Ehdottakaa nättiä nimeä pojalle!
Miten pojan nimen keksiminen voi olla niin vaikeaa? Jostain syystä mieleistä ei löydy millään. Meillä on ollut kaksi nimikirjaa, olen lukenut netistä lukuisat nimilistat ja olemme kokeilleet jopa nimigeneraattoria. Mikään ei kolahda. Onko vaan otettava joku ihan ok, mikä ei kuitenkaan erityisen mukavalta tunnu?
Kommentit (44)
Väino, Armas, Aarre, Sulo, Severi, Joonatan
Nää kuulostaa mun mielestä "nätiltä"
Kiitos jo ehdotetuista, ei vain oikein kolahtaneet. Nättejä nimiä mielestäni on esim. Samuel ja Eemil, näistäkään kumpikaan ei nyt aivan täyshyviä ja on myös lähipiirissä käytössä. Tykkään myös nimistä Alvar, Frans - mutta mies sanoo liian vaikeiksi.
Amosta (tai laittaisin Aamos) olisi ihana! Valitettavasti kaverilla käytössä :(( Noel ei iske.
Tuota Elieliä olen ehdotellut, mies sanoo että ihan nätti mutta onko liian "nännänää"-nimi, pehmeä..
Titus
Aarre
Anselmi
Daniel
Eevert
Elmer
Elmo
Isto
Keimo
Lyly
Nuutti
Robert
Valentin
Veikko
Viljami
Väinö
Sebastian
Linus/Liinus
Kaius
Joel
Manuel
Marius
Petrus
Paulus
Anton
Aaron
Aleksis
Alarik
Seemi
Fabian
Kaspian
Kasimir
Kristian
Julian
Kertoisitteko mikä se nimigeneraattori on.
Sinne voi syöttää kriteerejä ja se ehdottaa nimiä. Googlella luulisi löytyvän.
Esim. Sebastian Virtanen kuulostaa ihan kauheelta!
Sebastian
Linus/Liinus
Kaius
Joel
Manuel
Marius
Petrus
Paulus
Anton
Aaron
Aleksis
Alarik
Seemi
Fabian
Kaspian
Kasimir
Kristian
Julian
Saa Samuelin kun on Samuli ja Eemil on Eemeli.
Mites Santeri?
Kekisittekö vielä nättejä, enemmän suomalaisia nimiä? Pidän Aarni-nimestä, muttei mies tykkää siitä.
miksei voi olla Frans? Eihän se mikään vaikea ole, kutsutte Fransuksi. Ja toiseksi nimeksi Daniel. Tää kaikki riippuu tietysti myös teidän sukunimestä.
Tai sitten Miska.
Markus on myös oma suosikki
Muita hyviä: Mikael, Marius, Teo, Risto, Kristian, Tommi, Tomi, Timi
Kuisma
Kaarlo
Lauri
Sampo
Armas
Aarre
Aapo
Eino
Akusti
Markus
Tapio
Valo
Otava
Tuure
Eeliel, E(e)vert, Edvin, Emiel, Veerti, Vertti, Klaus, Kaius, Osvald, Oliver, Antton(i), Aksel(i), Miikkael, Matteus, Luukas, Luuka, Kristian, Daniel, Aarne, Aarno, Aaro, Aaron,
vaikea sanoa kun en tiedä mikä sinusta on nätti