Miksi tutun mies asuu eri osoitteessa kuin avovaimo ja lapsensa?
Ovat kuitenkin ihan hyvää pataa tämä pariskunta, ei vaimoke ainakaan hauku miestään, päin vastoin. Hyvä isä, vie ja tuo lastaan ja asuu usein vaimonsa ja lapsensa luona yötäkin. Hieman outo suhde...
Kommentit (55)
Ottavat näin irti kaiken mahdollisen yhteiskunnan tuista ja pääsevät itse vähemmällä. Varmasti pidemmän päälle säästää myös parisuhdetta.
Olen muka-yhäri ja saan monet jutut ilmaseks tai suurimman maksutaksan mukaan. Mies asuu mein luona mut sillä on oma osoite just tän vuoks.
Asunto haussa kaupungissa, johon menen töihin. Lapset tulevat mukanani. Mies jää nykyiselle asuinpaikkakunnalle. Tulee varmasti kuitenkin usein meillä käymään, yöpymään, olemaan lasten ja puolisonsakin kanssa...
tästä ketjusta... sitten vaan osoitteita selvittämään ja tuet tarkastukseen!
jos tuki vähenee, niin äkkiäkös vaihdan tuon lasteni isän johonkin ventovieraaseen mieheen ja alan seurustella sen kanssa.
jotkut kehtaavat ja julkeavat tehdä näin. Esim oma työssäkäyvä mieheni ei suostuisi ikinä tälläiseen ratkaisuun että hän muuttaisi yksiöön mahdollisimman halvalla ja jättäisi minut vaikka itseasiassa asuisikin minun luona kolmiossa. Hänelle se on kunnia juttu. Minä en saa tukia mutta toivottavasti suomeenkin saadaan kotiäideille eläke.
Muuten minä jään aivan puillepaljaille kun mieheni kuolee :(
ole kunniaa tai moraalia muillakaan elämänalueilla.. Tällä en tarkoittanut yhtä vastaajaa, jolle tilanne työpaikan vuoksi on todellinen. Mutta miksi ap puhuu aloituksessaan avovaimosta? Eihän se mikään avovaimo ole, jos kerran eivät asu yhdessä..
Pois vaan kaikki yhteiskunnan tuet ja töihin lakaisemaan rappuja! Turhakkeet eivät osaa muuta kuin panna lisää lapsia tulemaan, ettei tuet lopu! Ja hoitaminen on sitten ihan sitä sun tätä - päiväkotiin isot penskat vaan ja 18-vuotiaina pihalle kuppaamasta vanhempiaan ja tienaamaan itse. Ja iskä ja äiti ne vaan makaa telkan ääressä ja syö Lidlin sipsejä.
ja jutuissaan he tekevät kaikkea yhdessä kuin kuka tahansa muukin pariskunta. Mutta nyt tosiaan avautuivat silmäni, enhän tajunnutkaan, että he ottavat Kelalta tukia tällä tavalla. Vaimo on ollut kotona jo monta vuotta, eikä ole kertonut mitään töistään.
t. Hölmö ap
Ei ihme jos ei ole asuntoja tarjolla pk seudulla. Kaikkein yhtäreiden miehet varanneet asunnon tyhjäksi. Ja kela maksaa tyhjästä asumistukea. Voi vittu mitä luusereita. Saatana
ne asuu eriosoitteissa. saa asumistukea päivähoitomaksut pienemmät, lapsilisäkorotukset jne.
eikä saada mitään tukia (olla haettukaan edes). Mä en vaan ENÄÄ IKINÄ aio siivota miehen jälkiä. Rakastan sitä, se on ihan ihana, mutta ei sen kanssa voi samassa asunnossa elää.
Tähän ratkaisuus päädyttiin aikanaan kun piti saada lapsi toisen koulupiirin alueelle, mutta mies ei voinut töidensä takia muuttaa (on seurakunnalla töissä ja pitää asua virka-asunnossa). muutaman kuukauden päästä tuosta oltais voitu muuttaa takaisin yhteen, mutta olin jo tajunnut, miten helvetin paljon helpommalla pääsin siivotessani vain omia sotkujani...
Käy töissä ja tienaa 4000ekk
Vaimo asuu eriosotteessa ja hoitaa lapsia 4kpl ja vetää tukia minkä kerkee. Yhteiset tulot varmasti lähemmäs 6000e kk
Tälläisiä veijareita.
Nämäkin huijarit saataisiin kuriin kansalaispalkalla. Jokaiselle tietty summa palkkaa ja ei mitään muita tukia.
samaa. Viranomaisten simissä nainen on yksinhuoltaja eli etuisuudet paukkuu ja me veronmaksajat kustannamme tämän eroottisenleikin.
Miksi tutun mies asuu eri osoitteessa kuin avovaimo ja lapsensa?
Ja jos tuolla tavoin suhde toimii, niin mikäs siinä.
Ystäväni on NAIMISISSA, mutta ei silti aio muuttaa miehensä kanssa yhteen asumaan. Molemmilla omat kodit ja käyvät sitten aina "kylässä" toistensa luona.
ei käytetä kuin päivän tai pari viikossa niin asunto vapaaksi niille ketkä sitä oikeasti tarvitsee.
Ottavat näin irti kaiken mahdollisen yhteiskunnan tuista ja pääsevät itse vähemmällä. Varmasti pidemmän päälle säästää myös parisuhdetta.
Jos molemmat työssä, saavat max yksinhuoltajalisän lapsilisään, onko se n 30 e? Ja sitten maksavat kahden asunnon vuorkrat tai lainat ja vastikkeet.
asunnottomuus kasvaa ja nämä siat pelaavat yhteiskunnan tuilla. heikompiosaisilta asunnot!"!!
ihan omilla rahoillamme me asutaan omissa asunnoissamme ja olisin oikeastaan aika vittuuntunut, jos yhteiskunta tukisi pummeja tämän tasoisiin asuntoihin. Mut tosiaan, ei oo mun vika
t 15
pärjää näin paremmin. Eri taloudet, eri koti, vähemmän riitoja. Mullakin on yksi tuttava pariskunta. Eivät ole erikseen, mutta eivät ole yhdessäkään, ja hyvin pärjäävät.