Vitsi koko Pumpanen! 164 cm
Kommentit (29)
vaatekoon pitää olla 36. Kun se paino jakautuu pitkällä tasaisesti, niin se on riukumaisempi.
Minä olen 176 cm ja olen aika atleettinen. En todellakaan hontelo, tissit ovat d-kuppia ja olen aika äxän muotoinen. En kuitenkaan voisi osallistua missikisoihin, koska painan 6-7 kiloa liikaa... olen siis 66 kg. Mutta tämän painon kanssa on riukumaisuus kaukana.
Yleensä pitempien kroppakin on hontelo, riukumainen, ei-tiukka.
mutta oli kauniimpi kuin yksikään finalisteista. Mietin että miksi missin pitäisi olla pitkä? Mallilta sellaista ehkä voidaankin vaatia, mutta ei kaikista misseista malleja tule.
Oletko koskaan nähnyt alle 170-senttistä miss suomea? Entä alle 165-senttistä? En minäkään. Tie olisi noussut pystyyn aika varmasti jo alkumetreillä ilman huijausta. Kumma, että asiaa ei huomattu aiemmin, mutta ilmeisesti tällainen huijaus ja röyhkeys on sen verran ainutkertaista, ettei kukaan ole oikein uskaltanut epäilläkään mitään.
Entä miksi tuore miss suomi on sitten valehdellut pituuttaan useaan otteeseen, jos kerran missin ei pidä olla vähintään noin 170 cm? Luullakseni myös joku pituusraja tuohon kisaan on olemassa. Vaikka kyllähän toki 163 cm tai vaikka 158 cm pitkä olisi ihan yhtä hyvä kilpailija esim. miss universum-kisassa ja muotinäytöksissä kuin 175-senttinen! :DD
Ensi vuonna varmaan osallistujamäärä tuplaantuu, kun viivi on raivannut tien missikisoihin myös meille lyhyenlännille.
Mutta jos tämä on toisen elinikäinen haave niin antaa Viivin nauttia vuodestaan ja matkastaan Miss Universum/Maailma-kisoihin. ;)
Muistuttaa kaukaisesti mielestäni erästä latino saippuaoopperatähtöstä, nimeä en muista.
Minäkin olen huomannut Viivin muistuttavan Eva Longoriaa, joka esittää Gabriella Solisia Täydellisissä naisissa. Kun nuoruuden pyöreys poskista häviää, muistuttaa vielä enemmän.
Evakin on lyhyt, mutta silti maailmalla kaunottarena pidetty.
Susanne Turja taas muistutti nuorta Johanna Rauniota.
etäisesti jotain saippuatähteä ööö jostain sarjasta, mut kuiteski....ööö
Mulle tulee Viivin ulkonäöstä mieleen nää laulavat sisarukset, Mattilat? Nättejä ovat mutta ei mitään maailmanluokan kaunottaria. Söpöjä.
<a href="http://www.mtv3.fi/missit/uutiset.shtml?1037523" alt="http://www.mtv3.fi/missit/uutiset.shtml?1037523">http://www.mtv3.fi/missit/uutiset.shtml?1037523</a> Olen jotenkin harmistunut, miten onnekkaasti missi-Viivi onnistuikin kampanjoimaan itsensä voittoon. Katsokaa nyt noita kuvia, tulee mieleen, että tuossa on miss suomi perintöprinsessan kanssa ja joku toimittaja tai vastaava tavis vieressä (Viivi). Viivi osaa poseerata ja näyttä hyvältä jostain kuvakulmasta. Mutta oi voi, kun ei ole niin skarppina, näyttää hyvin tavalliselta ja tylsältä. Vaikka on biletällingeissä. Toisin kuin vaikka tuo vaalea perintöprinsessa, joka on todellakin todellinen näyttävä kaunotar. Siis kaikki tämä vielä niiden muiden kummallisuuksien ja pituusongelman lisäksi. Mutta tässä nähtiin mitä saadaan, kun suomalaiset valitsevat miss suomen missimittarikuvien perusteella.
maailmanluokan gasellien joukossa....
:D :D :D vähänkö repesin, heheheheeeee
(kun en nyt hänen pituuttaan oikein tiedä)
Tissit on minulla kokoa D ja vaikka kakskymppisenä painoin 60 kiloa, en ollut mikään riuku.
Missikisoissa en olisi pärjännyt kun on hampaat ristissä, mutta tämä vaan kommenttina siihen että pitkä ei voisi olla muodokas.
Toiseksi jos muut on isoissa kisoissa 180 cm hujakoissa niin kyllä Viivi näyttää siellä hobbitilta ei sille mitään voi.
http://www.mtv3.fi/missit/uutiset.shtml?1037523
Olen jotenkin harmistunut, miten onnekkaasti missi-Viivi onnistuikin kampanjoimaan itsensä voittoon.
Katsokaa nyt noita kuvia, tulee mieleen, että tuossa on miss suomi perintöprinsessan kanssa ja joku toimittaja tai vastaava tavis vieressä (Viivi). Viivi osaa poseerata ja näyttä hyvältä jostain kuvakulmasta. Mutta oi voi, kun ei ole niin skarppina, näyttää hyvin tavalliselta ja tylsältä. Vaikka on biletällingeissä. Toisin kuin vaikka tuo vaalea perintöprinsessa, joka on todellakin todellinen näyttävä kaunotar.
Siis kaikki tämä vielä niiden muiden kummallisuuksien ja pituusongelman lisäksi. Mutta tässä nähtiin mitä saadaan, kun suomalaiset valitsevat miss suomen missimittarikuvien perusteella.