Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli onnessaan valkkaamassa vaunuja, ostettiin harrikka väreillä koristellut.

Vierailija
18.01.2010 |

Siis mustat muuten, mut sitten valkoset ja oranssit raidat menee sivussa. Mun ukko on muuteskin aika äijää, joten pitää pojallakin olla äijävaunut. Ihanaa kun tuommonen jörrikkä ukko on niin innoissaan. Tiedän, et tästä ette tykkää, mut mun mies on just sellanen suomen leijonilla tatskattu ja suomileijona korua käyttävä, mustiin pukeutuva könsikäs. Ja ihan kaljukin vielä. Mutta mun mielestä noi vaunut vaan niin sopii sille. Isä ja poika, niin saman laiset.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehesi on naistenhakkaaja kun kerran kävisi kimppuuni kun en voisi pidättää hymyäni nähdessäni teidän poppoon marketissa ostoksilla. No kyllä sun sietääkin olla ylpeä niinkin ihanasta tosimiehestä, joka lyö naisia!

Toivon sinulle ja tämän mielipuolen lapselle kaikkea hyvää elämässänne, toivottavasti ette päädy tilastoihin. :(

Mustiin pukeutuva lihaksikas könsikäs joka kantaa leijonakorua on muille uhka ja meitähän varotaan tai paukkuu nyrkki. Mun mies tykkää suojella perhettään ja sen myös tekee. Kukaan, kukaan ei pilkkaa meitä tai ahdistele meitä. Muuten mun mies käärii hihat ja sitten.. sitten, ette halua edes kuulla.

vaan kehtaisi liikkua julkisilla paikoilla tuolla tavalla pukeutuvan miehen kanssa. En myöskään sellaisen, joka käyttää joka paikassa rikkinäisiä verkkareita ja violettia vyölaukkua.

Kannattaisi valita isokokoinen voimakas mies joka suojelee naistaan ja lapsiaan. Vässyköistä ei siihen ole.

Elämmekö sitä tasa-arvon aikaa vai emmekö elä? Asepalveluksesta päätelle emme.

Vierailija
42/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset kuvittelevat ulkoisella habituksella saavansa mainetta ja pelkoa aikaiseksi ....

Minua ei pahemmin hätkähdytä suuntaan jos toiseen ihmisen ulkonäkö... ja että vielä pelkäisin.. voihan pulun vehkeet sentään....

Ja mies suojelemaan minua?? hah hah haa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kyl jos haluu kulkee turvassa ni kannattaa valita wallstreet mis kaikki kynaniskat vetelee menee. monil kaduil on oma kantahenkilo kelle maksetaa suojelust jos ei oo raamikasta miesta suojelamas sua ja lapsia. mut taa onki yhdysvallat eika taala kaikki parjaa.

Vierailija
44/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että ap antoi miehen osallistua.

Ihan samanlainen millainen mies, mutta eikö ole pääasia, että mies haluaa osallistua ja nainen antaa miehen osallistua.

Nyt ap:n mies kehtaa työntää vauvaa pitkin kylää/kaupunkia ja voi vielä "prätkäkavereille" kuittailla kuinka on harrikkavaunut pojalla. Musta tosi symppistä, vaikka oma miesmakuni ja mieheni on ihan eri tyyppinen mies.

Vierailija
45/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on miestä heikompi. Onko susta aivan sama lyökö mies miestä vai lasta?

Eli miehesi on naistenhakkaaja kun kerran kävisi kimppuuni kun en voisi pidättää hymyäni nähdessäni teidän poppoon marketissa ostoksilla. No kyllä sun sietääkin olla ylpeä niinkin ihanasta tosimiehestä, joka lyö naisia!

Toivon sinulle ja tämän mielipuolen lapselle kaikkea hyvää elämässänne, toivottavasti ette päädy tilastoihin. :(

Mustiin pukeutuva lihaksikas könsikäs joka kantaa leijonakorua on muille uhka ja meitähän varotaan tai paukkuu nyrkki. Mun mies tykkää suojella perhettään ja sen myös tekee. Kukaan, kukaan ei pilkkaa meitä tai ahdistele meitä. Muuten mun mies käärii hihat ja sitten.. sitten, ette halua edes kuulla.

vaan kehtaisi liikkua julkisilla paikoilla tuolla tavalla pukeutuvan miehen kanssa. En myöskään sellaisen, joka käyttää joka paikassa rikkinäisiä verkkareita ja violettia vyölaukkua.

Kannattaisi valita isokokoinen voimakas mies joka suojelee naistaan ja lapsiaan. Vässyköistä ei siihen ole.

Onko naisten hakkaaja jotenkin pahempi kuin miestenhakkaaja?

Vierailija
46/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsikin voi lyödä lujempaa kuin aikuinen, riippuu mihin lyö ja millä lyö. et taida tietää lyömisestä sen hevon helvettiä?

Vierailija
47/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kyl jos haluu kulkee turvassa ni kannattaa valita wallstreet mis kaikki kynaniskat vetelee menee. monil kaduil on oma kantahenkilo kelle maksetaa suojelust jos ei oo raamikasta miesta suojelamas sua ja lapsia. mut taa onki yhdysvallat eika taala kaikki parjaa.

Kävin minäkin nykissä kahdeksankytluvulla.

Sanotaan ettei nykis selviä hengissä kahta tuntia ilman suhteita. Nykin kadut on kylmiä ja houkuttavia. Sinne on moni turisti kadonnut.

