Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

av-mammojen rinnat osa 2

Vierailija
18.01.2010 |

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelleni, koska arvelin niiden olevan juuri sellaiset mistä mieheni haaveilee. Ihasteli kovasti ja positiivisesti kommentoi. Kyllä miehiäkin on niin monenlaisia, harmi ettei oma miehesi jaksa iloita rinnoistasi.

Itselläni on B-kupin rinnat, pikkusen riippuvat, mutta suht OK näköiset, ei raskausarpia.Minulla on kolme lasta,jokaista imetetty vuosi.

Vierailija
22/94 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän kolmatta. Imetyksen jälkeen roikkuu vain tyhjät pussit joissa töröttää nännit :-D .

Minä marssin liiviliikkeeseen suoraan myyjän pakeille ja sanoin että ryhtiä mulle kiitos. Suosittelen hyviä liivejä! Tulee kaunista!

Sulla on hyvät rinnat ja kaunis vyötärö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamalla hyvät rintsikat, sulla ei ole mitään hätää - noin isotissinen voi käyttää vaikka minkälaisia liivejä, koska sulla on tavaraa, mitä laittaa niihin sisälle - toisin, kuin meitsillä, jonka tissit kutistuivat 1 lapsen imetyksestä B+ kupeista A kupppiin. Olen hoikka, mutten siro, rintsikan koko A80 tai 85 - arvaas onko helppo löytää rintsikoita tällä koolla...ei ole!

Kanna itsesi kauniisti, olet nuori ja ihnana!

Vierailija
24/94 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se KEHTAA sanoa, että vartalo on "pilalla"? Sulla on vähän raskausarpia, koska olet ollut raskaana. Raskaaksi tulit, kun rakastelit miestäsi, ja se osoittaa, että rakastat häntä! Raskausarvet ovat todiste sun rakkaudesta mieheesi, joten onpas härskiä ja keskenkasvuista niitä moittia. :(

Vierailija
25/94 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei sun rintojen tarkoitus ole koskaan ollut olla koristeet joita muut vois ällistellä. Niillä on tärkeämpi tehtävä, pitää lapsi elossa.

Mun maito ei koskaan noussut enkä ole voinut imettää lastani. Rinnat on edelleen tismalleen saman näköiset kuin ennen raskautta. Mutta mä ottaisin sun rinnat milloin vain, tai vastaavasti ihan mitkä tahansa _toimivat_ rinnat jos vaan olisin saanut imettää lastani!!

Vierailija
26/94 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä kuolen nauruun", ei tosiaan tarkottanu, et mä haukun sun tissejä, vaan kakkosen ja kolmosen kommentit oli vaan jotenkin niin hassuja, kun olin just käyny niillä peräsivuilla. Piti vaan selventää, kun jäi kaivelemaan mieltä...

Sun tissit on tosiaan ihan jees. Treenaamalla saat ne varmasti taas kondikseen.

Vierailija
27/94 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jännää ku nousee välillä nää taas esille :D

Vierailija
28/94 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähipiirissä paljon äitejä

jotka imettivät niin vähän kuin mahdollista pelosta että imetys "pilaisi" rinnat ja edesauttaisi miehen menemistä vieraisiin. Itse imetin lähes 12 kuukautta omaa lastani. Ja täytyy kyllä todeta että noilla rouvilla jotka olivat vastentahtoisia imettämiseen, on nykyään havaittavissa tuota roikkumista huomattavasti enemmän...

asti roikkuvat riippikset ja niillä sun tutuillas timmit tissit..oot vaan kateellinen!

Vierailija
29/94 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teillä muilla olisi niin paljon paremmat rinnat. Exäni on eron jälkeen harrastanut parikymppisiä tyttöjä ihan reippaasti, itse olen tapaillut parikymppistä miestä ja molemmat väittää että minulla on parhaat rinnat mihin koskaan törmännyt lähikosketuksessa, niillä parikymppisilläkään. On joo vähän vähemmän roikkuvat ja hiukka pulleammat kuin ap:lla, mutta sen toisen tissiketjun missä plastiikkakirurgin sivuilta nimettiin omannäköiset rinnat mukaan 80% av-mammoista tissit on pienemmät ja rumemmat kuin ap:lla.

Ja sitten ihan oikeasti, millä kuntoilulla niitä tissejä kiinteytetään? Sehän on nahkaa mikä roikkuu, sisällä rasvakudosta joka laihtuessa häviää entisestään ja sitten roikkuu lisää. Jos nyt joku sekoittaa ryhtiin, ryhdin parantuessa ne rinnatkin kohoaa mutta eivät ne mihinkään kiinteydy kun ei se löysyys mitään löysää lihasta siinä ole.

Vierailija
30/94 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita ap tatuointeja noiden venymisarpien päälle? pieniä sieviä kukkasia :) Muutenhan sun tissit ei ole ollenkaan pahat. Enemmistöllä isompirintaisia on vähän roikkuvat, ne on harvassa ne silikonipallon näköiset pönötystissit.

näytät muuten tosi hoikalta ja nätiltä. harmi vaan, että miehesi on vähän ääliö.

Vierailija
31/94 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä mitään vikaa ole! Itsekin imettänyt ja lapsekas, rinnat pinkeät ja terhakat mut mut..

Enpä niistä paljon iloa saa kun jo neljättä vuotta ihan yssikseen muksun kanssa mennään. :)

Vierailija
32/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot se sama jolla oli ruskea viiru alushousuissa. Hihih :)

Vierailija
33/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneesta ja tavaroista tunnistaa... Ja kuule, olen nähnyt kamalampiakin tisuleita, ihan jeeshän nuo on =)

Vierailija
34/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pyllyn ja rintojen perusteella sanoisin että miehesi jättää sinut. olet ruma. :(

olisko sulla rahaa käydä leikkauksissa? suosittelen.

Vierailija
35/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki silikoonit.

Vierailija
36/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
37/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot se sama jolla oli ruskea viiru alushousuissa. Hihih :)

Vierailija
38/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pyllyn ja rintojen perusteella sanoisin että miehesi jättää sinut. olet ruma. :( olisko sulla rahaa käydä leikkauksissa? suosittelen.

ja sitäpautsi rakkaus on sokea, mikä on kai sulle hyvä juttu! x)

t.ei ap

Vierailija
39/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan nuo yläosan viirut.

Mutta hei, elämässä on muutakin kuin rinnat!

Mulla riippuu ja roikkuu, entä sitten. Olen tyytyväinen itseeni =)

Vierailija
40/94 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siellä mitää ruskeaa viirua ole.

olen kyllä pahoillani kroppasi puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme