Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen kotiäitinä.kuljen usein ilman rintiskoita,meikittä

Vierailija
16.01.2010 |

reikäsissä pitkissä kalsareissa ja likaisessa paidassa,tukka laahusten auki kotona jos ei mennä mihkään..muita?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En IKINÄ kulje römppävaatteissa ja meikittä. Aamulla käyn suihkussa, laitan nätit, siistit, mutta käytännölliset vaatteet päälle, laitan tukan hyvin ja meikkaan. Tähän kuluu aikaa noin puoli tuntia.

Toisaalta me kyllä käymme joka päivä jossain ja tapaamme muita ihmisiä.

Vierailija
42/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavana minua ahdistaa farkkuja pitää.jos olisin laiha pitäisin farkkuja ja kivaa trikoo paitaa/neuletta kotonakin ja ehkä huvittaisi laittautuakkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka rinnat olisi pienetkin ilman tukea ne roikkuu pian navassa

Vierailija
44/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä jossain, joten tulee meikattua ja laitettua hiukset sekä katottua kivat vaatteet päälle. Tosin meikkaan kyllä melkein aina muutenkin, olen niin tottunut siihen. Ei mulla ole mitään täydellisyyskompleksia, mutta miksei laittais itseään, jos siihen on aikaa, voimia ja halua? Ymmärrän kyllä, että esim. sata kertaa yössä heräilevän vauvan äidillä ei ensimmäisenä mielessä pyöri oma ulkonäkö - eikä tarvitsekaan.

Vierailija
45/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jotain aa-kuppisia? Minulle ei tulisi mieleenkään haahuilla ympäriinsä ilman kunnollisia liivejä. t. 75 D

Ymmärrän kyllä, että sun varustuksella ei olla ilman liivejä, mutta kun me kaikki ei olla samanlaisia. Et säkään pitäisi liivejä, jos sulla olisi ihan pienet.

Vierailija
46/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukea tai ne alkaa vanhana roikkua.

Vierailija
47/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt. En ole mikään isorintainen vaan aika pystyt rinnat ja ikää 33. Muuten voin roikkua joka puolelta, mutta rinnat on pysyneet toistaiseksi kuosissa.

Ja kotona mulla on aina joku t-paita ja kaverina jotkut jazz- tai college- housut. Vaihdan vaatteet heti, kun tulen kotiin töistä ja kotona ollessa pidän niitä siihen asti, kun pitää käydä jossain. Meikkaan aina uloslähteissä, mutta kotona en. Suihkussa käyn päivittäin, mutta tukkaa en laita kotia varten.

Mun mieskin vaihtaa ekana kotiin tullessaan jonkun college-asun. Ihanaa löffäillä rennoissa vaatteissa sohvalla..:)

Vierailija
48/49 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittaa minkä keskustelun tämä sai aikaiseksi.mutta hei tänpäin vaatetus: Rintsikat (wow)Capri malliset olohousut ja trikoo paita h&m:ltä ostettu,villasukta,tukka ponnarilla kun vauva repii sitä,on kivasti värjätty ja etutukkaki mutta mielestäni aika tylsännäköinen silti. laitoin teidän mieliksi meikkivoidetta,peitekynää silmänalusiin ja ripsarii,suihkautin vähän tuoksua ja dödöö nyt tietty joka pv. just siivosin joten vaatteet aika pölyset.

Vierailija
49/49 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tartte kenellekkään laittautua.. itse olen kotona aina ilman liivejä, koska ainakin minun tissit sitä vapautta tarvitsee, ja varsinkin niska ja hartiat

t. tissit kokoa 85 E