päivät venyy. Itse pääsin vihdoin muihin hommiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi