Voi jumankauta noita Ohari ostajia, jotka EIVÄT ilmaannut noutopaikkaan. ov
Voi **#)%U)=#IU%?#I%? kun ituttaa ja rankasti. Sovittiin sunnuntaina yhden Huutisostajan kanssa, että treffataan tänään tossa meidän lähikaupan pihalla kuuden maissa. Menin sinne koiran ja taaperon kanssa (mies on töissä) passiin ja oltiin paikalla klo 17.55 ja jäätiin odottamaan. Noh, oltiin siellä yli tunti! Tultiin äsken kotiin, kun arvon rouva ostaja ei sitten voinut A) ilmaantua paikalle, B) ilmoittaa esteestä, C) laittaa tekstaria tai soittaa, ettei pääse, syystä jotta X.
Ja tuolla oli aivan helvetin kylmä, mä olen jo muutenkin kipeänä.. Ja joo, eihän meidän olisi tarvinnut noin kauan odottaa, mutta halusin olla varma, etten ollut muistanut kellonaikaa väärin, mutta tarkistin äsken meilit ja kyllä se oli ihan oikea..
Kommentit (5)
Hänellä oli sinun numerosi, mutta sinulla ei ollut hänen?
Huutiksen tietoihin..
Joo, tuollaista se on. Me ei suostuta enää nykyään viemään minnekään mitään. Jos joku haluaa noutaa, niin noutakoon kotoa ja noutoajat ovat sellaisia, jolloin olemme muutenkin 100% varmasti kotona, tyyliin klo 21 arkena. Jos ei jollekin sovi, niin se on voi voi ja paketti postiin.
0,50 euron t-paidan noutajaa, joka ei sitten tulekkaan. Aiemmin sovin lounaaksi haun johonkin työpaikan nurkille (kukaan ei halua täältä korvesta hakea) ja kun hakijoita ei ole kuulunut niin multa mennyt lounastaukoja odotellessa! Ja mullehan hakija ei korvaa säästyneistä postikuluista mitään kuitenkaan! Enää en suostu!
0,50 euron t-paidan noutajaa, joka ei sitten tulekkaan. Aiemmin sovin lounaaksi haun johonkin työpaikan nurkille (kukaan ei halua täältä korvesta hakea) ja kun hakijoita ei ole kuulunut niin multa mennyt lounastaukoja odotellessa! Ja mullehan hakija ei korvaa säästyneistä postikuluista mitään kuitenkaan! Enää en suostu!
hinta oli vaan euron (ja kohteessa ei ollut postikuluja! En viitsi alle kahden euron kohteista veloittaa postikuluja). Huutaja vaatimalla vaati treffejä, kun he olisivat täällä päin kaverin/mummin/serkun/minkä lie luona käymässä tämän viikon ja tuo henkilö asuu meidän naapuri talossa. Suostuin, kun ostaja lupasi tulla.
Yleensä mulla on kohteissa tieto, että jos haluat noutaa, niin siitä pitää sopia ennen huutoa ja huutaja hakee kohteen kotoani viikon sisällä kohteen sulkeutumisesta tms.
No ainakaan lapsella ei ollut kylmä ja koirakin viihtyi, kun sai ohikulkijoilta rapsutuksia (koira istui nätisti paikallaan, mutta ihmiset itse alkoivat lässyttää koiralle ja silittää sitä ja koira oli seitsemännessä taivaassa :D).
Laitoin huutajalla tulikiven katkuisen viestin, missä kiitin ohareista ja vaadin selitystä.
Hänellä oli sinun numerosi, mutta sinulla ei ollut hänen?