Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako näitä sossupummeja mitenkään kitkettyä?

Vierailija
18.01.2010 |

Muka-yh tapauksia, joidenka mies asuu omassa osoitteessa jotta saavat parhaat mahdolliset tuet ja kaikki muut juonittelevat ja yhteiskunnan varoja kuluttavat luuserit?

Jos kaikki suomen varoja hyväksikäyttävät saataisiin kitkettyä pois, niin valtiolta jäisi vuositasolla reippaasti rahaa paljon tärkeämpään.

Pystyykö näitä "huijaustapauksia" mitenkään ilmiantamaan?

Ja ne jotka nyt kommentoivat, että mitä tämä asia minulle kuuluu tai minua liikuttaa, niin siinäpä ihmettelette. Sylettää, ei liikuta mutta kyllä kuuluu.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinvoivassa suhteessa jo 10 vuotta, mutta ei ole asunut päivääkään yhdessä vaikka yhteisiä lapsia on jo 2 ja 3. tulossa?

Miksi pitäis pilata se terve ja hyvinvoiva suhde muuttamalla yhteen?

Vierailija
22/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta olisi varmaan hienoa, että köyhän lapsi näkisi nälkää ja joutuisi kerjäämään.

Minun lapseni pääse silti lääkärille, vaikka köyhän lapsi saa ruokaa itselleen ja ne kengät.

Toisilla on vain se asenne, että köyhää pitäisi vielä enemmän kurittaa, että se olisi nöyrempi ja itse saisi kokea ylemmyydentunnetta.

saaminen sinua noin ahdistaa. Sillähän äiti ehkä saa lapselleen talvikengät.

Toivon sinulle siunausta ja avarasydämisyyttä. Musta kateus ei syö kuin sinua itseäsi.

Parempaa jatkoa toivon sinulle yksi ydinperheessä asuva äiti, joka ei kahdehdi köyhää ihmistä.

mutta etkö usko, että sinunkin veroeuroistasi ne "ylimääräiset" tuet maksetaan ja vaikka sinun lapsesi/sukulaisesi tai sinä itse et pääsekään käymään lääkärissä, kun ei ole yhteisiä rahoja pitää niitä töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti miehesi nyt OIKEASTI asuu muualla? Eikä vain paperilla?

hyvinvoivassa suhteessa jo 10 vuotta, mutta ei ole asunut päivääkään yhdessä vaikka yhteisiä lapsia on jo 2 ja 3. tulossa?

Miksi pitäis pilata se terve ja hyvinvoiva suhde muuttamalla yhteen?

Vierailija
24/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuria ole. terv.yh

Vierailija
25/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että asuvat yhdessä mutta siirtää miehen kirjoille muualle tukien takia niin varmaan kuitenkin tosi tiukkaa on. tuskin kukaan hyvätuloinen näkisi vaivaa ja postikin menis muualle kuin kotiin

Vierailija
26/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku olisi kateellinen jollekin rikolliselle? Se, että ei hyväksy jonkun rikoksia, ei todellakaan tarkoita sitä, että olisi tälle kateellinen.

Ei todellakaan ole kateudesta kyse, sen voit unohtaa alkuunsa.

Toivon sinulle siunausta ja avarasydämisyyttä. Musta kateus ei syö kuin sinua itseäsi.

Parempaa jatkoa toivon sinulle yksi ydinperheessä asuva äiti, joka ei kahdehdi köyhää ihmistä.

Vierailija
27/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus? Miksi ihmeessä kateuskorttia heilutellaan? Miksi joku olisi kateellinen jollekin rikolliselle? Se, että ei hyväksy jonkun rikoksia, ei todellakaan tarkoita sitä, että olisi tälle kateellinen.

Ei todellakaan ole kateudesta kyse, sen voit unohtaa alkuunsa.

