Seurustellu 2 viikkoa ja testasin miestä
ja ei ikävä kyllä läpässy testiä :((
Meillä on molemmilla profiilit yhellä saitilla.
Mulla on pidemmän aikaa ollu ihan hupimielessä siellä myös toinen ns vedätysprofiili eli sellanen hemaseva blondi ( kuvan otin tietty netistä )ja mä sitte miehelleni sillä profiililla laitoin suoran ehdotuksen, että miten ois seksi ja sieltä tuli, että " joo vois mua kiinnostaakin " ja laitoin sitte, että no hyvä ja eikai haittaa että olen naimisissa ja että onko se sinkku. Katotaan mitä vastaa.Jumalauta jos ei nyt ymmärrä vastata ns oikein niin mä lopetan koko suhteen johonkin tekosyyhyn vedoten.
Onks kaikki miehet noin helppoja ? Ei se taida mun kanssa tosissaan sitte ollakaan vaikka muuta väitti.
Kommentit (30)
Ihan tosi törkee sika ja kutsu se sika sun luoksesi ja ole oikein hemaiseva. Sitten näytät koneelta ne viestit mitä olet valeprofiilillasi kirjoitellut hänelle. Katsot häntä hymyillen, voi olla vittumainenkin hymy ja sanot: et läpäissyt.
Toinen on, ettet enää vastaa hänen soittoihin tai viesteihin yhtään mitään. Saapi sitten pienillä aivoillaan miettiä missä mättää.
Ja mikä tärkeintä, se mies ei oo oikee sulle. Joten lopetat suhteen tähän. Pahoittelet mutta sanot että päästät miehen takas markkinoille minne se kuuluukin. Ja älä ota vastaväitteitä vastaan.
Seurustellut 2 VIIKKOA! Hui mikä pitkä ja vakaa suhde. Onko mieskin sitä mieltä, että olette seurustelleet kaksi viikkoa? Tuohan on vasta tunnustelua.
Seurustellut 2 VIIKKOA! Hui mikä pitkä ja vakaa suhde. Onko mieskin sitä mieltä, että olette seurustelleet kaksi viikkoa? Tuohan on vasta tunnustelua.
" luota muhun " , " haluan olla sun kanssa "
" mä jäin susta kiinni ", " kerroin susta lähestulkoon jo kaikille "
" kaikki sussa miellyttää mua " " mä todellakin olen tosissani sun kanssa "
Miksi sanoa toiselle tollasia jos ei tarkotakaan.
Ap
been there done that
Mutta täytyy sanoa, että inhoan englanninkielisiä sloganeita, mitä joidenkin täytyy viljellä ihan alituiseen.
Sä voit luulla seurustelevasi, miehelle se on vain tapailua. Näin se nykyään on, yksinoikeudesta pitää sopia erikseen. Ja nettimiehet on jääneet koukkuun sinne treffi-palstoille, ilmoitukset eivät poistu, aika yleistä näyttää olevan, että feikkiprofiililla saa testailla. Mutta eipä miehilläkään ole vain yhden ilmoituksen varassa..
ensimmäisen kerran käytin kyseistä slogania
ikävä jos I rubbed you the wrong way
eikä jätetä puolitiehen. Sovit sen kanssa treffit sillä sun kakkos profiililla, ja vasta jos se tulee paikalle annat pakit. Eihän tommoset netti lupailut mitään pettämistä vielä ole. Hyvän miehen hukkaan heität jos noin hepposilla perusteilla sen jätät.
Ja olishan se kiva nähdä sen ilme, kun on muka menossa treffeille jonkun blondin kanssa ja sitten siellä onkin vastassa sinä.
ensimmäisen kerran käytin kyseistä slogania
ikävä jos I rubbed you the wrong way
Ap
sen sijaan käytä miestä häikäilemättömästi hyväksi
seksiä silloin kun sinua huvittaa ja samalla etsit netistä laadukkaampaa seuraa
7
eikä jätetä puolitiehen. Sovit sen kanssa treffit sillä sun kakkos profiililla, ja vasta jos se tulee paikalle annat pakit. Eihän tommoset netti lupailut mitään pettämistä vielä ole. Hyvän miehen hukkaan heität jos noin hepposilla perusteilla sen jätät.
Ja olishan se kiva nähdä sen ilme, kun on muka menossa treffeille jonkun blondin kanssa ja sitten siellä onkin vastassa sinä.
suutuspäissään olin kun tän avauksen tunteenpurkauksessa tänne laitoin. Mies on mulle kertonut tän kahen viikon aikana tosi paljon itestään ja siis tosi henkkohtasiakin asioita, että sääli tosiaan jos ei olekaan sitten yhtään sitä millasen kuvan olen hänestä saanut. Jää nähtäväksi tosiaan, että mitä mies vastaa, ehdottaako treffejä itse tms.
Ap
Ap
niin sä oot joka tapauksessa jo rikkonut teidän välisen luottamuksen, että se siitä.
aika hyvältä perustaltapa tuommonen suhde alkas, kun sun tarvii testata. Ei niin etteikö miehessäkin ois vikaa mutta pikkasen pitäs ap:n kyllä katsoa peiliinkin. Mihin hittoon sä sitä vedätysprofiilia tarviit?
Mutta joka tapauksessa, musta mies kuulostaa ihan vinttipimeältä jo siinä vaiheessa jos tollasia lauseita parin viikon perusteella jakelee mistä ap kertoi. Kuulostaa pelkältä pelimieheltä ja ap:lta aika naiviia mennä tommosia puheita uskomaan kun ei vielä ees voida tuntea toisiaan.
Ethän jätä kesken? Haluun ehdottomasti kuulla kuinka käy kun käräytät sen rontin
... oli valinnan kohde sit kuka tahansa.
Samoin myös miehen lausahdukset. Eihän tuossa ajassa kunnolla tutustu, joten tuollaiset tunnustukset tuntuisi ahdistavilta. Vielä pahempi jos mies oikeasti tarkoittaisi niitä, koska siitä näkisi ettei mies tiedä parisuhteesta, tutustumisesta yms yhtään mitään.
Mutta mitä ap luulit oikeasti "todistavasi" tällä testillä? 2 viikon tuntemisen jälkeen ei olla vielä niin vakiintunut pari etteikö muitakin vaihtoehtoja otetaisi huomioon.
näin ne toimii...kokemusta on... muista ihmeessä kertoa miten käy...onks sinkku mielestään ja sellaista...turha alkaa perustamaan vakavampaa suhdetta jos ei ole sen vertaa jutussa sun kanssa et tollai vastailee...ihan tosi...jos oisi aidosti täysin sun lumoissa niin viis veisaisi tollasista...tosin aina äijät toimii just näin...suhde kun vähän kuluu niin heti ollaan vastailemassa ja etsimässä sitä kipinää elämään... voi voi voi!!!!