av-mammojen rinnat osa 2
olen 24vuotias ja rintani ovat pilalla.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5588360.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=5588380.jpg
Kommentit (94)
Mulla on ne vatsassa, mutta nykyisin jo osaan olla ylpeä niistä... Ainakin useimmiten
Kuinka monta lasta sinulla on? Milloin olet viimeksi synnyttänyt?
Aikamoisen tietoisen riskin otit kun kuvan laitoit. Ei täältä positiivista palautetta saa kukaan, mistään asiasta..
Imetys on kivaa, mutta pelkään, miten munkin rinnat sitten rupsahtaa...
ap:n rinnat eivät ole pahat ollenkaan, eikä pyllykään. Helppo arvostella, laittakaa omia kuvia kehiin :)
ap:n rinnat eivät ole pahat ollenkaan, eikä pyllykään. Helppo arvostella, laittakaa omia kuvia kehiin :)
On näkyny pahempiakin!
yrittää treenata rintalihaksia. Niillä saa yllättävän paljon ryhtiä takaisin. Tehoaa tietty paremmin pieniin kuin isoihin rintoihin mutta kuitenkin. Itse olen 26v. ja kahden lapsen jälkeen mun mahani näyttää arpineen joltain kasikymppisen mummon mahalta! Mutta täytyy aloittaa treenaus (vikasta synnytyksestä vasta 3 viikkoa) jahka on saanu eka vähän levättyä ja ottaa kesällä aurinkoa niin arvet vaalenee. Se on tätä elämää!
lainaa en saa, mies ei suostu ottamaan
-ap
saat itsesi kuntoon kun teet asialle jotain.
arvet heikkenee ja rupeet kuntoilemaan.
saat rintasi kuntoon ja vatsasi sileäksi kun teet asialle jotain.
mulla oli vuosi sitten sama lähtökohta melkein mutta mulla 5 lasta.
sulla vasta 2 joten hyvin on mallillaan asiat.
nyt liikkumaan ja kuntosalille niin saat tuloksia aikaan.
niin kävi mullekkin.
ei roiku rinnat enää.arvet kadonneet ja elämä taas hymyilee.
ite olen 28v.
mieti kuitenkin et vauvasi on vasta 7kk:tta.miksi vaadit itseltäsi et pitää näyttää hyvältä.tyhmiä vastauksia osa on laittanut mut näytä että pystyt parempaan.
pidän peukkuja.
ja mulla oli eka kuukausi vaikeeta kun lähin salille sit rupes näkyy tuloksia ja sain lisäpotkuu.
jatkan edelleen salilla käyntiä vaikka kroppa onkin timmissä kunnossa ja tissit nykyisin kiinteät.
näytä miehellesi ja ennenkaikkea itsellesi että pystyt taas nauttimaan elämästä ja tulevasta uudesta vartalosta.vihaan itteeni
-ap
Olen käynyt ties kuinka monta vuotta kuntosalia, nostellut isoilla painoilla (tehnyt mm. penkkipunnerrusta toodella paljon)ja rintalihaksetkin mulla on. Mutta silti tämä tissikudos on löysää siis ei yhtään kiinteytynyt (rintalihakset ovat siinä päällä ja vatsalihakset alla). Että kerropa miten sen tissikudoksen saa kiinteämmäksi salilla? En tiedä onko rasva % pienentäminenkään vaihtoehto. Mulla ainakin tissit silloin pienentyy. (Ehkä ne ei sitten roiku). mutta itse en oikeasti usko, että saliharjoittelu vaikuttaa itse tissikudokseen. Toisaalta esim. tissit saattavat terhakoitua ryhdin parantumisen kautta..
jos rintojen perusteella pitäs kumppani valita.
Ap, ei sun rintojen tarkoitus ole koskaan ollut olla koristeet joita muut vois ällistellä.
ostamalla hyvät rintsikat, sulla ei ole mitään hätää - noin isotissinen voi käyttää vaikka minkälaisia liivejä, koska sulla on tavaraa, mitä laittaa niihin sisälle - toisin, kuin meitsillä, jonka tissit kutistuivat 1 lapsen imetyksestä B+ kupeista A kupppiin. Olen hoikka, mutten siro, rintsikan koko A80 tai 85 - arvaas onko helppo löytää rintsikoita tällä koolla...ei ole!
Kanna itsesi kauniisti, olet nuori ja ihnana!
on arvostellut ulkonäköäasi, on aika ja tilaisuus saada se mukaan rinnankohennustalkoisiin. Mies hoitaa lapsia ja auttaa muutenkin että pääset salille ja muuhun kuntoiluun. Kyllä noista saa hyvän näköiset oikeanlaisella jumpalla, siellä salilla osaavat ehkä neuvoa rintoja ja vatsan seutua kiinteyttäviä liikkeitä ja laitteita. Myös käsipainoihin on harjoituksia joiden avulla saa rintoihin lisää kiinteyttä (alleihin myös, jos niitä on), kotona voi tehdä niitä vaikka tv-katselun ohella.
jotka imettivät niin vähän kuin mahdollista pelosta että imetys "pilaisi" rinnat ja edesauttaisi miehen menemistä vieraisiin. Itse imetin lähes 12 kuukautta omaa lastani. Ja täytyy kyllä todeta että noilla rouvilla jotka olivat vastentahtoisia imettämiseen, on nykyään havaittavissa tuota roikkumista huomattavasti enemmän...
Nostakaas joku se ketju esiin, kiitos!!
Geeneillä lienee osuutensa, mutta jos lopettaa imetyksen seinään kun maidontuotanto on runsaimmillaan, rinnat eivät ehd mukautua muutokseen ja lerpahtavat. Itse olen imettänyt pari vuotta, ja nyt lapsen lopetellessa ihan luonnollisesti itse tissini näyttävät suunilleen samalta kuin ennen raskautta. Vähän keveämmiltä ja tyhjemmiltä, mutta ei missään tapauksessa roikkuvilta tms. Tyytyväinen olen.
jotka imettivät niin vähän kuin mahdollista pelosta että imetys "pilaisi" rinnat ja edesauttaisi miehen menemistä vieraisiin. Itse imetin lähes 12 kuukautta omaa lastani. Ja täytyy kyllä todeta että noilla rouvilla jotka olivat vastentahtoisia imettämiseen, on nykyään havaittavissa tuota roikkumista huomattavasti enemmän...
rinnat sinulla on! Imetys ei ole niitä pilannut. Raskaus ja lihominen/laihtuminen muokkaa rintoja ja kudoksia, ei imetys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kuvakulma on huono, aikamonella naisella on samanmuotoiset rinnat. Me olemme erinäköisiä ja sinä olet oikein kaunis, muista se. Voit ostaa täyteläistä rinnoille tarkoitettua voidetta ja harrastaa isoilla painoilla kuntosalilla kuntoilua, se on pieni ja tehokas keino hieman muokata ilman lääkärin veistä, ja totean, ettet todellakaan tarvitse sellaista. Hyvät istuvat, push up liivit sopivat sinulle täydellisesti!
Ole ylpeä, että olet äiti. Kaikille ei suoda sitä mahdollisutta!
minä olen imettänyt kuusi lasta, ikää on neljäkymmentä vuotta ja mieheni nukkuu rintani kädessään. voin laittaa kuvan, kunhan pääsen viikonloppuna kotiin ja kameran ääreen. =D
Tuollaisia ne normaalit naisten vartalot on.
jos kävisit jossain kauneusleikkauksessa?