Vierailija
28/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla ja hän asuu siinä, on asunut koko 10 vuotisen seurustelumme ajan. Minä olen oleillut hänen kämpällään ensi lapsettomana aina viikonloput ja nyt kun on yhteisiä lapsia, niin ehkä 4 yötä viikossa. Muulloin asumme vuokrakaksioissamme lasten kanssa. t. 22

Vierailija
29/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n mainitsemaa huijausta harrastavat, niin onhan se ihan perseestä. Mutta mitäs teet? Kuka voi tuollaisesta jäädä kiinni - käytännössä ei kukaan! Kysyttäessä asiaa pariskunnan kummankin osapuolen on niin helvetin helppo sanoa, että just nyt me ei siis olla yhdessä vaan ollaan erossa ja asutaan eri osoitteissa, vaikka pariskunta olisi sekuntia aikaisemmin nähty kävelevän kadulla yhdessä. Tässä jos missä asiassa on todella helppo valehdella, ja ilman muuta röyhkeimmät ja löyhämoraalisimmat niin tekevät. Yhteiskunnan tukien väärinkäyttäjiä on aina ja kaikkialla. ja ihan varmasti kaikissa yhteiskuntaluokissa.

Mutta sitten se toinen pointti; onko tällaisen huijaripariskunnan nettosäästö kuitenkaan kovin kummoinen, koska kahdessa osoitteessa asumisesta seuraa vääjäämättä myös kahden eri osoitteen asumiskulut? Tuskinpa kukaan antaa edes sukulaisen loisia nurkissaan muutamaa hetkeä kauempaa, semminkin jos on selvää, että tämä sukulainen ansaitsee edes välttävästi. Mahtaako näitä tukikikkailusta todellisuudessa hyötyviä kuitenkaan olla paljoa??

Vierailija
30/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto yh on työssäkäyvä nainen. Se rahallinen etu ja muut mielikuvituksen tuottamat bonukset, jotka hänen tililleen kopsahtaisivat, jos kumppaninsa asuisi muualla eivät kata ainakaan pk-seudulla pinenkään toisen asunnon kuluja. Porsaanreikiä hyväksikäyttäviä ihmisiä taas ei mitkään lait voi suhteellisen vapaassa yhteiskunnassa karsia kokonaan pois. Piste.

Vierailija
31/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla ja hän asuu siinä, on asunut koko 10 vuotisen seurustelumme ajan. Minä olen oleillut hänen kämpällään ensi lapsettomana aina viikonloput ja nyt kun on yhteisiä lapsia, niin ehkä 4 yötä viikossa. Muulloin asumme vuokrakaksioissamme lasten kanssa. t. 22

Te ette siis ole siirtäneet miehiä kirjoille äitinsä luokse, jotta SINÄ saisit paremmat tuet ja työttömyyskorvaukset. Eiköhän tuossa ole kyse aidosta tilanteesta, ei kusetuksesta.

Kyllä kusettaja ymmärtää milloin hänestä puhutaan, sinä tuskin olet kusettaja tässä tilanteessa.

Vierailija
32/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse maksaa 400€ lasten päivähoidosta, saan itselleni minulle kuuluvan työttömyyskorvauksen 500€ ja lapseni saavat heille kuuluvan yh-lapsilisänkorotuksen 90€.

Vierailija
33/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes 2 yhteisen lapsen myötä avoliitoksi, koska en saisi työttömäksi joutuessani miehen tulojen takia minulle KUULUVAA työttömyyskorvausta. t. 22

Vierailija
34/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto yh on työssäkäyvä nainen. Se rahallinen etu ja muut mielikuvituksen tuottamat bonukset, jotka hänen tililleen kopsahtaisivat, jos kumppaninsa asuisi muualla eivät kata ainakaan pk-seudulla pinenkään toisen asunnon kuluja.

Vierailija
35/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne pelkät yh:n edut, mutta entä siinä tilanteessa ne asumistuet sekä TYÖTTÖMYYSKORVAUS jos nainen istuu työttömänä kotona, vaikka mies tienaisi paljonkin? Kun lasket nuo summat yhteen, pääset yli tuhanteen euroon. Kyllä se on aika paljon rahaa kusettamalla hankittuna, jos nuo rahat kalastellaan sillä että mies siirtää kirjansa muualle, vaikka tosi elämässä asuu kotona ydinperheessä

Näitä tapauksia on monia, ei ihmiset lähtisi tuollaiseen järjestelyyn jollei siitä mitään tassuun jäisi.

