Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vääntöä meidän perheen lapsiluvusta

Vierailija
18.01.2010 |

Onko kellään vinkkejä miten saisin mieheni innostumaan toisesta lapsesta?? Itselläni on hirveä vauvakuume ollut jo vuoden mutta kun toinen osapuoli perheessä ei haluakaan toista lasta, on kuulemma niin väsynyt jo ensimmäisen jäljiltä ja tyytyväinen elämäämme näin. Minusta taas tuntuu kurjalta ajatuskin että lapsemme jää ainokaiseksi.

Olen jokseenkin neuvoton, hinku toisesta lapsesta on kova, mutta että pitääkö tässä miestä alkaa vaihtamaan sen takia? muita joilla on samanlaiset neuvottelut käyty, miten kävi?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhettä.

Raskautuminen kuotenkin kesti ja sain lopulta esikoisen kun olin 34 v. Kuopuksen raskauden aikoihin perussairauteni alkoi vaivata ja kun sain hänet olin jo 37 v. Silloin vielä jätin oven auki kolmannelle, mutta en uskalla terveyteni takia ottaa enää riskiä. Nyt kun ylitin 40 v rajapyykin, en enää haluaisikaan olla raskaana ja synnyttää.

Miehenikin on sopeutunut asiaan ja saimmehan nuo kaksi lasta kuitenkin :) Ei niitä keskusteltuja "sopimuksia" voi välttämättä pitää, kun elämä meneekin toisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi