Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurasin kaupassa lapsiperhearkea ja olen onnelinen että synnyin inceliksi

Vierailija
16.11.2024 |

Hermo ei kestäisi sitä tenavien huutoa, rääkymistä ja itkupotkuraivareita.

M 32

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En ole oikeastaan koskaan nuorenakaan ollut mikään lapsi-ihminen mutta ajatus oli että kai lapsi tai 2 on hankittava kun avopuoliso oli kovinkin lapsirakas. "Kohtalo" päätti toisin ja erotti meidät, enkä sittemmin ole koskaan halunnut lapdia, siihen on hyvin monta eri syytä. Olen yhä enemmän ja enemmän vakuuttunut että oli hyvä etten hankkinut lapsia.

Arvostan teitä jotka lempeästi kestätte räjähyättä sen kirkumisen ja tyhjänpäiväiset raivonpuuskat ja erityisedti kun nykuään ei saa edes näkyvästi kieltää lasta tai lopettaa millään kurinpidollisilla toimilla vaan lasten pitää antaa näytyää tunteensa ihan missä vaan. Huoh....

Vierailija
2/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sinä sitten ole incel, jos olet tyytyväinen tilanteeseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy äidiltäsi ja isältäsi ovatko he onnellisia sinusta. Sinäkin olet ollut tenava ja rääkynyt, huutanut ja saanut itkupotkuraivareita.

Vierailija
4/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ovat tehneet tuota hyvin vähän. Enimmäkseen ovat olleet mukavaa seuraa.

Vierailija
5/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, oman rakkaan lapsen rääkymiset kestää ihan toisella tavalla kuin vieraiden. Lasten hankkimisessa on aika paljon muustakin kyse ja kaikkeen (yleensä) kasvaa.

Vierailija
6/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oisin halunnut lapsia mutta en saanut. Olisin ollut valmis kestämään vaikka mitkä raivokohtaukset yms. mutta ilman jäin.

Vierailija
7/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sitä että siinä tapahtuu asioita joiste ei etukäteen kuvittelisi selviävänsä.

Vierailija
8/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tosin muita tärkeämpiä syitä oli myös mm: en kestäisi raskautta ja ehkä sen mukana tuomia kipuja, pahaa oloa ym. Olen hyvin kivun arka enkä olisi ikinä kestänyt synnytystä. En jaksa yövalvomista, tasainen päibärytmi ja hyvä uni on tärkeämpää. En jaksaisi kuunnella sitä parkumista. En vaan pidä lasten asioista ylipäätään, en osaa leikkiä heidän kanssa, eikä minua kiinnosta tippaakaan viettää aikaani jossain lasten harrastuksissa, leikkipuistoissa, satujumppakerhossa. En kestäisi sitä että lapsi olisi jotenkin vakavasti sairas tai vammainen. En jaksaisi sitä huolta mitä ne aiheuttaa aina parikymppiseksi saakka. 

Vierailija
9/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hetkiä jolloin ne lapset ei ole ns. parhaimmillaan,kaupassa usein näitä hetkiä näkyy. Ei lapsiperhearki ole 247 rääkymistä, vaan on siinä paljon kaikkea ihanaakin. Rankkaa on toki ajoittain, mutta vain hetken lapset ovat pikkuisia. Kouluikäiset osaa olla jo rauhallisempia, vaikka olisikin väsy, nälkä, tms.. 

Vierailija
10/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tungit kauppaan silloin, kun siellä oli lastenpäivä?

Vierailija
11/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy äidiltäsi ja isältäsi ovatko he onnellisia sinusta. Sinäkin olet ollut tenava ja rääkynyt, huutanut ja saanut itkupotkuraivareita.

En lapsena rääkynyt ollenkaan tai riehunut

Vierailija
12/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään.

Vierailija
13/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmaksi kasvetaan ihan samalla tavalla kuin ammattiin opiskellaan. Ei kukaan ole ekana koulupäivänä valmis kokki. 

Vierailija
14/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tosin muita tärkeämpiä syitä oli myös mm: en kestäisi raskautta ja ehkä sen mukana tuomia kipuja, pahaa oloa ym. Olen hyvin kivun arka enkä olisi ikinä kestänyt synnytystä. En jaksa yövalvomista, tasainen päibärytmi ja hyvä uni on tärkeämpää. En jaksaisi kuunnella sitä parkumista. En vaan pidä lasten asioista ylipäätään, en osaa leikkiä heidän kanssa, eikä minua kiinnosta tippaakaan viettää aikaani jossain lasten harrastuksissa, leikkipuistoissa, satujumppakerhossa. En kestäisi sitä että lapsi olisi jotenkin vakavasti sairas tai vammainen. En jaksaisi sitä huolta mitä ne aiheuttaa aina parikymppiseksi saakka. 

Ei se huolehtiminen lopu parikymppisenäkään, olet äiti ikuisesti, vähän eri tavalla, mutta ajatukset on usein lapsissa ja heidän pärjäämisessä/ elämässä. 

Vierailija
15/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleen on helpompaa valehdella kuin meille muille. Voit tietysti vahvistaa ennakkokäsityksiäsi ja uskotella että olet oikeassa.

meitä ennen on noin 12000 ihmissukupolvea ja olet ketjun loppu. Onneksi olet vielä nuori ja voit saada lapsis jotka aikanaan ottavat suvun varallisuuden hoitoonsa.

ole avoin mahdollisuukdille.

Vierailija
16/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti rääkynyt etkä riehunut. Et pissannut etkä kakannut housuusi. Sinähän synnyit inceliksi. Mutta toisaalta kun olet vapaaehtoisessa selibaatissa, et ole incel.

Vierailija
17/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat rakkaat lapseni ovat jo aikuisia. Mutta jos nyt olisin siinä ikävaiheessa, jolloin lasten hankkimista pitäisi pohtia, en hankkisi, koska maailma on nykyisin niin sekopäinen paikka. 

Vierailija
18/18 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähäinen on sun sietokyky jos satunnainen lapsen kaupassa rääkyminen on liikaa kestokyvylle. Olen tosi onnellinen siitä, että kestän stressiä enemmän, siitä on paljon hyötyä mm työelämässä ja elämässä ylipäätään. Omat lapset tällä hetkellä 11v, 15v, 18v ja 20v. Nautin heidän seurastaan aivan valtavasti ja olen onnellinen että saan tätä kokea. Mikään muu kokemus ei vastaisi omien lasten kanssa tehtäviä asioita ja heidän seuraansa.