Ja muistakaa: KOKO SUOMENKANSA EI ASU PK-SEUDULLA, ELÄMÄÄ ON MUUALLAKIN.

Keskiverto yh on työssäkäyvä nainen. Se rahallinen etu ja muut mielikuvituksen tuottamat bonukset, jotka hänen tililleen kopsahtaisivat, jos kumppaninsa asuisi muualla eivät kata ainakaan pk-seudulla pinenkään toisen asunnon kuluja. Porsaanreikiä hyväksikäyttäviä ihmisiä taas ei mitkään lait voi suhteellisen vapaassa yhteiskunnassa karsia kokonaan pois. Piste.

Vierailija
36/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin heille kuuluvan? Jos et ole yh, ei heille kuulu mikään yh-korotus.

ei tarvitse maksaa 400€ lasten päivähoidosta, saan itselleni minulle kuuluvan työttömyyskorvauksen 500€ ja lapseni saavat heille kuuluvan yh-lapsilisänkorotuksen 90€.

Vierailija
37/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan miehesi sitten muuttaa pois KUN joudut työttömäksi.

edes 2 yhteisen lapsen myötä avoliitoksi, koska en saisi työttömäksi joutuessani miehen tulojen takia minulle KUULUVAA työttömyyskorvausta. t. 22

Vierailija
38/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka minä olisin työttömänä ja pennittömänä vuosikaudet. ja lapsilleni kuuluu yh-lapsilisänkorotus, koska heidän isänsä ei maksa minulle heistä kuin minimielarit eli 140€/lapsi. Minä maksan kaikki lasten kulut ja kaikki omani. Yhdessä miehen kanssa ostetaan ainoastaan ruoka silloin kun me hänen asunnollaan olemme. 22

Vierailija
39/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten joku kirjoitti niin osoite voi olla poste restante osoite. Tai mies voi olla kirjoilla sukulaisellaan, kaverillaan... kuka nyt vaan suostuu. Eli ei tarvitse olla toista asuntoa mistä olisi toiset kulut. Ainut vaiva taitaa olla se että joutuu hakemaan postinsa jostain toisaalta.

ap:n mainitsemaa huijausta harrastavat, niin onhan se ihan perseestä. Mutta mitäs teet? Kuka voi tuollaisesta jäädä kiinni - käytännössä ei kukaan! Kysyttäessä asiaa pariskunnan kummankin osapuolen on niin helvetin helppo sanoa, että just nyt me ei siis olla yhdessä vaan ollaan erossa ja asutaan eri osoitteissa, vaikka pariskunta olisi sekuntia aikaisemmin nähty kävelevän kadulla yhdessä. Tässä jos missä asiassa on todella helppo valehdella, ja ilman muuta röyhkeimmät ja löyhämoraalisimmat niin tekevät. Yhteiskunnan tukien väärinkäyttäjiä on aina ja kaikkialla. ja ihan varmasti kaikissa yhteiskuntaluokissa.

Mutta sitten se toinen pointti; onko tällaisen huijaripariskunnan nettosäästö kuitenkaan kovin kummoinen, koska kahdessa osoitteessa asumisesta seuraa vääjäämättä myös kahden eri osoitteen asumiskulut? Tuskinpa kukaan antaa edes sukulaisen loisia nurkissaan muutamaa hetkeä kauempaa, semminkin jos on selvää, että tämä sukulainen ansaitsee edes välttävästi. Mahtaako näitä tukikikkailusta todellisuudessa hyötyviä kuitenkaan olla paljoa??

Vierailija
40/70 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka minä olisin työttömänä ja pennittömänä vuosikaudet. ja lapsilleni kuuluu yh-lapsilisänkorotus, koska heidän isänsä ei maksa minulle heistä kuin minimielarit eli 140€/lapsi. Minä maksan kaikki lasten kulut ja kaikki omani. Yhdessä miehen kanssa ostetaan ainoastaan ruoka silloin kun me hänen asunnollaan olemme. 22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi