Mies oli onnessaan valkkaamassa vaunuja, ostettiin harrikka väreillä koristellut.
Siis mustat muuten, mut sitten valkoset ja oranssit raidat menee sivussa. Mun ukko on muuteskin aika äijää, joten pitää pojallakin olla äijävaunut. Ihanaa kun tuommonen jörrikkä ukko on niin innoissaan. Tiedän, et tästä ette tykkää, mut mun mies on just sellanen suomen leijonilla tatskattu ja suomileijona korua käyttävä, mustiin pukeutuva könsikäs. Ja ihan kaljukin vielä. Mutta mun mielestä noi vaunut vaan niin sopii sille. Isä ja poika, niin saman laiset.
Kommentit (60)
Enpä ny sanois. Itse oon käynyt lukion, sitten vasta amiksen. Ukko on pesunkerstävä amis, mutta osaa esim. tosi upeesti maalata,rempata jne. Asutaan just ukon remppaamassa talossa.
ihme määritelmiä "juntille" joillakin.ap
:D
Mustiin pukeutuva lihaksikas könsikäs joka kantaa leijonakorua on muille uhka ja meitähän varotaan tai paukkuu nyrkki. Mun mies tykkää suojella perhettään ja sen myös tekee. Kukaan, kukaan ei pilkkaa meitä tai ahdistele meitä. Muuten mun mies käärii hihat ja sitten.. sitten, ette halua edes kuulla.
Saattaa tulla kalliiksi moinen käyttäytyminen, voi ihan pennoset jopa loppua miehen rahapussukasta. No, kokeilee kerran, sittenpähän näkee. Säliiksi vain käy teidän lapsia, kun joutuu esimerkkiä ottamaan moisesta ääliökäyttäytymisestä (tai jatkuvasta uhittelusta). Sitten vielä ihmetellään suureen ääneen, mistä nuorison tämän päivän häiriökäyttäytyminen johtuu.
Kun pikku pilkantekoon vastataan heti vetämällä turpiin, voi pahoinpidellyn kaverit tulla hyvällä tuurilla isommallakin joukolla kostamaan tai vaikka vain täräyttämään kuulan kalloon. Sehän olisi vähän kärjistettynä suhteessa samankaltainen vastaus pilkanteosta aiheutuneelle väkivallalle. Hulluja tässä maailmassa riittää, nimittäin, toivottavasti lapsistanne ei tule sellaisia.
varmaan toivoisit, mutta tää on vaan elämää. vaikea hyväksyä muita? ap
Myönnä että provoilet ap!
ajattelin vaan, ettei tää voi olla oikeasti totta, että joku uhoaa täällä tämmösillä jutuilla. Tsemppiä ap, tsemppiä...
Pitääkö sitten vittuilla rauhalliselle perheelle joka tahtoo pukeutua leijonahuppariin ja olla kotoisan juntteja? Miksi pitää nauraa ja pilkata? Ihan oma päätös.
Saattaa tulla kalliiksi moinen käyttäytyminen, voi ihan pennoset jopa loppua miehen rahapussukasta. No, kokeilee kerran, sittenpähän näkee. Säliiksi vain käy teidän lapsia, kun joutuu esimerkkiä ottamaan moisesta ääliökäyttäytymisestä (tai jatkuvasta uhittelusta). Sitten vielä ihmetellään suureen ääneen, mistä nuorison tämän päivän häiriökäyttäytyminen johtuu.
Kun pikku pilkantekoon vastataan heti vetämällä turpiin, voi pahoinpidellyn kaverit tulla hyvällä tuurilla isommallakin joukolla kostamaan tai vaikka vain täräyttämään kuulan kalloon. Sehän olisi vähän kärjistettynä suhteessa samankaltainen vastaus pilkanteosta aiheutuneelle väkivallalle. Hulluja tässä maailmassa riittää, nimittäin, toivottavasti lapsistanne ei tule sellaisia.
Ei tarvi kenenkään suojella perhettään väkivaltaa käyttämällä, kun tarkoitus olis että yhteiskunta ja sen säännöt suojelee.
Eri asia on se, että hyvinvointiyhteiskuntaa on purettu jo sen verran edelleenkehittämisen sijasta, että osalla on ollut hankala lapsuus ja siksi väkivaltaista käytöstä muita kohtaan.
Näin ei tarvitsis kyllä olla. Rauhaa hei, ei sotaa jooko?
kun kerran kävisi kimppuuni kun en voisi pidättää hymyäni nähdessäni teidän poppoon marketissa ostoksilla. No kyllä sun sietääkin olla ylpeä niinkin ihanasta tosimiehestä, joka lyö naisia!
Toivon sinulle ja tämän mielipuolen lapselle kaikkea hyvää elämässänne, toivottavasti ette päädy tilastoihin. :(
Mustiin pukeutuva lihaksikas könsikäs joka kantaa leijonakorua on muille uhka ja meitähän varotaan tai paukkuu nyrkki. Mun mies tykkää suojella perhettään ja sen myös tekee. Kukaan, kukaan ei pilkkaa meitä tai ahdistele meitä. Muuten mun mies käärii hihat ja sitten.. sitten, ette halua edes kuulla.
vaan kehtaisi liikkua julkisilla paikoilla tuolla tavalla pukeutuvan miehen kanssa. En myöskään sellaisen, joka käyttää joka paikassa rikkinäisiä verkkareita ja violettia vyölaukkua.
Kannattaisi valita isokokoinen voimakas mies joka suojelee naistaan ja lapsiaan. Vässyköistä ei siihen ole.
ei tosipaikassa ole kuin paperia :) Läskiä ja uhoa löytyy. Nähty on.
Kierrän kaukaa tuollaiset köriläät miten miestäsi kuvaat, saavat aikaan inhoreaktion.
Vakka kantensa valitsee ja varmasti sovitte toisillenne.
Muutama vuosi ja teillä on kotona pieni väkivaltainen pullistelijapoika josta päiväkotikaverit ei tykkää.
Varmasti löydätte kuitenkin omanlaistanne seuraa jossa tulette viihtymään.
Nämä perheenpuolustajat voi vetää rouvaakin lättyyn jos ei tottele.
Tiedän yhden kuvaamasi kaltaisen jörrikän joka on väkivaltaan taipuvainen. Heidän kotonaan on muutaman kerran mennyt ovet kummallisesti rikki. Seinässäkin on reikä.
Heittää höyhenellä??
Vaikka 'ulkokuori' onkin lihaksikas ja tatuoitu yms. Ei sellanen juro ja kova äijä kattele lastenvaunuja innoissaan =)
Aivan kuin koulukiusaamisessakin kiusataan jotain. Mutta sitä eivät hyväksy kun toinen ei tahdo vastaanottaa nöyränä pilkkaa ja naurua.
Minusta te tässä olette sairaita eikä se joka nyrkkiin tarttuu.
Aivan kuin koulukiusaamisessakin kiusataan jotain. Mutta sitä eivät hyväksy kun toinen ei tahdo vastaanottaa nöyränä pilkkaa ja naurua.
Minusta te tässä olette sairaita eikä se joka nyrkkiin tarttuu.
Meillecin naureskellellaan. Kenelle aikuinen voi valittaa jos vastaantulija pilkkaa katsellaan tai nauresjekee. Poliisilleko? Nekin nauraa
Tuli mieleen, että ne naureskelijat on jääny ala-asteen tasolle. Miettikääpä minkälaista esimerkkiä te annatte lapsillenne ku naureskelette ihmisten pukeutumiselle. Mä en oo juuri koskaan arvostellu ihmisiä sen pukeutumisen tai ulkonäön perusteella mut täytyy sanoa että yleensä ne mustiin ja suomileijona koruihin pukeutuvat harrikkatyypit on ihan hemmetin hyviä tyyppejä.
vaan kehtaisi liikkua julkisilla paikoilla tuolla tavalla pukeutuvan miehen kanssa. En myöskään sellaisen, joka käyttää joka paikassa rikkinäisiä verkkareita ja violettia vyölaukkua.
Kannattaisi valita isokokoinen voimakas mies joka suojelee naistaan ja lapsiaan. Vässyköistä ei siihen ole.
Viidakossako te asutte vai paskalähiössä? Meidän mies käy töissä ja silloin me lasten kanssa liikutaan ihan ilman "suojelua".
Viidakossako te asutte vai paskalähiössä? Meidän mies käy töissä ja silloin me lasten kanssa liikutaan ihan ilman "suojelua".
teidän kultalusikka ihmisten kutsumissa "paska lähiöissä" tehän ne olette suunnitelleet ja halvalla työvoimalla rakennuttaneet.
Sinne ei teikäläisten kannata eksyä naureksimaan. Voi sattua pahasti ja kukaan ei puhalla pipiin sielä.
Tuskin sitä homoutta ihan vielä tuossa vaunu-iässä huomaa? ;)
Mutta ap, kiva juttu, ett olette löytäneet vaunut, mistä miehes tykkää. Kai sääkin tykkäät? Vai kuka niitä teillä meinaa pääasiassa työnnellä??
mitkä vaunut sitten ostitte? :)
Ihanaa, että mieskin on noin innoissaan ja mukana, niin meilläkin oli :)
En jaksanut lukea kuin muutaman ensimmäisen vastauksen, tuntuivat kaikki olevan ärsyttävää valitusta ja kateutta täynnä...
Joo saatatte olla vaarallisia ja hyviä pahoinpitelemään muita koko perhe. Silti repeisin jos tuollaiset juntit kävelis vastaan. Olisi selkäsaunan arvoinen nauru. Kyllä kannattaisi. Liekkikuvioisissa vaunuissa rekisterikilpi Nico Petteri. Äiti tyylikkään valkaistussa kampauksessa tiukasti ponihännällä ja mies tuo kömpelö kaljamaha nahkatakissaan/pilottitakissaan :D muohahhahahhahaha ajattelisitte lastanne. Mitä selitätte lapsellenne kun hän on aikuinen? Otatte kait valokuvia?