Seurustellu 2 viikkoa ja testasin miestä
ja ei ikävä kyllä läpässy testiä :((
Meillä on molemmilla profiilit yhellä saitilla.
Mulla on pidemmän aikaa ollu ihan hupimielessä siellä myös toinen ns vedätysprofiili eli sellanen hemaseva blondi ( kuvan otin tietty netistä )ja mä sitte miehelleni sillä profiililla laitoin suoran ehdotuksen, että miten ois seksi ja sieltä tuli, että " joo vois mua kiinnostaakin " ja laitoin sitte, että no hyvä ja eikai haittaa että olen naimisissa ja että onko se sinkku. Katotaan mitä vastaa.Jumalauta jos ei nyt ymmärrä vastata ns oikein niin mä lopetan koko suhteen johonkin tekosyyhyn vedoten.
Onks kaikki miehet noin helppoja ? Ei se taida mun kanssa tosissaan sitte ollakaan vaikka muuta väitti.
Kommentit (30)
Kahden viikon tapailua ei vielä voi kutsua seurusteluksi. Ja on aika naivia alkaa "testailemaan" toista tuossa vaiheessa.
Niin ja noista miehen puheista sen verran, että ei taida muutenkaan ihan mies rukka ihan järjissään olla. Mikäli sinä noihin hänen puheisiinsa ihan täysillä uskoit, niin etpä taida sinäkään kovin välkky olla...
itse ainakin ajattelen että vaikka oltaisiin seukattu vasta 3pv niin "muita vaihtoehtoja" ei oteta huomioon. Siinä vaiheessa pitäisi olla niin toisen lumoissa ja huumassa ettei muuta maailmaa huomaakaan. Jos "muita vaihtoehtoja" pitää ottaa huomioon niin ehkäpä kannattaisi jättää ne rakkaudentunnustukset lörpöttelemättä.
AP.lle sanoisin että sovi ne treffit ja anna sit miehen kuulla kunniansa.
...Mutta mitä ap luulit oikeasti "todistavasi" tällä testillä? 2 viikon tuntemisen jälkeen ei olla vielä niin vakiintunut pari etteikö muitakin vaihtoehtoja otetaisi huomioon.
a) kahden viikon yhteistä taivalta ei vielä VOI kutsua "seurusteluksi", kyllä se on vielä tapailua ja tutustumista, jolloin katsotaan, johtaako suhde johonkin. - Ei silloin vielä tarvitse olla sitoutunut toiseen.
b) Todella outoa ja hölmöä ladella sellaista soopaa kuin ap kertoo miehen ladelleen, ennen kuin on edes kunnolla tutustunut toiseen. Joko mies latelee amerikkalaisesta hömpästä ulkoa opettelemiaan tyhjiä siirappisanoja, joilla uskoo vedättävänsä naisia tai sitten hän on vähän pimeä eikä tosiaan tajua aikuistesta parisuhteesta ja vakaan, arjessakin realistisesti kestävän suhteen kehittymisestä mitään...(Puhumattakaan siitä, että onhan tuo siirappisuus nyt vaan niin kornia, että minä ainakin purskahtaisin nauruun tuollaisen selostuksen äärellä.)
c)Ap itse on toiminut ihan päin helvettiä. Vähän kaksinaismoralistista syyttää miestä "luottamuksen pettämisestä" tai "sitoutumattomuudesta", jos itse kieroilee valeprofiililla netissä ja kusettaa toista tarkoituksellisesti omista tarkoitusperistään
ja vielä
d) JOS te nyt sitten olette muka jo kahden viikon tuttavuuden perusteella sitoutuneet toisiinne, miksi ihmeessä MOLEMMILLA on netissä seuranhakuprofiili vielä aktiivisena? - Tämä jo todistaa, ettei KUMPIKAAN ole vielä edennyt minkäänlaiseen sitoutumisvaiheeseen.
Huh huh, mitä teinimeininkiä kaiken kaikkiaan.
kaksi viikkoa, vaan seurustelleet. Ovathan he voineet tuntea toisensa vaikka vuosikausia.
ja ei ikävä kyllä läpässy testiä :(( Meillä on molemmilla profiilit yhellä saitilla. Mulla on pidemmän aikaa ollu ihan hupimielessä siellä myös toinen ns vedätysprofiili eli sellanen hemaseva blondi ( kuvan otin tietty netistä )ja mä sitte miehelleni sillä profiililla laitoin suoran ehdotuksen, että miten ois seksi ja sieltä tuli, että " joo vois mua kiinnostaakin " ja laitoin sitte, että no hyvä ja eikai haittaa että olen naimisissa ja että onko se sinkku. Katotaan mitä vastaa.Jumalauta jos ei nyt ymmärrä vastata ns oikein niin mä lopetan koko suhteen johonkin tekosyyhyn vedoten. Onks kaikki miehet noin helppoja ? Ei se taida mun kanssa tosissaan sitte ollakaan vaikka muuta väitti.
Eipä ole tuo sinun "vedätysprofiilikaan" ihan kypsän ihmisen touhua.
Sitä saa mitä tilaa.
ap:n aloitukseen useammalla viestillä. ;-)
kirjoittaa ap, mistä tollasia naisia löytyy, halvat on todellakin sun huvit. Yksin sitten naureskelet ihmisten vastauksille?
ap:llä ja #miehellään" ikää olla maks. 20 vuotta (tosin epäilen, ettei edes sitäkään). Ihan on teinimeininkiä tollanen käytös kummallakin.
mies olisi läpäissyt hienon testisi ja kuulisi testauksestasi? Haluaisikohan tuo vielä olla ihmisen kanssa, joka kokee tarvetta moiseen testaukseen? Haluaisitko itse?
Kaikin puolin tuhoon tuomittu juttu.