Vierailija
48/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivistyneessä ja turvallisessa perheessä ja ympäristössä, johon lyöminen ei tosiaan kuulu. En viettänyt lapsuuttani pelossa eläen.

lapsikin voi lyödä lujempaa kuin aikuinen, riippuu mihin lyö ja millä lyö. et taida tietää lyömisestä sen hevon helvettiä?

Vierailija
49/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teemaperheet ovat mukavia. Olen nähnyt rock Billyes perheen vaunujen kanssa, olen nähnyt skiniperheen, countryperheen, tuulipukuperheen, räppiperheen ja monenmonta perhettä. Me olemme ihan tavallinen perhe. Emme pukeudu tietyntyyppisesti. Kuuntelemme erilaista musiikkia ja meillä on erilaisia ajatuksia elämästä, emme silti pukeudu tietyntyyppisesti.

Vierailija
50/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei meitä kukaan pilkkaa, uhkaa tai ahdistele. Miksi ostitte HD rattaat jos teillä ei ole edes prätkää? Oikea prätkätyyppi olisi tuunannut kromivaunut itse. Tyhmä maksaa noista lisenssituotteista, Ferrarin pyörätkin on Kiinasta ja samalla hinnalla saisi nimen sijaan 2x paremmilla osilla pyörän..

Vierailija
51/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Körmy mies lastenvaunujen kanssa saa naisilta hymyjä, mutta positiivisia. Vastakohta on niin iso. Tiedän, koska mieheni näyttää äijältä, vaikka onkin ihan perusmies.

Vierailija
52/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidakossako te asutte vai paskalähiössä? Meidän mies käy töissä ja silloin me lasten kanssa liikutaan ihan ilman "suojelua".

teidän kultalusikka ihmisten kutsumissa "paska lähiöissä" tehän ne olette suunnitelleet ja halvalla työvoimalla rakennuttaneet. Sinne ei teikäläisten kannata eksyä naureksimaan. Voi sattua pahasti ja kukaan ei puhalla pipiin sielä.

En ole lähiöissä piipahtaessanikaan nähnyt äideillä ja lapsilla henkivartijaa mukana, mutta täytyyhän se äijänkörmyn läsnäolo jollain selittää. Joku voisi muuten ihmetellä miksei raavas mies ole töissä. Lähiöt rakennettiin muuten ihan sillä samalla työvoimalla kuin kaikki muukin siihen aikaan. Halpatyövoima on tämän päivän ilmiö. Edelleenkään en pelkää liikkua ilman suojelua, en lähiössä enkä keskikaupungilla. Kuinka mielekästä lähiössä käyminen on, se onkin toinen juttu...

Vierailija
53/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kirjoittaja taitaa inhota naapuriaan/kaveriaan, joka on juuri hankkinut hienot uudet vaunut harrikkavärein maalatuin kuvioin ja jonka miehellä on tatuointi ja on ulkoasultaan kuvatun kaltainen. Täällä hän mesoaa koko kansan kuullen ja toivoo, että muut menisi ansaan ja alkaisi karttamaan tätä perhettä tai häiriköimään tai aiheuttaisi hankaluuksia.

Älkää nyt hyvät ihmiset lähtekö tämmöisen ihmisen puheita kommentoimaan! Tämä on provo, oli 'provo' tahi ei, koska se provosoi teitä vastaamaan juuri niin kuin metsään kajautetaan.

Eihän nyt kukaan kunnollinen ihminen uhoa keskustelupalstalla ja väkivallalla uhkaile tai muutenkaan nimittele tuntemattomia ihmisiä. Sairasta pilaa korkeintaan.

Vierailija
54/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidakossako te asutte vai paskalähiössä? Meidän mies käy töissä ja silloin me lasten kanssa liikutaan ihan ilman "suojelua".

teidän kultalusikka ihmisten kutsumissa "paska lähiöissä" tehän ne olette suunnitelleet ja halvalla työvoimalla rakennuttaneet. Sinne ei teikäläisten kannata eksyä naureksimaan. Voi sattua pahasti ja kukaan ei puhalla pipiin sielä.

Ihanaa kuulla olevansa kultalusikka suussa!

En ole lähiöissä piipahtaessanikaan nähnyt äideillä ja lapsilla henkivartijaa mukana, mutta täytyyhän se äijänkörmyn läsnäolo jollain selittää. Joku voisi muuten ihmetellä miksei raavas mies ole töissä. Lähiöt rakennettiin muuten ihan sillä samalla työvoimalla kuin kaikki muukin siihen aikaan. Halpatyövoima on tämän päivän ilmiö. Edelleenkään en pelkää liikkua ilman suojelua, en lähiössä enkä keskikaupungilla. Kuinka mielekästä lähiössä käyminen on, se onkin toinen juttu...

Ei sen puoleen, en suosittele teikäläisille ensimmäiseksi lomakohteeksi Ganstojen takia.

Vierailija
55/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos joku av-mamma nyt katellut vähän liikaa leffoja ja musavideoita =DD

Et ole ilmeisesti käynyt Nykissä tai Chicagossa

Ei sen puoleen, en suosittele teikäläisille ensimmäiseksi lomakohteeksi Ganstojen takia.

Vierailija
56/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taas musavideoissa ja elokuvissa ne on näytelty.

Kuinka näytelty on tuo perhe jota ap aloituksessaan hehkuttaa, voimme vain kuvitella?

Vierailija
57/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varokaa mua mä oon Gansta ja mun houmiis on ihan tos kulman takan hei.

Vierailija
58/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti olemassa.

Vierailija
59/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti olemassa.

tahtoisit sen olevan vain totta.

Vierailija
60/60 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti olemassa.

tahtoisit sen olevan vain totta.

aikuisten oikesti tiedän/tunnen tämmöien pariskunnan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme