Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen kotiäitinä.kuljen usein ilman rintiskoita,meikittä

Vierailija
16.01.2010 |

reikäsissä pitkissä kalsareissa ja likaisessa paidassa,tukka laahusten auki kotona jos ei mennä mihkään..muita?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä en meikkaa, mutta yleensä silloin jos menen kaupungille tai jonnekin "ihmisten ilmoille". Silloin olenm yös tarkka millaiset vaatteet on ylläni.

Muslimivaimo pukeutuu kotona mahdollisimman kauniisti oman miehen iloksi: meikkiä,hiukset laitettu, kauniit vaatteet. Ja ulos kun menee niin huivi tai kaapu.

Kristitty vaimo pitää kotona oman miehen nähden rumia vaatteita ei kampaa hiuksia ei meikkaa. Piereskelee. Vanhat verkkarit ja likaiset vaatteet. Ei pese hampaita. Mutta kun menee ulos niin pitää olla meikki ja hienot vaatteet toisten ihmisten nähden.

Miksi toiset ihmiset on tärkeämpi kuin oma aviomis?

Ajatus, että omassa kodissa pitää olla mielin kielin sille ihmiselle, jonka pitäisi olla se läheisin ja rakkain, ja jonka pitäisi hyväksyä sellaisena kuin on. Mites ne muslimimiehet, kait nekin sitten kotioloissa pitää huolen, etteivät haise hieltä, ettei parta tai pallit ole ajelematta, ja hampaat pesemättä? Vai onko se taas vaan nainen, jonka pitää alistua haahuilemaan julkisilla paikoilla mörkö-asussa ja kotioloissa leikkiä porttoa?

Vierailija
22/49 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen oli myös tuollainen "vaativa" vauva. Sieltä ajoilta kai se on kummunnutkin tämä, etten edelleenkään viitsi kotoa olemista varten tälläytyä. Jotenkin vaan mun mielestä on tärkeämpiäkin asioita, kuten se, että nukkuu silloin kun saa, oli se sitten 10 minuuttia tai tunti. Ylipäänsä äidiksi tulon jälkeen olennaisin asia, jonka olen oppinut, on ollut se, että karsitaan elämästä kaikki se epäolennainen, joka vie energiaa, muttei anna yhtään mitään - kuten se, että tuhertaa sen ripsarin kanssa. Edes se, vaikka miten laittautuisin mieheni mieliksi, ei auta tai helpota mun arkeani millään muotoa, päinvastoin. Todennäköisesti mies olisi heti kotiutuessaan, eli noin klo 17, takapuolessa kiinni jankkaamassa, että "joko sä laittasit noi lapset nukkumaan, ai etkö vielä, no joko nyt, etkö vois nyt jo..."

Jos jollakin on aikaa ja energiaa tuhrata sitä ripsiväriä, niin selvä, tee niin. Mulla on parempaakin tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes rintsikat töissä.

Kotona kuljen samoin myös meikittä ja rintsikoitta ja saattaa olla kalsarit jalassa ja t-paita päällä. Ja sielä reikä housun perseessäkin, vaikka olen työäiti. Sellaistakin on sattunut.

Se on kiva kun on niin kiinteät rinnat, ettei tarvi aina liivejä. Niin ja kaunis naama, ettei tarvi meikata.

(on pienet rinnat ja käytän jakkupukua joten takin kovikkeitten päälle ei mitään näy) On mun vaatteet kuitenkin puhtaat ja tukka kammattu (tosin yleensä vain poninhännälle), joten olen ihan siisti ja luottamusta herättävä asiantuntijatehtävässäni.

Vierailija
24/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mun vaatteet ehjiä ja puhtaita on ja lisäksi käyn töissä.

Vierailija
25/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina siisteissä puhtaissa vaatteissa. Erittäin harvoin meikittä ja tukka likaisena.

Vierailija
26/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina siisteissä puhtaissa vaatteissa. Erittäin harvoin meikittä ja tukka likaisena.

Täydelliset naiset...

Vierailija
27/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset naiset...

onhan siinä parempi olo itselläkin kun ei peikko katsele vastaan peilin ohi kävellessä. Minä kuljen meikittä ja rintsikoitta vain illalla matkalla suihkusta nukkumaan ja aamulla matkalla sängystä vessaan... =D

Vierailija
28/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mä olen ollut äitiyslomalla, niin aina mä olen hiukset pessyt ja laittanu ja vähintään ripsaria yms.

Ja vaikken jakkupuvussa kotona kulje, niin aina mulla on puhtaat ja ehjät vaatteet. Ilman rintsikoita en ole kuin saunassa ja suihkussa.

Vierailija
29/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoliteltu, mutta joka aamu puen kyllä rintsikat ja puhtaat vaatteet( kotona ei välttämättä viimeisen päälle), harjaan hampaani ja hiukseni. Joka päivä en meikkaa, mutta yleensä silloin jos menen kaupungille tai jonnekin "ihmisten ilmoille". Silloin olenm yös tarkka millaiset vaatteet on ylläni.

Vierailija
30/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meikittä & rintsikoitta. Ihmisten ilmoille mennessäni laitan siistimmät vaatteet ja ne (ahdistavat) rintsikatkin, mutta harvoin jaksan meikata.

Tosin mä vaihdoin töissä käydessänikin aina kotiasun (eli t-paidan ja lökärit) heti kotiin päästyäni ylle ja heivasin rintsikat pois. Eli samanlaisessa asussa oon kotona nyt kotiäitinäkin.

Vierailija
31/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin laitan aina aamuisin puhtaat vaatteet päälle. Mutta yleensä loppupäivästä ne on kaikkea muuta kuin puhtaat.

Vierailija
32/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä elämässäni vaihdoin aina töistä tullessani myös kotivaatteet päälle - kivat, siistit ja mukavat. Niitä samoja käytän nytkin. Aamulla meikkaan aina.

Mut jokainen tyylillään - jos sua ap haittaa (kun kerran teit aloituksen aiheesta) sun tyyli, niin vaihda ainakin ne reikäiset kalsarisi ehjiin. ;)

Vierailija
33/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just jalassa reikäset villakalsarit ja virttynyt paita... Poikkeuksellisesti rintsikat tänään, usein en käytä kotona ja kesälläpä en ihmisten ilmoillakaan jos asu sen sallii, tykkään olla ilman :)

No joo, useimmiten kotonakin ihan ihmisenä, mutta on jollain tavalla vapauttavaa joskus olla ihan vapaa kaikista ulkonäköpaineista ja olla vaan, sitä paremmalta se sitten tuntuu siistiä itsensä ja muuttua tuhkimosta prinsessaksi ;)

Vierailija
34/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:n mies varmaan käy suihkussa kerran kuukaudessa ja laahustaa kotona tukka p..kasena, pömppömaha roikkuu kolme viikkoo päällä olleiden kalsareiden päällä..?

Toivottavasti näin. Muussa tapauksessa en ihmettele jos ap:n mies katselisi muita naisia kun oma vaimo on tuollainen naisellinen "kukkanen".

Vierailija
35/49 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kävin kaupassa asken meikittä, tukka likaisena ja ilman rintsikoita mun lökäpökissäni ja niin pois päin, eikä kukaan ihmetelly mittään..

Vierailija
36/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(on pienet rinnat ja käytän jakkupukua joten takin kovikkeitten päälle ei mitään näy)

On mun vaatteet kuitenkin puhtaat ja tukka kammattu (tosin yleensä vain poninhännälle), joten olen ihan siisti ja luottamusta herättävä asiantuntijatehtävässäni.

Vierailija
37/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläsenään ja kourii ja pussaa pitkin päivää, ei tarvi kun joku pieni juttu tehdä niin sanoo että hei mulla alkaa seisoo ;) kyllä mulla aluks on puhtaat mutta päivän mittaan likaantuu.lisäks mies ei tykkää että meikkaan,on kuulemma tahmaisen tuntuinen jos huulipunaa ja meikkivoidetta. Ja mies siis hyväkroppainen ja lyhyt siili tukka,käydään suihkussa päivittäin :D

joskus olen miettinytettä olis kiva ostaa joku nätti olo asu,tähän vinkkejä? ja jos ottais ripsiin ja kulmiin värit. tukan saa aina nätisti ponnarille..ja uusia alusvaatteita vois ostaa...

Vierailija
38/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kuljen usein reikäsissä pitkissä kalsareissa ja likaisessa paidassa,tukka laahusten auki kotona jos ei mennä mihkään..muita?"

Vierailija
39/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jotain aa-kuppisia? Minulle ei tulisi mieleenkään haahuilla ympäriinsä ilman kunnollisia liivejä.

t. 75 D

Vierailija
40/49 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jotain aa-kuppisia? Minulle ei tulisi mieleenkään haahuilla ympäriinsä ilman kunnollisia liivejä. t. 75 D

Onneksi ei ole tuollaisia hinkkejä. Minä olen kotosalla yleensä aina ilman rintsikoita.