Vitsi koko Pumpanen! 164 cm
Kommentit (29)
maailmanluokan gasellien joukossa....
ja ihan normaalin pituinen, mutta ei kyllä ole missiksi tarpeeksi pitkä, näin mun mielestä.
Nehän nauraa sen ulos koko kisoista kun saapuu paikalle, ehkä ne luulee että se on joku kisojen maskotti, mutta tuskin kukaan missiksi uskoo?
Säälittävä citykani maailmanluokan gasellien joukossa....
reps ja kops :D
Noita tallaa kaduilla vastaan jatkuvasti. En usko menestykseen maailmalla. Mutta luulen, että tämä on taas se sellainen missi, jonka suusta kuullaan möläytyksiä ihan urakalla, osallistuu vaikka ja mihin, siis sellainen raikulimissi! Ainakin lehdistöllä on kirjoiteltavaa...
erästä latino saippuaoopperatähtöstä, nimeä en muista. Viime vuonnahan kansa äänesti Heather Loclear-kopion voittoon joten jännää nähdä tuleeko tästä jokavuotinen ilmiö. Täytyy kuitenkin ihailla tämän tyttösen pokkaa kun on lähtenyt aivan tosissaan kisaan noinkin vähäisillä kauneuskuningattaren avuilla.
on varaa nauraa Pumpasta :) Aika paljon ex miss suomi tittelin voittaneita täällä, näemmä
Miten saatais se pelleily loppumaan. Säästetään maatalousnäyttelyille yskinoikeus esitellä nautoja.
erästä latino saippuaoopperatähtöstä, nimeä en muista. Viime vuonnahan kansa äänesti Heather Loclear-kopion voittoon joten jännää nähdä tuleeko tästä jokavuotinen ilmiö. Täytyy kuitenkin ihailla tämän tyttösen pokkaa kun on lähtenyt aivan tosissaan kisaan noinkin vähäisillä kauneuskuningattaren avuilla.
Niitä tyttöjä turha syyttää, karsinnat pitäisi ola tiukemmat, mutta ehkä toi oli hakijoiden parhaimmisto. Ei niitä oikeesti tosi kauniita ja upeita tyttöjä kiinnosta missikisat.
Mun mielestä tissikisat voitas hyvin siirtää just sinne maatalousnäyttelyn yhteyteen. Sopis vallan mainiosti. Ymmärrän, että joskus 50-luvulla on hienoa ollut olla missi, mutta että vielä 2010 joku on moisesta touhusta kiinnostunut...no en kyllä tiedä kovin monta alle 70-vuotiasta joka touhua seuraakaan.
Mun mielestä tissikisat voitas hyvin siirtää just sinne maatalousnäyttelyn yhteyteen. Sopis vallan mainiosti. Ymmärrän, että joskus 50-luvulla on hienoa ollut olla missi, mutta että vielä 2010 joku on moisesta touhusta kiinnostunut...no en kyllä tiedä kovin monta alle 70-vuotiasta joka touhua seuraakaan.
Joka viides Suomessa katsoi? Mutta ei kukaan sun tutuista.
niiden risteilyltä. On kyllä huomattavasti lyhyempi kuin perintöprinsessansa. Siis eroa näyttää olevan lähempänä 10 senttiä, eikä 3 - 5 senttiä, kuten pitäisi olla. Katsokaa vaikka!
on varaa nauraa Pumpasta :) Aika paljon ex miss suomi tittelin voittaneita täällä, näemmä
Leffakriitikotkaan harvemmin itse tekevät elokuvia.
eräs taannoinen Suomen neitokin oli olevinaan 170 cm ja todellisuudessa nipin napin 167 cm.
Näiden "varmojen" tietojen mukaan Viivi saattaisi myös olla pygmiheimon jäsen. Ellei peräti kuulua mennikäisiin.
Minusta tytössä on mittaa riittävästi. Hyvä vuoden 2010 missinmittainen nainen.
Olen myös alkanut pohtia, että jostain syystä Suomessa on paljon keskimittaisia hyvännäköisiä naisia, mutta pitkät naiset sitten kärsivät ulkonäöllisesti. Sulkevatko nämä tekijät toinen toisensa pois? Yleensä pitempien kroppakin on hontelo, riukumainen, ei-tiukka.
Nyt on lama, ei ole varaa kuin pikku-missiin. Viivi edusastaa hyvin pula-missinä koko kansaa!
5 cm pidemmät sääret tekevät kropasta "riukumaisen, ei-tiukan". Taitaa itte persjalkanen puhua.
Näiden "varmojen" tietojen mukaan Viivi saattaisi myös olla pygmiheimon jäsen. Ellei peräti kuulua mennikäisiin. Minusta tytössä on mittaa riittävästi. Hyvä vuoden 2010 missinmittainen nainen. Olen myös alkanut pohtia, että jostain syystä Suomessa on paljon keskimittaisia hyvännäköisiä naisia, mutta pitkät naiset sitten kärsivät ulkonäöllisesti. Sulkevatko nämä tekijät toinen toisensa pois? Yleensä pitempien kroppakin on hontelo, riukumainen, ei-tiukka.
liian pienet tissit, onneton peppu, naamakin kuin petolinnun perse ja ja ja...eikä kynnetkään ole hyvät. Siis mä en jaksa. Laittas ees rakennekynnet, siis voi da
mutta oli kauniimpi kuin yksikään finalisteista. Mietin että miksi missin pitäisi olla pitkä? Mallilta sellaista ehkä voidaankin vaatia, mutta ei kaikista misseista malleja tule.
mutta oikeasti voisko olla noin lyhyt... hitto mua 2 cm pitempi muka ja missi?