Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marjo Sjäroos ja Viivin pupuhampaat!

Vierailija
18.01.2010 |

Voihan ikenet! Mulle tuli oikeasti hirveän pahamieli "mallimamma" Sjöroosin arvioinnista! Eikö nyt olisi voinut asian jotenkin kauniimminkin ilmaista. Tämä nainen on hankkinut elantonsa naisia kauppaamalla (siis mallintöihin) ja hän sitten arvostelee kuin jotain hevosia markkinoilla.

Miss Universumiin on lähetetty sopivan mittaisia ja ei-pupuhampaisia tyttöjä nyt vaikka kuinka kauan. Ei ole suomalainen naiskauneus purrut. Joten kai se on ihan se ja sama kuka sinne laitetaan, kun ei kuitenkaan voitosta tai edes mitalisijoista kamppailla.

Toivoisin näiltä mallimaailman ammattilaisilta enemmän itsekritiikkiä lausuntojensa suhteen.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi törkeä kommentti minusta ja laski kyllä tuon rouvan pointsit pohjalukemiin.

Vierailija
2/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missillä nyt on pupunhampaat.

Itse olisin ehkä arvioinut hevosenhampaiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://static.iltalehti.fi/kuvagalleria/img/yleinen/13429.jpg

sitä ei käy kiistäminen ja pituutt a on missiksi vähän

yleensä missit ovat yli 173 cm

Vierailija
4/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut että hän ei enää ole mukana Miss Suomi -kilpailun kuvioissa? Miksi hännyt siis kommentoi voittajaa?

Vierailija
5/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kai se "mallimamma" kuvittelee itse olevansa jotenkin erityisen tyylikäs tai kaunis tai jotain, mutta minusta se on harvinaisen tylsän näköinen ämmä. Ja älynlahjoista kielii sekä tuo sen bisnes että nuo lausunnot...

Toivottavasti kaikki malliksi hinkuvat alkavat boikotoida tuota "mallimammaa".

Vierailija
6/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut näistä hautakivistä koko ikäni. Nyt vielä tällainen näkyvä ja kai ihan arvostettu "ammattilainen" menee möläyttämään asian julkisesti. Joo, tällaisia olivat tytöt esim. koulussa viidennellä luokalla, kun haukkuivat mua nököhampaaksi. Jotain kritiikkiä olisi hyvä olla.

Ja eiks vaan tää leidi myynyt kisat jollekin toiselle. Mitä se vielä vouhkaa?

Viiville onnea! Mua on kanssa haukuttu ylpeäksi. Johtuu kai siitä, että pupuhampaista on kiusattu joten täytyy vähän koventaa ulkokuorta.

Vierailija
7/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen noviisi näissä malli/ missi kuvioissa. mutta luulisi MS:n tietävän mistä puhuu. Hän on sitä työkseen tehnyt. Nythän Viivillä on mahdollisuus näyttää, menestyä maailmalla! Pupuhampaista on varmaan haittaa ollut, jos ei kisoissa menestystä tule;)

Vierailija
8/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristitty ihminen arvostelee sitä minkä Jumala on luonut.

Vierailija
9/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superkaunis nainen on. Pituudesta kyllä ymmärrän, eikös tuo ollut vain 160cm loppujen lopuksi.

Vierailija
10/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin eihän me kaikki olla misseiksi pyrkimässä.

Oli kyllä aika yllättävä kommentti mallimammalta.

Onko se luonut kuuluisiakin malleja? Luulin, että se Laila Snelman on ainoa oikea mallimamma kunnon ulkomaisten yhteyksien kanssa.

Vierailija
11/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://static.iltalehti.fi/kuvagalleria/img/yleinen/13429.jpg" alt="http://static.iltalehti.fi/kuvagalleria/img/yleinen/13429.jpg">http://static.iltalehti.fi/kuvagalleria/img/yleinen/13429.jpg</a&gt; sitä ei käy kiistäminen ja pituutt a on missiksi vähän yleensä missit ovat yli 173 cm

minä tykkään

Vierailija
12/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superkaunis nainen on. Pituudesta kyllä ymmärrän, eikös tuo ollut vain 160cm loppujen lopuksi.

Vierailija
13/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä ilkeä ja leuhkii miesystävänsä rahoilla. On tainnut tosiaan herättää kateutta kilpakavereiden keskuudessa. Vai mitä tästä pitää ajatella.

Vierailija
14/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli luultavasti joku ärsyttävä akka

Vierailija
15/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro paljon jos on Marttiinan kaveri? Seurahan tekee kaltaisekseen. Missikisathan ovat kauneuskisat ja perinteisesti toivotaan valitun missin menestyvän kansainvälisissä kisoissa. Siksi pitäisi olla tietyn pituinen jne. Lyhyemmille on muita kisoja.

Vierailija
16/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta.

Vierailija
17/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ilmoittanut 166 tms pituudekseen ja kun tuomarit mittasivat, oli jäljellä enää 160cm. Kuulin tämän kommentin ja olen nähnyt kuvia tytöstä, en muuten seuraa.

Vierailija
18/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No aika tappi."

Kai se on aika sama minkä mittainen sinne valitaaln. Eivät pärjää kuitenkaan.

Vierailija
19/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iOnko teistä ilmaisu pupuhampaat loukkaava]Ei minusta.

[/quote]

Jos ei,niin et kyllä voi arvata kuinka kurjalta tuntuu, kun sua hampaiden vuoksi kiusataan. Nökö-tai pupuhammas, ihan sama. On tosi inhottavasti sanottu! Juu ja yleensä nää nimittelijät oli itse sellaisia joilla oli tosi pienet hampaat.

Sjöroos on missikiusaaja.

Vierailija
20/60 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin alistaa itsensä ulkonäön arvostelulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä